Bekijk volle/desktop versie : Valt Me Op Dat........



Pagina's : [1] 2

12-03-2008, 02:22
hoi valt me op uit me omgeving of op internet als een MEISJE een RELATIE heeft gehad met een MAROKKAANSE jongen. dat dan die MEISJES echt pshygish in de war raken. Hebben jullie dat ook gemerkt

serieuze reacties aub

12-03-2008, 02:57



Citaat door HOLLANDERR:
hoi valt me op uit me omgeving of op internet als een MEISJE een RELATIE heeft gehad met een MAROKKAANSE jongen. dat dan die MEISJES echt pshygish in de war raken. Hebben jullie dat ook gemerkt

serieuze reacties aub


Ze zijn vaak labiel en emotioneel afhankelijk, zodra een relatie over is vallen ze in een groot zwart emotieloos gat!
Gevoel moet je ook doseren ipv je als junkie afhankelijk te stellen van aandacht die je krijgt van een jongen.


12-03-2008, 03:02

Citaat door SweetestDream:
Ze zijn vaak labiel en emotioneel afhankelijk, zodra een relatie over is vallen ze in een groot zwart emotieloos gat!
Gevoel moet je ook doseren ipv je als junkie afhankelijk te stellen van aandacht die je krijgt van een jongen.



is tog erg? ook al heeft een meisje maar 1keer een relatie gehad met een marocboy dan is het al gedaan met het meisje

12-03-2008, 08:28

Citaat door HOLLANDERR:
hoi valt me op uit me omgeving of op internet als een MEISJE een RELATIE heeft gehad met een MAROKKAANSE jongen. dat dan die MEISJES echt pshygish in de war raken. Hebben jullie dat ook gemerkt

serieuze reacties aub


Leer eerst psychisch schrijven voordat je zomaar conclusies gaat trekken.

12-03-2008, 08:33


Zou dat verklaren waarom er zoveel de weg kwijt zijn?
Enkeltje riagg coming up

12-03-2008, 08:55

Citaat door HOLLANDERR:
hoi valt me op uit me omgeving of op internet als een MEISJE een RELATIE heeft gehad met een MAROKKAANSE jongen. dat dan die MEISJES echt pshygish in de war raken. Hebben jullie dat ook gemerkt

serieuze reacties aub


weet je waarom,, nadat het uit is met een marokaan, zien die marokaanse jongens haar als Hoertje en Sletje snapje.. en zij zijn dan natuurlijk bang dat iedereent e weten komt dat ze een relatie hebben gehad,, of dat hun ouders erachter komen.. dat is de reden waarom ze in de war raken..

je ziet het alleen maar gebeuren

12-03-2008, 08:56

Citaat door HOLLANDERR:
is tog erg? ook al heeft een meisje maar 1keer een relatie gehad met een marocboy dan is het al gedaan met het meisje



ja dat is wat ik bedoel,, waarom denk je dan ook dat een relatie verboden is in de Islam,, eenreden daarvan is dat het alleen maar problemen veroorzaakt

12-03-2008, 08:59

Citaat door Stilletjes_:
Leer eerst psychisch schrijven voordat je zomaar conclusies gaat trekken.


Wat heeft het kunnen schrijven van een Nederlands woord te maken met conclusies trekken??

voel je niet te hoog...

12-03-2008, 09:00

Citaat door princeislam:
Wat heeft het kunnen schrijven van een Nederlands woord te maken met conclusies trekken??

voel je niet te hoog...


Waar zie jij staan dat het met elkaar te maken heeft?

Ik zeg alleen leer eerst Nederlands schrijven voordat je klep open doet.

12-03-2008, 09:08

Citaat door Stilletjes_:
Waar zie jij staan dat het met elkaar te maken heeft?

Ik zeg alleen leer eerst Nederlands schrijven voordat je klep open doet.



sla hem op zijn bek! dat verwacht ik wel van me vrouwtje!

12-03-2008, 09:11
ik ben al psychisch geworden zonder een relatie te hebben of te hebben gehad

gevoelens maken je gek

12-03-2008, 09:11


beter dan de nadelen ervan

12-03-2008, 15:09



Citaat door Stilletjes_:
Leer eerst psychisch schrijven voordat je zomaar conclusies gaat trekken.


kijk dit is al 1 van die meisjes die een RELATIE heeft gehad met een MAROKKAANSE jongen..zij is ook in de war

p.s. stoer hoor pshyogischsish schrijven

12-03-2008, 15:10

Citaat door moslima_meisje:
ja dat is wat ik bedoel,, waarom denk je dan ook dat een relatie verboden is in de Islam,, eenreden daarvan is dat het alleen maar problemen veroorzaakt




12-03-2008, 15:11
en daar moet je nieuwe account voor maken

Pagina's : [1] 2