Bekijk volle/desktop versie : haram of halal



Pagina's : [1] 2

13-03-2008, 08:21
wie weet of een nate droom haram of halal is mijn man heeft dat en nu weet ik niet of dat mag of niet ik voel me zo gebruikt terwijk ik nooit mijn rug keer als hij behoefte nodig heeft echt nooit zelfs als ik boos ben op hem en ik vertrouw hem niet hij is altijd laat thuis en laatste tijd als ik naar hem toe kom voor aandacht dan wijst hij mijn af odat ie zegt dat ie moe is???allah ou ahlam wat er gaan de is maar ik droom hem altijd met een andere vrouw???wat moet ik doen???

13-03-2008, 08:42

Een droom kan niet haram zijn, men kan er niks aan doen, zijn lichaam is gewoon zo. Wel moet hij ghusl verrichten net als na het gemeenschap.

13-03-2008, 08:56

Citaat door Flamenca:
Een droom kan niet haram zijn, men kan er niks aan doen, zijn lichaam is gewoon zo. Wel moet hij ghusl verrichten net als na het gemeenschap.

ah ja op die manier maar is het niet zo dat het verlangens zijn ??dan er vervolgens over dromen allah ou ahlam

13-03-2008, 10:17

Citaat door Sathalia:
Dat is heel normaal bij een man en niet haram, je kan er immers niks aan doen.

Waarom gelijk slecht ove rje eigen man denken, je vertrouwt elkaar toch?


P.S. wat er tussen man en vrouw gebeurt dient prive te blijven.

ik heb ook niet heel mijn prive leven vereld ik vertrouw hem niet omdat hij liegt en zegt dat ie daar en daar was en als iemand daar is en ik vraag de gene of mijn man er ook is is de antwoord nee als ik hem vraag of ie daar echt was is de antwoordt ja maar ik vertrouw hem niet ik kan het niet helpen ik probeer hem te vertrouwen maar het lukt mijn niet ik weet niet wat hij verdiend ik weet niet waar die werkt en als ik het vraag zegt hij gaat je niks aan hoe kan ik een sterke band met hem op bouwen en hem vertrouwen steeds als ik wil hem te vertrouwen dan komt er iets dan heb ik zo iets hij liegd waarom ik grijg geen rechtstreekse antwoord en dan kan ik aleen zeggen dat mijn vertrouwen naar hem niet te sterk is en het zal ook nooit worden ??

13-03-2008, 11:47


Citaat door Sathalia:
Je weet niet eens waar hij werkt?
Het is je man

Wow, dat je dan nog met hem blijft... terwijl je hem ook al op leugens hebt betrapt.

Probeer met hem erover te praten, anders maar maatregelen treffen.


Grappig dat vrijgezelle dames altijd beginnen te schreeuwen over scheiden/maatregelen etc. Vergis je niet, op het moment dat je gaat scheiden is de kans dat je een nieuwe man vindt nog kleiner in dit hyocriete land. Nog erger is wanneer je al een kind hebt, reken er maar op dat je dan de rest van je leven geen echtgenoot meer krijgen zult. Denk dus 1000x na eer je gaat trouwen.

13-03-2008, 11:54
Soubhanallah, hoe kun je nou niet weten waar je man werkt en wat voor werk hij doet etc..... liegen doen mensen omdat ze bang zijn om de 'waarheid' te vertellen.. dus als ik jou was zou ik hem toch flink confronteren met hoe jullie relatie nu is! jullie hebben beiden rechten en plichten!!

13-03-2008, 12:23

Citaat door Sharifa__:
Soubhanallah, hoe kun je nou niet weten waar je man werkt en wat voor werk hij doet etc..... liegen doen mensen omdat ze bang zijn om de 'waarheid' te vertellen.. dus als ik jou was zou ik hem toch flink confronteren met hoe jullie relatie nu is! jullie hebben beiden rechten en plichten!!

lieferd ik ben 10 jaar met hem getrouwd 10 jaar saber met hem er is nu geen spraken van liefde ik het doe voor de kinderen die niet kunnen zonder een uur te vragen naar papa ik hem intreseerd het niet zo over of we nu met elkaar of zonder elkaar zijn hij is denk ik blij als ik heb de deur wijs ???????????ik leid een mistrieus leven met leugens haat en bedrog??????????

13-03-2008, 14:15

Citaat door youssra naoual:
wie weet of een nate droom haram of halal is mijn man heeft dat en nu weet ik niet of dat mag of niet ik voel me zo gebruikt terwijk ik nooit mijn rug keer als hij behoefte nodig heeft echt nooit zelfs als ik boos ben op hem en ik vertrouw hem niet hij is altijd laat thuis en laatste tijd als ik naar hem toe kom voor aandacht dan wijst hij mijn af odat ie zegt dat ie moe is???allah ou ahlam wat er gaan de is maar ik droom hem altijd met een andere vrouw???wat moet ik doen???


