Bekijk volle/desktop versie : Hennaceremonie jurken. Plaats ze hier!

Pagina's : [1] 2 3 4

13-03-2008, 16:37
Salam aanstaande bruidjes,
Een hoop bruidjes willen een leuke hennajurk, niet al te standaard wit, op hun henna dragen. Verhuren is niet altijd ideaal, omdat jouw smaak er niet altijd bij zit

Daarom is deze topic in het leven geroepen.
Plaats hier foto's van jurken die voor een hennaceremonie geschikt zijn zodat je ideeën op kunt doen om een henna jurk te laten maken.

Liefs Amel

IK VERKOOP EN/OF VERHUUR NIETS!
De foto's zijn alleen voor inspriratie!

13-03-2008, 16:38

13-03-2008, 16:43

13-03-2008, 16:49
Er was eentje waar ik helemaal verliefd op was, had die ziana benaderd of ik die jurk mocht huren voor de henna zonder haar diensten maar dat deed ze niet.

Ik ga 'm even zoeken

13-03-2008, 16:51

Citaat door Hafsae:
Er was eentje waar ik helemaal verliefd op was, had die ziana benaderd of ik die jurk mocht huren voor de henna zonder haar diensten maar dat deed ze niet.

Ik ga 'm even zoeken

Ja graag, dat zou wel fijn zijn
Misschien dat de aanstaande bruidjes hun henna jurk ook willen laten zien.

Amel

13-03-2008, 16:52
Ik vind deze jurk echt geschikt voor als de henna wordt aangebracht, echt mijn stijl.

13-03-2008, 16:58
Die is heel mooi Hafsae!
Jammer dat de negaffa die jurk niet wil verhuren.
Een andere optie is om 'm na te laten maken?

Amel

13-03-2008, 16:58

13-03-2008, 17:01

Citaat door amel:
Die is heel mooi Hafsae!
Jammer dat de negaffa die jurk niet wil verhuren.
Een andere optie is om 'm na te laten maken?

Amel

Hij is prachtig, die foto zelf is heel raar want een tijd terug zag je het model ook gewoon op de stoel in die jurk, echt heel mooi. Was meteen verkocht.

Ik heb niks met haar make-up en kapsels, wilde alleen en enkel de jurk en sieraden zodat mijn ziana weer met me aan de slag kon gaan maar dat wilde ze niet. Ze wilde er niet eens over nadenken.

Als je een jurk laat namaken dan zal ie nooit worden zoals ie is, vind ik.
Vandaar dat ik dat niet heb gedaan.

13-03-2008, 17:04

13-03-2008, 17:05

13-03-2008, 17:06

Citaat door Hafsae:
Hij is prachtig, die foto zelf is heel raar want een tijd terug zag je het model ook gewoon op de stoel in die jurk, echt heel mooi. Was meteen verkocht.

Ik heb niks met haar make-up en kapsels, wilde alleen en enkel de jurk en sieraden zodat mijn ziana weer met me aan de slag kon gaan maar dat wilde ze niet. Ze wilde er niet eens over nadenken.

Als je een jurk laat namaken dan zal ie nooit worden zoals ie is, vind ik.
Vandaar dat ik dat niet heb gedaan.

Echt helemaal zoals het origineel is zal je een jurk nauwelijks krijgen, nee.
Maar waarom zou een jurk Precies hetzelfde moeten zijn, je kan er iets aan veranderen wat jouw smaak of jouw ding is.

Welke hennajurk heb jij nu? Van welke negaffa?

Amel

13-03-2008, 17:08

Citaat door amel:
Echt helemaal zoals het origineel is zal je een jurk nauwelijks krijgen, nee.
Maar waarom zou een jurk Precies hetzelfde moeten zijn, je kan er iets aan veranderen wat jouw smaak of jouw ding is.

Welke hennajurk heb jij nu? Van welke negaffa?

Amel

Heb bij negaffa Naima een wit/goude hennajurk uitgekozen. Ook heel mooi, decoratie thuis zal in het wit en goud zijn en de hennasets ook dus vandaar die keus.

Zij is trouwens de negaffa van mijn henna en bruiloft.

13-03-2008, 17:14

13-03-2008, 17:14

Pagina's : [1] 2 3 4