Bekijk volle/desktop versie : Inschrijven HHS!



11-03-2008, 21:47
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan de mensen die hier wat meer vanaf weten.
Ik wil volgend schooljaar graag naar de Haagse hogeschool, maar nu zit ik een beetje met dat inschrijven.

Ik heb het volgende gedaan:
Ik heb me geregistreerd bij studielink.nl vervolgens heb ik me via die site ook ingeschreven bij de Hhs (tenminste, voor zover ik weet).
Nu vind ik het allemaal een beetje raar dat ik nog helemaal geen brief of reactie gekregen heb van de Hhs, dat ik er ingeschreven ben of iets dergelijks.
Nu is mijn vraag:
Sta ik nu gewoon ingeschreven bij de Hhs en moet ik wachten op een reactie van ze of moet ik nog meer dingen invullen o.i.d.?

Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en me erbij kan helpen.

Liefs,
Siham.

11-03-2008, 21:52


Wat ik mij kan herinneren is dat ik een inschrijfformulier heb gehaald op die school zelf bij de Centrale Studenten Inschrijving en alles ingevuld heb en meteen weer ingeleverd heb daar. (de CSI is als je binnenkomt in het hoofdgebouw aan je linkerkant naast de beveliging).

Je krijgt er geloof ik wel een bevestiging van dat je ingeschreven staat, anders moet je even: 070 445 85 85 bellen, dan kom je bij de CSI terecht en kan je meteen vragen of je al in het systeem staat, en zo niet wat je dan moet doen. Succes!

11-03-2008, 21:55

Citaat door Studentjeeeee:
Wat ik mij kan herinneren is dat ik een inschrijfformulier heb gehaald op die school zelf bij de Centrale Studenten Inschrijving en alles ingevuld heb en meteen weer ingeleverd heb daar. (de CSI is als je binnenkomt in het hoofdgebouw aan je linkerkant naast de beveliging).

Je krijgt er geloof ik wel een bevestiging van dat je ingeschreven staat, anders moet je even: 070 445 85 85 bellen, dan kom je bij de CSI terecht en kan je meteen vragen of je al in het systeem staat, en zo niet wat je dan moet doen. Succes!


Oo oké, dank je wel!
Ik zal het eens proberen.

11-03-2008, 21:59

Citaat door Siham0sS:
Oo oké, dank je wel!
Ik zal het eens proberen.


Goedzo! en als je er niet uitkomt dan kan je me altijd PM'en

11-03-2008, 22:11



Citaat door Studentjeeeee:
Goedzo! en als je er niet uitkomt dan kan je me altijd PM'en

Oo onwijs bedankt meid!!

11-03-2008, 22:13

Citaat door Siham0sS:
Oo onwijs bedankt meid!!


geen dank meid