Bekijk volle/desktop versie : Liever naaktfoto's dan politiek



12-03-2008, 19:43
Birgit Auras wilde graag raadslid worden namens de SPD in de Duitse stad Neustadt. Maar ze is van de kieslijst afgegooid, toen partijgenoten haar website zagen. Daarop is Auras namelijk naakt te bewonderen. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

jakkiebah.jpg

De plaatselijke SPD-top kon de foto's niet waarderen. Auras kreeg daarop de keus: raadslid worden of de foto's laten staan. Ze koos voor optie 2: "Ik hou me de vrijheid voor te zijn wie ik wil zijn."

De voormalige aspirant-politica lijkt een wilde tante te zijn. Ze verkoopt in haar kledingwinkel onder meer T-shirts met daarop standjes uit de Kama Sutra.

Bron met een beetje naakt; pas op u bent gewaarschuwd:

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2008/03/poedelnaakt_raadslid.html

12-03-2008, 19:45


tsja, je moet overal op letten als politicus

12-03-2008, 19:45

Citaat door Bookie:
Birgit Auras wilde graag raadslid worden namens de SPD in de Duitse stad Neustadt. Maar ze is van de kieslijst afgegooid, toen partijgenoten haar website zagen. Daarop is Auras namelijk naakt te bewonderen. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

jakkiebah.jpg

De plaatselijke SPD-top kon de foto's niet waarderen. Auras kreeg daarop de keus: raadslid worden of de foto's laten staan. Ze koos voor optie 2: "Ik hou me de vrijheid voor te zijn wie ik wil zijn."
De voormalige aspirant-politica lijkt een wilde tante te zijn. Ze verkoopt in haar kledingwinkel onder meer T-shirts met daarop standjes uit de Kama Sutra.

Bron met een beetje naakt; pas op u bent gewaarschuwd:

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/raar/2008/03/poedelnaakt_raadslid.html


Klinkt geweldig mooi ware het niet dat ze de vrijheid niet heeft beide te zijn.

12-03-2008, 19:50

Citaat door lemster:
Klinkt geweldig mooi ware het niet dat ze de vrijheid niet heeft beide te zijn.


Ja bepaalde keuzes hebben bepaalde gevolgen. Zolang je de vrijheid maar hebt om de keuze te kunnen maken.

12-03-2008, 20:00


Naakt & zo`n kop... Dat zou inderdaad verboden moeten worden!!

12-03-2008, 20:06
De reacties op die site lachwekkend!!

Maar ehmm ff ontopic;

Geen commentaar!!