Bekijk volle/desktop versie : Daoudi En Jalal Hamdaoui!!!



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

14-08-2008, 18:44

Citaat door Robe-mariage:
Ik kom ook uit casa heb hem ook mee gemaakt is een weld derb maar hij kan niet zingen voor een bruiloft hij past er gewoon niet bij die teksten slaan altijd nergens op.

Meer voor rai of chaabi feestjes.




sme7liah, ons heeft hij nooit teleurgesteld! Ik heb altijd genoten van onze bruiloften! Ik weet niet, maar iedereen heeft een andere smaak daar in.

14-08-2008, 18:54


overdreven allemaal zeg je gaat toch geen zanger halen van meer dan 5000 euro zonde maar ja ieder zijn ding

14-08-2008, 19:02

Citaat door _Mar0cChica_:
Vanwaar deze vraag?



haha, gewoon..
Omdat je hem zo leuk vindt..

Ik vind zijn liedjes ook wel leuk, maar ik heb al eens meegemaakt dat ik op een trouwfeest was, en dat de dj echt alleen maaaaaaaar jalal draaide ..
Ik wou gewoon naar huis ,

Maar hem live op een trouwfeest, is weer iets anders.. Daarom ben ik gewoon benieuwd!

14-08-2008, 19:04

Citaat door Widiiiiiiiiii:
haha, gewoon..
Omdat je hem zo leuk vindt..

Ik vind zijn liedjes ook wel leuk, maar ik heb al eens meegemaakt dat ik op een trouwfeest was, en dat de dj echt alleen maaaaaaaar jalal draaide ..
Ik wou gewoon naar huis ,

Maar hem live op een trouwfeest, is weer iets anders.. Daarom ben ik gewoon benieuwd!

Ik heb Jalal meerdere malen meegemaakt en vond gewoon dat hij de gasten echt geweldig meekreeg. Hij kwam met ideetjes van regaddabattles enzo en echt de hele avond was de dansvloer bomvol..

Vandaar dat mijn reacties lovend zijn

14-08-2008, 19:13



Citaat door _Mar0cChica_:
Ik heb Jalal meerdere malen meegemaakt en vond gewoon dat hij de gasten echt geweldig meekreeg. Hij kwam met ideetjes van regaddabattles enzo en echt de hele avond was de dansvloer bomvol..

Vandaar dat mijn reacties lovend zijn



Op die manier, leuk..

En ga jij ook iemand nemen op jouw bruiloft?

14-08-2008, 19:16

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Op die manier, leuk..

En ga jij ook iemand nemen op jouw bruiloft?

Ik heb al iemand ja, maar dat hou ik geheim. Er zijn wat leden op dit forum die naar mijn bruiloft komen en wil het een en ander tot aan mijn bruiloft geheim houden

14-08-2008, 19:20

Citaat door _Mar0cChica_:
Ik heb al iemand ja, maar dat hou ik geheim. Er zijn wat leden op dit forum die naar mijn bruiloft komen en wil het een en ander tot aan mijn bruiloft geheim houden



Spannendddddd

Dat zou ik ook doen !
alleen ik ben er heel erg slecht in, in geheimen bewaren

14-08-2008, 19:22
nummer van jalal hamdoui aub

14-08-2008, 19:28

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Spannendddddd

Dat zou ik ook doen !
alleen ik ben er heel erg slecht in, in geheimen bewaren

Ja

Nee ben er wel goed in hoor. Hou mijn mondje dicht

14-08-2008, 19:28
Ik heb Daoudi ook meegemaakt op de bruiloft van mn nicht in brussel vorig jaar
Ik persoonlijk ben megafan van die gast, ben super gek op zn muziek en heb bijna al zijn cd's
Maar ik moet wel toegeven dat ik hem niet zo geschikt vond voor haar bruiloft, hij begon best wel traag en ging dan steeds sneller
op het begin van zijn liedjes danste bijna niemand


En steeds als zij binnenkwam, moest de dakka mee naar binnen
aangezien hij dan niet ging zingen
hij heeft hele nacht maar 2 bruidsliedjes gezongen

@Marokkaanse20_
Je zegt het zelf lieve meid, hij is een vriend van je familie
vandaar dat hij maar 4000 is
Mn nicht heeft hem over laten komen voor 6200 euro naar brussel, laat staan Amsterdam

14-08-2008, 20:04
jammer straks wordt het hey we waren op die feest waar doudi speelde ipv hey die feest van....... &..........

14-08-2008, 21:07

Citaat door xladyxtetouanx:
Ik heb Daoudi ook meegemaakt op de bruiloft van mn nicht in brussel vorig jaar
Ik persoonlijk ben megafan van die gast, ben super gek op zn muziek en heb bijna al zijn cd's
Maar ik moet wel toegeven dat ik hem niet zo geschikt vond voor haar bruiloft, hij begon best wel traag en ging dan steeds sneller
op het begin van zijn liedjes danste bijna niemand


En steeds als zij binnenkwam, moest de dakka mee naar binnen
aangezien hij dan niet ging zingen
hij heeft hele nacht maar 2 bruidsliedjes gezongen

@Marokkaanse20_
Je zegt het zelf lieve meid, hij is een vriend van je familie
vandaar dat hij maar 4000 is
Mn nicht heeft hem over laten komen voor 6200 euro naar brussel, laat staan Amsterdam


Dat heeft niks te make met het feit dat het een vriend van de familie is. Ik moet zowizo neerleggen. Marokkanen blijven Marokkanen, daarnaast! Jullie hebben em laten over komen, Dan vraagt ie een hotel voor drie dagen dat kom er ook allebij en een ticket!

15-08-2008, 00:38


jalal nummmerssssssssssss

15-10-2009, 12:16
woon jallal in belgie ?

16-10-2009, 10:29
up niemand info over jallal

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6