Bekijk volle/desktop versie : wat ik zo wil gaan klaar maken



Pagina's : [1] 2

11-03-2008, 14:24
alleen weet niet of het wel lekker is

ik heb prei fijn gesneden
paprika
en champigons.

die wil ik bakken in olie met gehakt en kruiden en dan in bladerdeeg doen.

Alleen weet ik niet of het zal smaken me aanstaande komt na zijn werk en wil dus een snelle gezonde hap voor hem maken.

wie heeft dit weleens gemaakt?

11-03-2008, 14:26


sorry nooit gemaakt,lijkt me lekker.

11-03-2008, 14:28
Nou zo gezond is bladerdeeg niet.

Maar goed ik denk wel dat het gaat smaken. Ik zou er denk k ook een plakje kaas op doen.

Je kan er anders ook een ommeletje van maken.

Of je neemt Marokkaans brood, snij hem doormidden. Doet de groente erop en dan de oven in met een plakje kaas erop.

Je kan er zoveeeeeel mee.

11-03-2008, 14:28
ow lijkt mij ook lekker alleen ik hoop dat het wel lekker wordt maar ik ben bang dat het niet gaat smaken of dat de bladerdeeg gaat uitbarsten

11-03-2008, 14:28


ik zou er een beetje tomatepuree bijdoen....kwee nie........

11-03-2008, 14:29
lijkt me wel lekker, met champignons erbij heb ik nooit gemaakt?

Of je moet de champignons fijn hakken!

11-03-2008, 14:29
Maak ik ook wel eens, maar zonder champigons. Is echt lekker.

11-03-2008, 14:30
ja hoor doe ik weleens.

Wat ik dan ook doe is een beetje eigeel over de bladerdeeg strijken en dan italiaanse kruiden.

11-03-2008, 14:30

Citaat door Sylia_:
alleen weet niet of het wel lekker is

ik heb prei fijn gesneden
paprika
en champigons.

die wil ik bakken in olie met gehakt en kruiden en dan in bladerdeeg doen.

Alleen weet ik niet of het zal smaken me aanstaande komt na zijn werk en wil dus een snelle gezonde hap voor hem maken.

wie heeft dit weleens gemaakt?


Heb van het weekend mini quiches gemaakt...



Bladerdeeg in vorm doen, dan gehakt bakken met shoarma kruiden, zout, peper, paprikapoeder... de groente erbij bakken. 5 eieren mixen, evt. wat geraspte kaas erdoor, wat koriander/peterselie en het gehakt prutje erdoor (dat in het bladerdeeg gieten) en afbakken in de oven... en dan met een lekkere salade ofzo.

11-03-2008, 14:31

Citaat door Sylia_:
ow lijkt mij ook lekker alleen ik hoop dat het wel lekker wordt maar ik ben bang dat het niet gaat smaken of dat de bladerdeeg gaat uitbarsten


Nee joh de bladerdeeg gaat niet barsten.

Maak je geen zorgen schat, een knipoog naar je man dat je iets lekkers voor hem gemaakt hebt en hij zal het zeker wel lekker vinden.

11-03-2008, 14:32
mag iik ook een vraag stellen,
spinazie en dan gegrilde kipfile erop.

11-03-2008, 14:35

Citaat door wardatje80:
ik zou er een beetje tomatepuree bijdoen....kwee nie........


ja ik ga er heel klein beetje pasta saus bij doen met basilc.


Citaat door Samira_C:
Maak ik ook wel eens, maar zonder champigons. Is echt lekker.


oke gelukkig hoe doe je de bladerdeeg dicht in een drie hoek of rechthoek

Citaat door fatna:
ja hoor doe ik weleens.

Wat ik dan ook doe is een beetje eigeel over de bladerdeeg strijken en dan italiaanse kruiden.


okey thanx

Citaat door Marisah:
Heb van het weekend mini quiches gemaakt...



Bladerdeeg in vorm doen, dan gehakt bakken met shoarma kruiden, zout, peper, paprikapoeder... de groente erbij bakken. 5 eieren mixen, evt. wat geraspte kaas erdoor, wat koriander/peterselie en het gehakt prutje erdoor (dat in het bladerdeeg gieten) en afbakken in de oven... en dan met een lekkere salade ofzo.


Ziet er lekker uit ga ik insha allah ook proberen

Citaat door Dida:
Nee joh de bladerdeeg gaat niet barsten.

Maak je geen zorgen schat, een knipoog naar je man dat je iets lekkers voor hem gemaakt hebt en hij zal het zeker wel lekker vinden.



hahah hij is wel makkelijk hij vind alles lekker wat ik voor hem klaar maak maar omdat ik dit nooit eerder heb gedaan ben ik bang dat het gaat barsten

11-03-2008, 14:41


zoals hierboven idd is gezegd, vergeet de tomatenpurree niet anders is je gehakt te droog!

succes

11-03-2008, 14:42
okey thanx ja dat heb ik ook al gekocht

11-03-2008, 14:56

Citaat door Marisah:
Heb van het weekend mini quiches gemaakt...



Bladerdeeg in vorm doen, dan gehakt bakken met shoarma kruiden, zout, peper, paprikapoeder... de groente erbij bakken. 5 eieren mixen, evt. wat geraspte kaas erdoor, wat koriander/peterselie en het gehakt prutje erdoor (dat in het bladerdeeg gieten) en afbakken in de oven... en dan met een lekkere salade ofzo.

ziet er heerlijk uit!!

Pagina's : [1] 2