Bekijk volle/desktop versie : is het normaal als een meisje de eerste stap neemt?



Pagina's : [1] 2 3

07-12-2003, 22:11
mijn vriendin zit met een probleem...

Ze heeft een jongen leren kennen die kennelijk wacht totdat zij de eerste stap neemt. Kan ze als meisje dat wel doen of moet ze gewoon ook wachten totdat hij de eerste stap gaat nemen (die nooit zal komen denk ik).
Wat voor advies kan ik haar geven??
Ze is echt heel gek op deze jongen!!

07-12-2003, 22:15


neeeeeeeeeeee....
moet ze niet doen....absoluuut niet....!
heb het ook meegemaaakt met mijn vriendin en het liep echt slecht af..
hij voelde zich heeel wat en d8 dat ie iedereeen kon krijgen....en alleen maaar omdat zei de eeerste stap deed....zeg haaar dat ze het niet moet doen!!
als hij haaar wil dan moet hij de eeerste stap maaar doen maaar andersom niet!!

07-12-2003, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door miss_saliha
neeeeeeeeeeee....
moet ze niet doen....absoluuut niet....!
heb het ook meegemaaakt met mijn vriendin en het liep echt slecht af..
hij voelde zich heeel wat en d8 dat ie iedereeen kon krijgen....en alleen maaar omdat zei de eeerste stap deed....zeg haaar dat ze het niet moet doen!!
als hij haaar wil dan moet hij de eeerste stap maaar doen maaar andersom niet!!
Ik ben het helemaal met jou eens....

07-12-2003, 22:18
jaa dat is waar,

dank jullie wel voor jullie mening!!!
Ik zal het doorgeven aan haar!!!

07-12-2003, 22:31


hebben ze een relatie of niet?
misschien is hij wel verlegen of zo

07-12-2003, 22:35
Ze hebben nog niet met elkaar, maar willen allebei wel een relatie maar ze wachten allebei totdat de ander de eerste stap neemt.
Mijn vriendin wilt niet preuts lijken daarom denkt ze er over na om de eerste stap te nemen, waar ik het eigelijk niet mee eens ben.

07-12-2003, 22:41

Citaat:
Origineel gepost door samira0001
Ze hebben nog niet met elkaar, maar willen allebei wel een relatie maar ze wachten allebei totdat de ander de eerste stap neemt.
Mijn vriendin wilt niet preuts lijken daarom denkt ze er over na om de eerste stap te nemen, waar ik het eigelijk niet mee eens ben.
ik ben t met je eens, ze moet het niet doen.

07-12-2003, 22:42
ze kan wel een eerste stap nemen, maar vooral niet te enthousiast zijn en teveel van zichzelf laten zien.
daarna kijken wat zijn reactie is.... en daar verder vanuitgaan

07-12-2003, 22:43
ikzelf zou ook nooit de eerste stap zetten!

07-12-2003, 23:24
how sweet!!!

07-12-2003, 23:28
TANGER30

Waarom heb jij nooit de eerste stap dan genomen???

07-12-2003, 23:38
jullie zijn timziwin

07-12-2003, 23:39



Citaat:
Origineel gepost door Chatefemqemamu
ze kan wel een eerste stap nemen, maar vooral niet te enthousiast zijn en teveel van zichzelf laten zien.
daarna kijken wat zijn reactie is.... en daar verder vanuitgaan
waarom steek je jou middelvinger uit ?
steek die maar in je xxxx
tamziwt

:maf3:

08-12-2003, 00:10
ligt aan de intentie... ik zou eerst via via proberen te achterhalen of hij uberhaupt geinteresseerd is... en dan als je hem tegenkomt gewoon aanspreken en heel onschuldig een gesprek beginnen... als hij naderhand niet vraagt naar jouw telefoonnummer... jammer.... maar als hij het niet vraagt dan moet je het ook niet geven vind ik..... komt te makkelijk over....

Ik vind wel dat een meisje de eerste stap kan nemen... ligt er volledig aan welke stap... kijk als je elkaar een beetje kent dan zou ik bijvoorbeeld i.p.v. alleen hallo zeggen een gesprek opgang proberen te krijgen.... aanvankelijk van zijn reacties weet jij genoeg....

Maar echter vind ik het niet verstandig om als meisje zijnde zomaar meteen jouw nummer te geven zonder dat hij er uberhaupt naar gevraagd en op gewacht heeft..... jongens hebben het al makkelijk genoeg.... ga ze het niet nog makkelijk maken!!!

08-12-2003, 09:32
meid gewooon wachten let him be THE MAN!! en als het na een paar dikke vette hints nog niet snapt dan jaaaaaaaaaaaah

Pagina's : [1] 2 3