Je bent er boos om????????
Waarom, hij doet het toch niet bewust ofzo, hij slaapt weet je, misschioen droomt hij niet eens van vrouwen, dat hangt helemaal niet zo zwaar samen namelijk.

Een natte droom is gewoon een ontlading van het lichaam waar iemand in het geheel niets aan kan doen, niemand kan dat tegenhouden of verkomen, het gebeurt gewoon en heeft niets, maar dan ook niets met bewuste seksuele spanning te maken.

Je moet helemaal niets doen behalve je niet druk te maken om deze onzin, ook jij kan een natte droom krijgen, een orgasme in je slaap en daar hoef je niet voor van seks te dromen, daarvoor hoef je al helemaal niet bewust met seks bezig te zijn.

Als het al ergens een teken van is dan is het een teken van stress in zijn leven, zijn lichaam zoekt niet voor niets naar een manier om stress af te vloeien.

Gewoon lief zijn voor elkaar, hang de intimiteitsproblemen en dit niet aan elkaar, ze staan los van elkaar.
Praat dus met elkaar over de behoefte aan intimiteit(of dat nu om seks of gewoon om wat aandacht gaat), probeer die intimiteit weer terug te krijgen en maak je hierom in het geheel niet druk.

Arme man, en een vies bed zonder dat je dat wil en een boze vrouw, dat allemaal om iets waar je in het geheel niets om kan doen.

Je bent toch ook niet boos als hij een ochtenderectie heeft, dat is toch ook gewoon onderhoudt van het lichaam, zo zit het met dit ook.

13-03-2008, 14:23

Citaat door youssra naoual:
lieferd ik ben 10 jaar met hem getrouwd 10 jaar saber met hem er is nu geen spraken van liefde ik het doe voor de kinderen die niet kunnen zonder een uur te vragen naar papa ik hem intreseerd het niet zo over of we nu met elkaar of zonder elkaar zijn hij is denk ik blij als ik heb de deur wijs ???????????ik leid een mistrieus leven met leugens haat en bedrog??????????


Was er wel liefde, was er wel passie, knuffelen en dat soort dingen?

Is het erin geslopen dat je alleen nog maar moeder bent en geen vriend meer en geen minnares meer, of is het altijd zo geweest?

Is het niet altijd zo geweest dan heb ik wel een kleine tip, maak er een avondje van en haal oude herrineringen op aan die gode oude tijd, wat je zo prettig vond eraan, die intimitiet tussen beiden.
Praat erover en probeer afspraken te maken dat weer terug te krijgen, iig voor een deel.

Dat kan allemaal op een leuke manier, zonder verwijten en ander gezeur, maak het leuk, laat zien dat je elkaar waardeert en naar elkaar verlangt, niet alleen in seks, maar vooral ook daarbuiten, ook intimiteit zonder dat er gelijk seks aan vasthangt(knuffels zonder vorwaarden, handen vasthouden zonder voorwaarden).

Pak die kids op en ga met z'n allen naar het strand, eet daar lekker en geniet van de zonsondergang in elkaars armen terwijl de kids lekker spelen.
Laat de kids bij oma en opa logeren en maak er een mooie avond van, uit eten, of wat dan ook doen dat jullie beide prettig vinden en pak die tijd voor elkaar.

Pas ervoor alleen maar vader en moeder te zijn en zo langs elkaar te leven, maak die eenheid, maak dat samenzijn, je moet ervoor zorgen, dat gaat niet vanzelf, liefd heeft ook liefde nodig

13-03-2008, 15:55

Citaat door Sathalia:
Ben ik vrijgezel dan?

Zo wat als ze na de scheiding geen andere man kan krijgen.
Je kan ook zonder man leven, je gaat heus niet dood hoor

Jij doet echt alsof ze gewoon haar mond moet houden en stil moet toekijken hoe haar man blijft liegen en niet eens verteld waar hij werkt, we hebben het over een niet normale huwelijk.


Ik heb het niet over je vriendjes die voor een orange kaart in je achterste mogen knijpen meid.. Ik het het over een huwelijk, en tuurlijk is het mogelijk om zonder man je kinderen op te voeden. Je kan immers ook zonder handen auto rijden, maar of het verstandig is is een tweede.

13-03-2008, 15:59
Ik begrijp er eerlijk gezegd helemaal niks van het verhaal. Jouw man krijgt een natte droom of droom jij?

En hoe weet jij dat hij een natte droom krijgt? Zie jij dat of vertelt hij dat zelf?

13-03-2008, 16:09

Citaat door Sathalia:
Ben ik vrijgezel dan?

