Bekijk volle/desktop versie : parieren



12-03-2008, 21:23

hallo dames, ik hoop dat het lekker gaat met jullie, ik heb een vraag ik hoop dat iemand me kan heplen..........wie is pas getrouwd, paar weken of maanden gelden, welke paieren had je of moest je regelen om ziwjija te maken alvast bedank..

12-03-2008, 21:59



Citaat door maskina:

hallo dames, ik hoop dat het lekker gaat met jullie, ik heb een vraag ik hoop dat iemand me kan heplen..........wie is pas getrouwd, paar weken of maanden gelden, welke paieren had je of moest je regelen om ziwjija te maken alvast bedank..



Voor zawzija had ik alleen een paspoort nodig. Sommige moskees vragen ook om een bewijs dat je ongehuwd ben, maar dit verschilt per moskee.


12-03-2008, 22:11
ben je in moskee gaan trouwen,??

12-03-2008, 22:22

Citaat door maskina:
ben je in moskee gaan trouwen,??



Ja, ik ben in de moskee getrouwd en ook voor de gemeente.

12-03-2008, 23:55


Oemikaan parieren en paieren?

13-03-2008, 00:04

Citaat door maskina:

hallo dames, ik hoop dat het lekker gaat met jullie, ik heb een vraag ik hoop dat iemand me kan heplen..........wie is pas getrouwd, paar weken of maanden gelden, welke paieren had je of moest je regelen om ziwjija te maken alvast bedank..


wahahahaha en jij wil je papieren regelen terwijl je het woordje papieren maar liefst 2 keer fout schrijft...

13-03-2008, 00:07

Citaat door Djumanah:
wahahahaha en jij wil je papieren regelen terwijl je het woordje papieren maar liefst 2 keer fout schrijft...