Bekijk volle/desktop versie : Dag naar je bruiloft

Pagina's : [1] 2 3

13-03-2008, 08:53
Salaam alaikoum allemaal,

Ik vraag me af wat de meeste dames aantrekken de dag naar hun bruiloft. De meeste kregen dan bezoek de volgende dag, wat vinden jullie ervan..?
Wat trekken jullie dan aan als je schoonouders/ouders/familie die dag komen.
Ik hoorde dat de meeste een witte takchita aantrekken, omdat je nog bruid bent.

Drop hier jullie mening daarover

13-03-2008, 09:05

nee je draagt gewoon een mooie caftan, hoeft niet persee wit te zijn

13-03-2008, 09:06
Meeste doen wel wit.

13-03-2008, 09:06
ik zal dag (yoooo binnen 2.5 weken)erna in mijn bikini rondlopen hahaha dan zit ik lekker ver weg met mijn man als ik terugkom zal ik uiteraard bezoek krijgen van iedereen en nog wat
bij ons tetouanian draag je meestal kaftan (zo een simpele é allé en ik heb er al laten maken, en dan gewoon je lichtjes opmaken en je bent toppie
succes meid

13-03-2008, 09:09

nee hoeft niet wit, is ook zo om te zeggen halllooo ik ben een bruid! iedereen weet het al é hihi
ik heb een turkooise laten maken met dikke gouden sfifa en zo bedrukt met bloemen, echt mooi, dan ook zo muntgroen kaftan, een fushia, en een oranje kaftan mengend met goud...echt knap
ben mijn tantes dankbaar van tetouane en dit zonder ik het al op voorhand zag, ben ik heel tevreden met mijn leveringen zoals altijd

ssssssssssssuccces

13-03-2008, 09:16

Citaat door Oumairam:
ik zal dag (yoooo binnen 2.5 weken)erna in mijn bikini rondlopen hahaha dan zit ik lekker ver weg met mijn man als ik terugkom zal ik uiteraard bezoek krijgen van iedereen en nog wat
bij ons tetouanian draag je meestal kaftan (zo een simpele é allé en ik heb er al laten maken, en dan gewoon je lichtjes opmaken en je bent toppie
succes meid

Ja klopt de meeste gaan daarna gelijk op huwelijksreis...! Maar vraag het me echt af wel een rare gewoonte om je bezoek gelijk de volgende dag over de vloer te hebben. Zijn de bruidspaar moe en krijg je dat weer

13-03-2008, 09:24
Ja klopt de meeste gaan daarna gelijk op huwelijksreis...! Maar vraag het me echt af wel een rare gewoonte om je bezoek gelijk de volgende dag over de vloer te hebben. Zijn de bruidspaar moe en krijg je dat weer

ewa ja lieverd rare mensen, ze zijn lekker nieuwsgierig of zeggen we konden je niet missen ahah ja right
stomme traditie is dat, wel ja...we moeten ermee leven zoals alle rare tradities die we soms horen

13-03-2008, 09:28
ik vind het eerlijk gezegd verschut iedereen weet wat je hebt uitgespookt en niet dat het raar is of zo maar toch zul je er moeite mee hebben om je op je gemak te voelen maar jah iedereen wat hij zij ervaart natuurlijk hihihi
heb je net twee uurtjes geslapen en er is zoveel gebeurd en je moet nog zoveel verwerken pfff

13-03-2008, 09:30
hahaah en dan gaan ze zo zeggen, KOLCHI MEZIAN???? en echt die nadruk op MEZIAN ahhahaha
willie afgang, niet normaal

13-03-2008, 09:36
ehhhh willie gatverdamen ik zou me vader niet kunnne aan kijken

13-03-2008, 09:47

Citaat door ziyana_naziha:
Bij ons is het de gewoonte de koppel hooguit voor de deur wat eten te brengen

pas in de 7de dag komt de schoonfamilie en de andere familie bij elkaar en dan trekt de bruid ene witte takhsita aan en that,s it dan ben je gewoon weer oud nieuws

13-03-2008, 09:50
en iedereen weet het dan mijn dochter heeft het gedaan hahahahahahhahah echt hchouma

13-03-2008, 09:52

jah man soms denk ik wat draait er allemaal in mijn vader's h0ofd als hij me de dag er na of na die 7 dagen ziet willie willie

13-03-2008, 10:03

Citaat door naadje_mitalsia:
jah man soms denk ik wat draait er allemaal in mijn vader's h0ofd als hij me de dag er na of na die 7 dagen ziet willie willie

Ja echt verschut gewoon. Je kunt moeilijk zeggen ja we willen geen bezoek ontvangen. Wajooo hala fdiha

13-03-2008, 10:25
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag... De reacties vind ik nl. nogal kinderlijk, gemeenschap binnen het huwelijk is just a usual thing en je hoeft je daar niet voor te schamen of ongemakkelijk door te voelen.

Pagina's : [1] 2 3