Bekijk volle/desktop versie : bruidjes met maat 44/46 of 48

12-03-2008, 20:41
he dames..

alles goed emt jullie..
het is altijd moeilijk voor de dikkere dames om een jurk te krijgen op je maat.. voor de dames die verkeerde verhoudingen hebben bijv grote borsten of juist een mega achterste...

kga in de zomer inshallah trouwen heb een trouwjurk gekocht..
maar ik kan hem niet meer terug brengen.
maar nu wil ik hem graag verkopen omdat me borsten er bijna uitkomen of als ik hem omhoog trek dan zou je de speet al kunnen zien en dat vind ik ku.t

foto's--- prijs
pm me

12-03-2008, 20:59

dat is echt balen! maar als je een bedekte trouwjurk in jouw maat wilt huren dan mag je me een pm sturen ik heb wel een mooie waar je borsten niet uit vallen of zo ha ha

ik hoop dat je je jurk snel verkoopt meid! gr

12-03-2008, 21:08
ik heb wel 2 mooie bruidjurken waarin je de borsten niet ziet! Ik verhuur ze
gr latifa

12-03-2008, 21:11
Assalamoe aleikoum,

Kan je jurk niet een beetje vermaakt/aangepast worden?
Want als het alleen je decollete is dat niet goed zit en voor de rest zit hij wel goed dan zou het jammer zijn als je hem daarom wegdoet.

Mijn zusje had haar jurk al gekocht en daarna bleek ze zwanger te zijn (ze is geen moslim, ik ben een nederlandse moslima) en toen heeft een naaister haar jurk helemaal vermaakt van maatje 34, superstrak model, naar een jurk waar haar dikke buik inpaste!

En anders veel succes met verkopen!

@mevrouwhana: ik kan niet wachten om de foto's te zien van je nieuwe jurk

Wassalaam,
Zonnetje

12-03-2008, 22:03

nou hij kan misschien wat strakker getrokken worden maar het is dat er bij de borsten een soort uitkomende naad in zit dus ik kan mijn jurk omhoog doen en dan strakker laten maken zodat hij er niets uitfloept maar dan lijkt t net alsof de borsten heel hoog zitten..
en da is geen gzicht...

zijn er mensen die geinteresseerd zijn

12-03-2008, 22:11

Citaat door maziana:
ik heb wel 2 mooie bruidjurken waarin je de borsten niet ziet! Ik verhuur ze
gr latifa

kwil graag iets kopen zodat t van mij blijft.. laat me de fotos zien..
want het is heeeeeeeeeeeel moeilijk met borsten..
heel veel vriendinnen zeggen ja je vindt je maat wel maar ik heb cup G
en van die oma strakke bh waar je een beetje punt borsten hebt heb ik H..
(hmdl)