Bekijk volle/desktop versie : Bekijk de video blog eens van een bekende



Pagina's : [1] 2

11-03-2008, 22:28
Klik hier

11-03-2008, 22:30


he ik moet straks nog slapen.............ben al bang

11-03-2008, 22:32
Ik klik niet totdat je verteld wat je te zien krijgt geloof niet in je blogverhaal.

11-03-2008, 22:34
Het is echt een blog, en alleen iemand die ons even op de waarheid attendeert. Het is alleen een eye opener voor ons allemaal Insja Allah.

Een must om te zien!

11-03-2008, 22:35


nee, het schudt je juist (voor een tijdtje dan ) uit je droom....to the reality..

11-03-2008, 22:38
Ik snap de intentie van de makers van dat soort filmpjes.. Maar toch, hoe kunnen ze sjaitaan zo uitbeelden? Waarom moet alles afgebeeld worden en zo vreselijk spannend gemaakt worden om tot mensen door te dringen? Net als dat filmpje met die hijaab en sjeitaan. Dan laten ze aan het einde een opgemaakte vrouw zien terwijl dat eigenlijk gewoon niet kan, vooral omdat eht een 'islamitisch' filmpje is..

Ik vind het maar niks zulke filmpjes...

11-03-2008, 22:39
Ik heb er meer van erg interresant om te zien, en insja Allah opent het onze harten om ver weg te blijven deze gast;

Hijaab maakt je alleen maar lelijk

Waarom de waarheid spreken als je kan liegen?

Roken is cool

Je moeder gehoorzamen, waarom zou je!

Slapen beter dan het gebed

11-03-2008, 22:39

Citaat door Galisa:
Het is echt een blog, en alleen iemand die ons even op de waarheid attendeert. Het is alleen een eye opener voor ons allemaal Insja Allah.

Een must om te zien!



Ik denk dat de 'echte' duivel himself een stuk enger is dan de persoon in kwestie. (die in het filmpje)

We moeten inderdaad jammer genoeg vaak wakker geschudt worden tot de realiteit, mensen vergeten (vaak) waarvoor ze in doenya zijn.

ghair inshallah.

11-03-2008, 22:40
ff die andere bekijken

11-03-2008, 22:40
Kijken naar vrouwen

11-03-2008, 22:44

Citaat door Chaimae:
Ik snap de intentie van de makers van dat soort filmpjes.. Maar toch, hoe kunnen ze sjaitaan zo uitbeelden? Waarom moet alles afgebeeld worden en zo vreselijk spannend gemaakt worden om tot mensen door te dringen? Net als dat filmpje met die hijaab en sjeitaan. Dan laten ze aan het einde een opgemaakte vrouw zien terwijl dat eigenlijk gewoon niet kan, vooral omdat eht een 'islamitisch' filmpje is..

Ik vind het maar niks zulke filmpjes...


Klopt daar heb je gelijk in. Ze beelden de duivel zo af zoals de niet moslims dat vaak doen, terwijl wij totaal geen besef hebben van hoe de duivel er in werkelijkheid uit ziet. En dat zou denk ik nog angstjagender zijn dat ons besef te boven ligt. Maar tegenwoordig zijn er sterke middelen nodig om onze jongeren wakker te schudden, vele doen woorden niks. Maar dat neemt niet weg dat het inderdaad niet toegestaan is en ook niet voor da3wa om haraam middelen te gebruiken, zoals die vrouw waarvan haar haar te zien is, en ze is opgemaakt.

11-03-2008, 22:45

Citaat door Galisa:
Kijken naar vrouwen



dit is sleep is better dan prayer.


allah n3er saitan.

11-03-2008, 22:48



Citaat door Galisa:
Klopt daar heb je gelijk in. Ze beelden de duivel zo af zoals de niet moslims dat vaak doen, terwijl wij totaal geen besef hebben van hoe de duivel er in werkelijkheid uit ziet. En dat zou denk ik nog angstjagender zijn dat ons besef te boven ligt. Maar tegenwoordig zijn er sterke middelen nodig om onze jongeren wakker te schudden, vele doen woorden niks. Maar dat neemt niet weg dat het inderdaad niet toegestaan is en ook niet voor da3wa om haraam middelen te gebruiken, zoals die vrouw waarvan haar haar te zien is, en ze is opgemaakt.


Tis echt een ramp dat onze harten zo ziek en/of dood zijn dat we steeds moeilijker te prikkelen zijn..

11-03-2008, 22:51

Citaat door Moslimmma:
dit is sleep is better dan prayer.


allah n3er saitan.

Ameen.

Oke dan heb ik de verkeerde link geplaats, maar als je op youtube aan de zijkant kijkt zie je al die filmpjes op een rij.

11-03-2008, 22:52

Citaat door Chaimae:
Tis echt een ramp dat onze harten zo ziek en/of dood zijn dat we steeds moeilijker te prikkelen zijn..



Klopt, onze harten zijn versteend. Moet je na gaan dat de sahaba rilden, en huilden bij het horen van een aya. En wij hebben echte zware munitie nodig om oprecht te gaan huilen of stil te staan bij iets.

Pagina's : [1] 2