Bekijk volle/desktop versie : Ziana Chaimae Uit Zeist En Mensen Die Ervaring Hebben Met Haar

Pagina's : [1] 2

13-03-2008, 00:14
Ik zou graag willen weten hoe zij is als persoon en hoe ze dr werk doet. Hoop van jullie te horen

13-03-2008, 00:41

chaimae is echt een schat ze is heel lief.ik heb haar vaak meegemaakt k vind haar werk echt geweldig

13-03-2008, 00:45
was afgelopen weekend op bruiloft, ik zet zelf ook bruidskapsels en make up maar vind haar een beetje te drukjes kwa opmaken en haar te veel glitters en steentjes maar dat is mijn meninghet is aan jou of je het mooi vind of niet ze heeft wel hele mooie 3amariat jurken zijn ook wel ok maar heb gehoord dat ze bitcherig overkomt had ik hier ergens gelezen maar allah a3lammaar in iedergeval veel sucses verder gheir insallah

ma3a salama

13-03-2008, 00:47
Mijn 2 getrouwde nichten hebben beide chaimae genomen.
Kleding was heel mooi, de kapsel ook, alleen make up vond ik eerlijk gezegd niet zo mooi. Of ze aardig is

13-03-2008, 00:50

Voor Schaapje en Amandeloogjes, dat is precies wat ik dr ook van vond.

Vind de jurken mooi maar de make up too much, niet mooi.

En daarnaast nog de risico dat je loopt dat ze iemand anders stuurt als het zover is.

Lijkt me verschrikkelijk

13-03-2008, 00:56

Citaat door lokje:
Voor Schaapje en Amandeloogjes, dat is precies wat ik dr ook van vond.

Vind de jurken mooi maar de make up too much, niet mooi.

En daarnaast nog de risico dat je loopt dat ze iemand anders stuurt als het zover is.

Lijkt me verschrikkelijk

Of je moet iemand anders nemen voor de make up.
Ik zou duidelijke afspraken maken en dan wel zwart op wit.
Als ze iemand anders stuurt en dat was niet de afspraak dan betaal je haar maar voor de helft

15-03-2008, 19:40

Citaat door schaapie:
was afgelopen weekend op bruiloft, ik zet zelf ook bruidskapsels en make up maar vind haar een beetje te drukjes kwa opmaken en haar te veel glitters en steentjes maar dat is mijn meninghet is aan jou of je het mooi vind of niet ze heeft wel hele mooie 3amariat jurken zijn ook wel ok maar heb gehoord dat ze bitcherig overkomt had ik hier ergens gelezen maar allah a3lammaar in iedergeval veel sucses verder gheir insallah

ma3a salama

Heb je t niet toevallig over de bruiloft in Rotterdam??

15-03-2008, 19:53
ze heeft misschien wel mooie jurken enz.. maar lieverds ze houd zich haast nooit aan haar afspraak.. ze komt of veeeeelste laat of ze stuurt op de laatste moment haar zus of zegt af op de laatste moment.. is bij heeeel veel mensen gebeurt.. inclusief mn eigen nicht

15-03-2008, 19:55
hier wat mensen zeggen over chaimaa

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1859429

15-03-2008, 20:05
Ik heb haar meegemaakt, vond de make up veel en veel te dik. Ze heeft alleen mooie jurken voor de rest echt niks.

15-03-2008, 20:18
chaimae is echt goed ik heb haar werk vaak gezien ze is geweldig en ze was altijd gewoon op tijd als ze niet zelf komt spreekt ze het van te voren met je af

16-03-2008, 11:44
i love her make up je moet er echt van houden want ze heeft een libanese smaak qua make up als je van heel lichtjes houdt moet je dat aangeven. ze heeft prachtige kleding

16-03-2008, 11:47

Citaat door chamchouma22:
chaimae is echt goed ik heb haar werk vaak gezien ze is geweldig en ze was altijd gewoon op tijd als ze niet zelf komt spreekt ze het van te voren met je af

dit ken ik dus niet van chaimae

18-03-2008, 13:49
Wij hebben ook nooit problemen gehad met haar en ze heeft inderdaad erg mooie jurken. Vele maken haar jurken na. Wat betreft de make-up, smaken verschillen dus wanneer je duidelijk aangeeft welke make-up je wilt moet dat geen probleem zijn.

Ik raad Chaimae echt aan!!

Succes verder

18-03-2008, 14:00
ik heb haar genomen!

ze heeft prachtige jurken.. sieraden, kapsel en make up

dus ik zie wel!!

Pagina's : [1] 2