Bekijk volle/desktop versie : Wilders mag film in Utrecht laten zien



Pagina's : [1] 2 3

12-03-2008, 17:25
Wilders mag film in Utrecht laten zien

UTRECHT - Geert Wilders mag zijn omstreden koranfilm Fitna in Utrecht vertonen. De Protestantse Kerk in Nederland biedt de PVV-leider aan om zijn koranfilm tijdens een besloten bijeenkomst te laten zien aan kerkelijke vertegenwoordigers.

Dat kan gebeuren in het gebouw van de PKN aan de Joseph Haydnlaan in Utrecht, aldus secretaris-generaal Plaisier van de kerk. Het aanbod is volgens Plaisier een laatste poging om ervoor te zorgen dat Wilders de film niet publiek maakt.

Het bestuur van de Protestantse Kerk heeft Wilders tot twee keer toe uitgenodigd voor een gesprek over zijn
opvattingen over de islam. Het Tweede Kamerlid heeft daarop niet gereageerd.

Secretaris-generaal Plaisier van de PKN is vanavond te gast in U Vandaag op Regio TV Utrecht om 18.00 uur.
Herhalingen op ieder heel uur.

12-03-2008, 17:30


opblazen die kerk haha
grapje voordat het echt gebeurd en ik de aivd op me nek krijg.

12-03-2008, 17:30
joepie de poepie, ik ben zo nieuwsgierig.

12-03-2008, 17:31

Citaat door hayat1989:
opblazen en die kerk haha

jammer, meteen weer al die moslimagressie.

12-03-2008, 17:32


Waarom is deze kerk zo gretig om in gesprek te gaan met Wilders.. en nu de kerk beschikbaar stellen voor zijn film.. de kerk is geen plaats voor filmpjes..


12-03-2008, 17:36

Citaat door David:
"Deep Throat" als voorprogramma.


Tatjana...

12-03-2008, 17:37

Citaat door AbuSjaak:
jammer, meteen weer al die moslimagressie.


Ik zeg toch grapje Ezel ik meende het niet maar jullie meteen met ja die moslimagressie.

12-03-2008, 17:46
Die film is nu al voor mij de beste film OOIT!
Wat een chaos kwekerij, zielig dat Moslims ook nog meedoen aan die hypocriete protesten!!!

Accepteer eindelijk eens feiten en als een omgeving het niet eens is met de principes ,disciplines en gedragingen van de bevoilkingsgroep of religie waar JIJ (bijv. als Moslim) aan toebehoort dan zorg ervoor dat JEZELF die omgeving duidelijk maakt dat ze het verkeerd hebben OF spreek je medemensen aan in je EIGEN bevolkingsgroep of religie die ervoor zorgen dat de omgeving deze negatieve mening krijgen!!!
Ik als Nederlander zal alles tegen Nederlanders doen die een slechte naam te geven aan Nederlanders, mocht ik in het buitenland wonen!!

Ga niet als een sufkut schreeuwen en schoppen op straat want dan bevestig je de vooroordelen alleen maar. Je bent Nederlander OF Marokkaan en NIET zo'n halve zool die er maar wat tussenhangt of zich gedraagt zoals het maar uitkomt!!



Nu is het jullie beurt!

Cheers

12-03-2008, 17:46

Citaat:
Het aanbod is volgens Plaisier een laatste poging om ervoor te zorgen dat Wilders de film niet publiek maakt.
Huu, het is toch de bedoeling dat iedereen de film ziet..

12-03-2008, 17:47

Citaat door David:
Goed idee! Zij kan de avond aan elkaar praten en optreden.

En we sluiten de avond af met de nieuwe homoerotische film "Badguy Behind Bars".

Jak jakkes jak.

12-03-2008, 17:50

Citaat door BlueAngel:
Waarom is deze kerk zo gretig om in gesprek te gaan met Wilders.. en nu de kerk beschikbaar stellen voor zijn film.. de kerk is geen plaats voor filmpjes..




De kerk is ook niet bestemd om uitgeprocedeerde asielzoekers te huisvesten!!

Of wel soms??

Cheers

12-03-2008, 17:51

Citaat door David:
Goed idee! Zij kan de avond aan elkaar praten en optreden.

En we sluiten de avond af met de nieuwe homoerotische film "Badguy Behind Bars".




[I]Gepaste kleding wel zo belangrijk!

[/I]

12-03-2008, 17:53



Citaat door Syphonaptera:
De kerk is ook niet bestemd om uitgeprocedeerde asielzoekers te huisvesten!!

Of wel soms??

Cheers


Zeer zeker wel!
Asielzoekers, junkies, daklozen etc.
Maar een kerk is alles behalve een bioscoop!

Dus JA..

Cheers

12-03-2008, 17:57

Citaat door David:
Charmant.
Dat had ik gisteren aan.


Sexy hoor.. heb er ook eentje..

12-03-2008, 17:58

Citaat door Trissinti:
Wilders mag film in Utrecht laten zien

UTRECHT - Geert Wilders mag zijn omstreden koranfilm Fitna in Utrecht vertonen. De Protestantse Kerk in Nederland biedt de PVV-leider aan om zijn koranfilm tijdens een besloten bijeenkomst te laten zien aan kerkelijke vertegenwoordigers.

Dat kan gebeuren in het gebouw van de PKN aan de Joseph Haydnlaan in Utrecht, aldus secretaris-generaal Plaisier van de kerk. Het aanbod is volgens Plaisier een laatste poging om ervoor te zorgen dat Wilders de film niet publiek maakt.

Het bestuur van de Protestantse Kerk heeft Wilders tot twee keer toe uitgenodigd voor een gesprek over zijn
opvattingen over de islam. Het Tweede Kamerlid heeft daarop niet gereageerd.

Secretaris-generaal Plaisier van de PKN is vanavond te gast in U Vandaag op Regio TV Utrecht om 18.00 uur.
Herhalingen op ieder heel uur.



is de gemeente van plan een paar woonwijken te slopen ofzo? want anders doe je dit niet vooral niet in utrecht

Pagina's : [1] 2 3