Bekijk volle/desktop versie : Een anasheedband vinden voor 21 juni.. kan dat nog?



13-03-2008, 11:15
Salamou 3alaikom dames,

Ik ben opzoek naar een goede/leuke/vrolijke anasheedband voor 21 juni inchallah.. maar de meesten die ik bel zijn al volgeboekt

Wie kent er nog een paar waarvan ik het zeker moet proberen.. of zit je toevallig in zo een band (leuke leuke band) en zijn jullie die dag nog vrij?


Help me

13-03-2008, 11:15


Up for my sweetheart




heb je Jawahier van België geprobeerd? zijn wel prijzig voor Nederland maar super!

13-03-2008, 11:16
Salam ou alaikom

Ik denk heel moeilijk.

13-03-2008, 11:18

Citaat door Mysticalia:
Up for my sweetheart




heb je Jawahier van België geprobeerd? zijn wel prijzig voor Nederland maar super!



hallo schatje wallah hoofdpijnv

Zijn Jawahier die ik denk dat ze zijn? En wat is prijzig?

13-03-2008, 11:19



Citaat door ghizlen:
hallo schatje wallah hoofdpijnv

Zijn Jawahier die ik denk dat ze zijn? En wat is prijzig?


Wat denk je?

heb erover nog gemailed

Prijzig ? reken toch 1000 denk ik, hangt er vanaf tot waar ze moeten gaan, ze komen uit Brussel hé.

13-03-2008, 11:22

Citaat door Mysticalia:
Wat denk je?

heb erover nog gemailed

Prijzig ? reken toch 1000 denk ik, hangt er vanaf tot waar ze moeten gaan, ze komen uit Brussel hé.



Ik heb je al gePMd schatje... brussel rotterdam is 140km.. ze mogen met mijn tante meekomen :P

13-03-2008, 11:41

Citaat door ghizlen:
Salamou 3alaikom dames,

Ik ben opzoek naar een goede/leuke/vrolijke anasheedband voor 21 juni inchallah.. maar de meesten die ik bel zijn al volgeboekt

Wie kent er nog een paar waarvan ik het zeker moet proberen.. of zit je toevallig in zo een band (leuke leuke band) en zijn jullie die dag nog vrij?


Help me



Tuurlijk zal je nog een anasheedband vinden, er zijn er zat in NL en België
Als je belt en ze kunnen niet dan moet je gelijk vragen of ze nog andere bands kennen + tel. Je zal zeker wel iemand vinden.

13-03-2008, 11:47

Citaat door ghizlen:
Ik heb je al gePMd schatje... brussel rotterdam is 140km.. ze mogen met mijn tante meekomen :P



stel het hen voor dat scheelt je transportkost