Zo wat als ze na de scheiding geen andere man kan krijgen.
Je kan ook zonder man leven, je gaat heus niet dood hoor

Jij doet echt alsof ze gewoon haar mond moet houden en stil moet toekijken hoe haar man blijft liegen en niet eens verteld waar hij werkt, we hebben het over een niet normale huwelijk.



Het is niet of dit of dat, er is altijd nog een weg tussen. We moeten niet al te snel scheiden scheiden gaan roepen, maar de situatie waarin ze zich bevindt is ook niet geweldig.


@ Topicstarter, misschien moet je nu de ouders erbij halen. In de islam mag je, indien je na een gesprek niet overeenkomt met elkaar, iemand van jouw kant en iemand van zijn kant erbij halen. Om mee te denken.

En als hij je een keer afwijst voor sex, dan zou ik geen volgende poging wagen en hem laten beginnen. Een volgende poging zou misschien voor afknapping zorgen en voor nog meer afstand. Misschien moet je hem een tijdje negeren. Gewoon thuis blijven, maar lekker negeren en toch niet laten zien dat je het doet. Je hebt hem misschien lange tijd geconfronteerd met zijn leugens en met veel vragen die hij maar niet wil beantwoorden. Misschien moet je het nu anders aanpakken. Negeer hem een tijdje zoals ik zei. Wel in je eigen huisje blijven, maar lekker je eigen dingen doen. Hou je zelf bezig met andere dingen. Laat hem voelen dat je je niet meer druk maakt om hem en om zn gedrag. En dan zouden er 2 dingen kunnen gebeuren.

Of hij merkt wat je doet en denkt oke nu is er veel afstand tussen ons en hij gaat je vertellen wat hij van plan is ( mocht het slecht zijn )

Of hij keert terug naar jou

13-03-2008, 19:57


Citaat door Schaakvrouw:
Ik begrijp er eerlijk gezegd helemaal niks van het verhaal. Jouw man krijgt een natte droom of droom jij?

En hoe weet jij dat hij een natte droom krijgt? Zie jij dat of vertelt hij dat zelf?

ik ik heb geen natte droom gehad echt me van mijn leven niet hij doucht in de avond en direct in de ochtend en toen ik hem daarover aanspreek zegt hij dat hij droomd over sex

13-03-2008, 20:02

Citaat door corrie2:
Was er wel liefde, was er wel passie, knuffelen en dat soort dingen?

Is het erin geslopen dat je alleen nog maar moeder bent en geen vriend meer en geen minnares meer, of is het altijd zo geweest?

Is het niet altijd zo geweest dan heb ik wel een kleine tip, maak er een avondje van en haal oude herrineringen op aan die gode oude tijd, wat je zo prettig vond eraan, die intimitiet tussen beiden.
Praat erover en probeer afspraken te maken dat weer terug te krijgen, iig voor een deel.

Dat kan allemaal op een leuke manier, zonder verwijten en ander gezeur, maak het leuk, laat zien dat je elkaar waardeert en naar elkaar verlangt, niet alleen in seks, maar vooral ook daarbuiten, ook intimiteit zonder dat er gelijk seks aan vasthangt(knuffels zonder vorwaarden, handen vasthouden zonder voorwaarden).

Pak die kids op en ga met z'n allen naar het strand, eet daar lekker en geniet van de zonsondergang in elkaars armen terwijl de kids lekker spelen.
Laat de kids bij oma en opa logeren en maak er een mooie avond van, uit eten, of wat dan ook doen dat jullie beide prettig vinden en pak die tijd voor elkaar.

Pas ervoor alleen maar vader en moeder te zijn en zo langs elkaar te leven, maak die eenheid, maak dat samenzijn, je moet ervoor zorgen, dat gaat niet vanzelf, liefd heeft ook liefde nodig

lieferd mijn man is geen romantiqus hij is een saaie piet mijn vader him self is romanticer dan hij hij doet boodschappen als ik pas ruzie moet maken er over laatstaan en wandeling een avondje aleen als ik hem knuffel zegt hij zo wil je aan me plakken en dan staad hij er zo bij van nou schiet op er zijn belangerijkere dingen op de wereld dan jou geknuffelik heb alles geprobeed als ik me leuk aankleed en opmaak zegt hij haal die rodzooi weg ben je een xxxx of zo ik heb een keer op oud en nieuw een mep gekregen omdat ik me leuk had gekleed en op gemaakt????????wat moet ik met zo een

14-03-2008, 17:21
nou ik weet nou precies hoe het zit hij inderdaat vreemd gegaan en heeft het gisteren toe gegeven en toen ik hem uitschold heeft ie mijn geweurgd en geslagen en is vervolgens weg gelopen ik heb de politie ingelicht en aangiften gedaan en hij zit nu vast

Pagina's : [1] 2