Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Een jongen/meisje via de chat is (vaak) niet serieus!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2

12-03-2008, 22:33
Is gewoon een stelling. Ben je het ermee eens ja of nee en beargumenteer dit.

Je hoort wel vaak dat mensen trouwen via de marokko.nl chat , dus vraag me zelf af in hoeverre het kan.

Mij lijkt het echt helemaaaaaaal niks...


Jullie meningen!!!!

12-03-2008, 22:33


Trouwen via m.nl? Dies nieuw voor mij

12-03-2008, 22:34
hahahaha...NU NIEUW....TROUWEN VIA DE KABELS..ALLES GEGARANDEERT ONLINE

12-03-2008, 22:45
ik weet ook niet...


ik denk dat zoiets gewoon mkteb is...

12-03-2008, 22:48



Citaat door marocmeid17:
Trouwen via m.nl? Dies nieuw voor mij


12-03-2008, 23:01
Om my gosh zég. Er bestaat nog ook zoiets als virtuele trouwpartijen.

Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?

12-03-2008, 23:21

Citaat door Casa_zeemeermin:
Is gewoon een stelling. Ben je het ermee eens ja of nee en beargumenteer dit.

Je hoort wel vaak dat mensen trouwen via de marokko.nl chat , dus vraag me zelf af in hoeverre het kan.

Mij lijkt het echt helemaaaaaaal niks...


Jullie meningen!!!!



Chat is zielig en wanhopig vind ik!
Bij sommige gaat het goed en bij andere niet.
Het is sowieso niet op de halal manier.

Chat= Vuilnis

12-03-2008, 23:28
soms wel, soms niet

14-03-2008, 22:54
Leuke meningen...

Keep on!!!


Ja, heel raar maar het schijnt te kunnen hoor. Ik ken zelf 2 meiden die zijn getrouwd via MAROKKO.NL CHAT ...Alles is dus mogelijk, alleen eerlijk gezegt kan ik me hierbij niks voorstellen, vandaar deze topic.


Moreee...

14-03-2008, 22:59

Citaat door Casa_zeemeermin:
Leuke meningen...

Keep on!!!


Ja, heel raar maar het schijnt te kunnen hoor. Ik ken zelf 2 meiden die zijn getrouwd via MAROKKO.NL CHAT ...Alles is dus mogelijk, alleen eerlijk gezegt kan ik me hierbij niks voorstellen, vandaar deze topic.


Moreee...


Ik heb twee goede vriendinnen, die hun partners via M.nl hebben ontmoet, ze zijn heel gelukkig en hebben kinderen samen. Tegenwoordig is het niet raar als je via het internet met elkaar trouwt.

14-03-2008, 23:00
Ja je hebt wel een beetje gelijk. Ik ken zelf een jonge hij is helemaal verliefd op zn misje maar alsnog gaat hij op chat waarvoor ewaja hij gaat niet op chat met jongens praten denk ik dus wel met andere meiden dus ik raad je aan jongens van chat neem ze niet al te serieus.

14-03-2008, 23:04
het kan


tegenwoordig is doe je alles via internet shoppen,zaken regelen,werken,boodschappen,huwelijkspartner zoeken

14-03-2008, 23:18


Verliefd worden op een beeldscherm, alsjeblieft zeg

Bij 1 op de 100000 vind je iemand die serieus is via de chat

14-03-2008, 23:52

Citaat door habibi87:
precies.. voor de gezelligheid oke.. of gewoon om elkaar te leren kennen.. maar trouwen gaat wel ver..

geen interressant verhaal om aan je kinderen te vertellen als ze vragen hoe je getrouwd bent.. alleen nerdjes geloven in liefde en trouwen via het internet. ja toch?



Nou ja het hoeven op zich geen nerdjes te zijn , walakin het is gwn niks voor mij en het is zo raar als je ouders gaan vragen hoe jullie elkaar kennen.

''Ik ken mijn man/vrouw van de chat''. Bij mij rinkelt er dan meteen een belletje dat je geen leven hebt...

15-03-2008, 09:20
ahahahhahahaaha kk stoerr!

Pagina's : [1] 2