Bekijk volle/desktop versie : een vraagje ivm bruidstafel in de zaal

12-03-2008, 16:35
ik heb op de website van decoratiefarah gezien dat ze een speciaal gemaakte extra chique bruidstafel doen voor de bruid zelf en haar familie tydens het eten. ik vind dat persoonlijk een heel mooi idee.. alleen vraag ik me af hoe zoiets werkt? want een bruid heeft meestal heel zware kledij en juwelen aan en het is best moeilijk eten zo.. hebben jullie zo een bruiloft al meegemaakt? hoe ging dat dan? had de bruid dan effetjes tydens het eten gewoon iets simpels aan? of iets anders?

gelieve info en mening te plaatsen

12-03-2008, 16:41

ik ben zelf een catering en ik deed het al 5jaar lang dat de bruit met de bruidgom aan tafel zit tijdens het eten en het is gewoon heel erg mooi

12-03-2008, 16:52
een keer meegemaakt. bruid en bruidegom samen met hun moeders aan een tafel voor in de zaal. ik vond het erg romantisch was zo lief

12-03-2008, 17:00
dat is zeker romantisch. heel apart.. misschien ga ik dat ook doen..

12-03-2008, 17:10

Ik heb ook in de zaal gegeten, maar niet aan een speciale bruidsstafel. Ben gewoon bij mijn moeder en schoonmoeder aangeschoven in een hele mooie jabador die van de negaffa was. Zij had liever niet dat ik in haar jurk zou eten en daar had ik alle begrip voor.

12-03-2008, 17:15
Ik heb ook in de zaal gegeten, we hadden een apart bruidstafeltje mijn man en ik. Wij hebben als eerst het diner geopend.
Ik had negaffa Kamalia en die deed helemaal niet moeilijk over haar jurk.
heb dus gewoon met die jurk kunnen eten.

12-03-2008, 17:30
hoi meid ik heb ook in de zaal gegeten met mijn man aan tafel
gezeten en het was zo leuk hier de foto van mijn bruidstafel.
alvast van harte gefeliciteerd.

12-03-2008, 19:12
kijk dat vind ik dus echt heel leuk. echt leuke reacties
ik ga het insha allah zeker doen, alleen mijn mannetje gaat niet alleen durven zitten als enige man, maar misschien wel als zn mama en zussen er ook bij zijn.. ik ga t hem nu niet vertellen pas dan gewoon erbij halen

insha allah

13-03-2008, 00:08
Ik heb zelf een bruidspaartafel ontworpen compleet met alles. De meeste vinden het leuk. Maar er zijn ook bruidjes waarvan de man niet in de zaal komt, dus dan is een bruidspaartafel niet nodig. Verder bepaalt ieder voor zich zelf wat het wenst? Ghair inshallah.

Op mijn eigen bruiloft heb ik en mijn man met de negaffa en fotograaf in de kleedklamer gegeten hahaha.

Veel liefs van mij,

Passion4decoration

13-03-2008, 00:21
ja dat lijkt mij ook leuk...heb het zelf nog nooit meegemaakt.... blijft het bruidspaar dan ook echt tot ze helemaal klaar zijn met het eten of gaan ze eerder weg?

22-09-2008, 07:14
Ja dat was ik ook van plan inshallah, maar niet apart aan een tafel. Maar gewoon bij de fam aanschuiven.

22-09-2008, 07:50
wat ik zie bij mij in de omgeving

dat ze een avond jurk aan doen en dan gaan eten

is veel beter eten dan een zware jurk en kei veel sieraden

whahah niet dat je gaat eten.
ja 1 a 3 hapjes