Bekijk volle/desktop versie : Islam Hjaab!!!



11-03-2008, 15:18
aSalaam Alikoem

Zou er Iemand me kunnen helpen a.u.b
het gaat namelijke over hoofddoek,Ik wil
heel erg graag hoofddoek dragen met de wil van Allah
Maar iets houd me tegen wat weet ik niet kijk wil niet zo meer zo rond lopen zonder hjaab ik voel me niet veilig en heel erg bekeken en ongemakkelijke zou iemand me kunnen helpen..alvast


Djzake Allah Ou ghairan

11-03-2008, 16:12


Wa3aleikoum salaam,
Ik zelf draag al 3 jaar hoofddoek. Ik zou je aanraden het ook te doen. Op het begin is het natuurlijk moeilijk maar dat is het bij iedereen het is een grote stap en ik vind dat iedereen die op een gegeef moment moet zetten. Dus treuzel niet :P draag het!

11-03-2008, 19:11

Citaat door Anonieme18:
aSalaam Alikoem

Zou er Iemand me kunnen helpen a.u.b
het gaat namelijke over hoofddoek,Ik wil
heel erg graag hoofddoek dragen met de wil van Allah
Maar iets houd me tegen wat weet ik niet kijk wil niet zo meer zo rond lopen zonder hjaab ik voel me niet veilig en heel erg bekeken en ongemakkelijke zou iemand me kunnen helpen..alvast


Djzake Allah Ou ghairan



Degene die jou tegen houd is de vervloekte sjaitan, jouw eigen ego, en de verlangens en begeertes die jou ketennen aan deze doenja. Denk goed bij jezelf na, en maak de juiste keuze. Het belangerijkste is het gehoorzaam zijn aan de schepper en aan de booschappervzmh. Denk niet aan deze doenja maar denk aan de tevredenheid van Allahswt.

Ik hoop dat je je verstand boven je ego verkiest.
Moge Allahswt je in leiding voorzien, ameen.

Succes!

12-03-2008, 19:46
aSalaam Alikoem

Zusters als iets goeds wilt doen houdt altijd iemand je tegen,en dat degene is Saytan,en ja Hjaab is iets niet zomaar.houdt in respect en ja ik ben sinds zondag hjaab gaan dragen,en ja ik voelde me goed ik droeg het uit me hart en draag Voor Allah .maar er was twijfel die twijfel was saytan.geloof me meiden ik weet hoe het is om zonder hjaab te lopen ik voelde me niet veilige en niet op me gemakt en ELHAMDOELILAH met jullie steun en Allah is de Twijfel weg En ik draag het voorgoed Inscha Allah In deze doenja en hiermaals Inscha Allah.Bedankt In de Naam Van Allah Marasalaam.

12-03-2008, 19:49



Citaat door Anonieme18:
aSalaam Alikoem

Zusters als iets goeds wilt doen houdt altijd iemand je tegen,en dat degene is Saytan,en ja Hjaab is iets niet zomaar.houdt in respect en ja ik ben sinds zondag hjaab gaan dragen,en ja ik voelde me goed ik droeg het uit me hart en draag Voor Allah .maar er was twijfel die twijfel was saytan.geloof me meiden ik weet hoe het is om zonder hjaab te lopen ik voelde me niet veilige en niet op me gemakt en ELHAMDOELILAH met jullie steun en Allah is de Twijfel weg En ik draag het voorgoed Inscha Allah In deze doenja en hiermaals Inscha Allah.Bedankt In de Naam Van Allah Marasalaam.



mooi gezegd meid..

15-03-2008, 14:18
ik ben ook een paar geleden mijn hoofddoek beginnen dragen.ik heb er een jaar mee in mijn hoofd gelopen en durfde de stap niet te zetten.de dag dat ik het dan toch heb gedaan voelde ik me zooo opgelucht en vrij.ik was zoo trots.waarom heb ik dan zoo lang gewacht als het zooo prachtig is.Echt eenmaal je de stap hebt genomen zul je je goed voelen incha'Allah.
sta gewoon op doe het aan en je zult geen spijt hebben.

15-03-2008, 14:19
een paar maanden geleden

16-03-2008, 17:45

Citaat door Anonieme18:
aSalaam Alikoem

Zou er Iemand me kunnen helpen a.u.b
het gaat namelijke over hoofddoek,Ik wil
heel erg graag hoofddoek dragen met de wil van Allah
Maar iets houd me tegen wat weet ik niet kijk wil niet zo meer zo rond lopen zonder hjaab ik voel me niet veilig en heel erg bekeken en ongemakkelijke zou iemand me kunnen helpen..alvast


Djzake Allah Ou ghairan

deze moet je zien http://nl.youtube.com/watch?v=ucbEcOI_PEo

en deze ook

http://nl.youtube.com/watch?v=wRXm5ttFC_s&mode=related&search=