Bekijk volle/desktop versie : Zet hier de beste naaiatelier/s van Tanger

13-03-2008, 14:02
Salaam,

wie kent er een goede ghajat of ghajata in Tanger en hebben jullie er goede ervaringen mee.

Thanks,

13-03-2008, 14:30

hallloooooooooo niemand die wat weet
moet toch wel upupupderpup

13-03-2008, 16:11
ik ken er een heel goeie. Ik weet het adres niet (je weet hoe dat gaat in marokko) hij is in souk Dbara, het tweede straatje naar links dan weet ik niet meer hoe het uit te leggen. Hij is iemand uit fes.

13-03-2008, 16:52
Upp..!!

Ik wil ook weten !!

13-03-2008, 18:51

koukouchi,weet je misschien ook zijn naam???
Ikzelf ging naar ene hamid in drissia en asma( zij is duuur) en een heks

13-03-2008, 19:00
Ik heb bij een hele goede naaier mijnn jurk gedaan aaleen toen is die naar mij buurvrouw gegaan en zij hij kun je met haar praten ik wil met haaar trouwens Hahahahhahahahahahahahahaha peop hoooft ik haat hem

14-03-2008, 13:29
euh ben het echt vergeten woelah. Ik ga het aan mijn vriendin vragen door haar ben ik bij hem terecht gekomen. Wanneer ga je naar marokko??????Ik wil gerust mee gaan hoor!Ik vindt hem echt een top, maar zoals bij elke marokkaan moet je af en toe langst gaan en aan de oren trekken. Het beste aan hem is dat hij je een datum geeft en zich er ook aan houdt!!!

14-03-2008, 13:33
ohh daar hou ik ook van dat ze op tijd klaar zijn en zoals je zei ook op de datum die ze geven, want sommige zijn echt erg dat geven ze je een datum en dan ga je dan wordt er gezegd nee sorry kom maar volgend week terug dan is ie zeker klaar. ik ben al op 1 juli in marokko en dan wil ik gelijk naar een ghajat gaan want je weet het is altijd druk. En ik ga maar voor 2 a 3 weken. Wel lief van je dat je mee wilt. Mohim ik hoor het wel als je het aan je vriendin vraagt. Ik wil echt naar een goede ghajat gaan want ik heb een hele dure stof gekocht en wil niet dat ie verpest wordt.

alvast bedankt

14-03-2008, 22:03
Ik zoek iemand die echt naar je luistert en doet waar je om vraagt,, niet eentje die constant roept makajn moeshkil,, insha allah insha allah,,

en als je hem krijgt is het iets heel anders geworden...

14-03-2008, 22:10
ja ik zoek er ook 1

14-03-2008, 23:13

Citaat door shireen2005:
ik laat jurken voor mensen maken in tanger dus dames als je stof en een model hebt dan kan het voor je gemaakt worden.

Voor hoeveel dan..? En in hoeveel tijd..?