Bekijk volle/desktop versie : wissel een paar blikken en het klikt



Pagina's : [1] 2 3

11-03-2008, 03:54
een ding is zeker als je het goed aanpakt houd je zeker de heerlijke herinneringen, en blijf je niet achter.
een de vraag is wat had kunnen zijn als ik en jij elkar gewoon hadeen ontmoeten.
soms gaat het anders, soms weel tot een serieuze relatie, en heel soms worden het liefdes voor det leven.
kijk je wisselt een paar blikken en het kliktmeteen, als het klikt dan klikt het overal.
maaaaaaar geloof geen gladde praatjes of vage beloftes, ga op je gevoel, wees vanaf het begin duidelijk de de liefde vrijblijvend is ook al loop je de kans de wade te missen, vertel de ander zonder zijn haar vertrouwen te beschamen dat de liefde stopt bij het afschied nemen, ga eenmaal thuis niet in op telefootjes of emailtjes.
aan de ander kant jullie hebben elkaar leren kennen, jullie vinden elkaar leuk, jullie hebben sammen een antal dagen door gebracht en zijn zelfs met elkaar naar bed geweest maar wil hij zij nu eigenlijk alleen een vluchige, of hij zij echt verliefd probeer hier achter te komen.
probeer hem haar objectief te bekijken, probeer te begrijpen, of laat je het relatie toch langzaam doodbloedt.
vecht voor je liefde vecht voor je leven vecht voor je toekomst.
jouw broer z

11-03-2008, 07:04



Citaat door arabberber79:
een ding is zeker als je het goed aanpakt houd je zeker de heerlijke herinneringen, en blijf je niet achter.
een de vraag is wat had kunnen zijn als ik en jij elkar gewoon hadeen ontmoeten.
soms gaat het anders, soms weel tot een serieuze relatie, en heel soms worden het liefdes voor det leven.
kijk je wisselt een paar blikken en het kliktmeteen, als het klikt dan klikt het overal.
maaaaaaar geloof geen gladde praatjes of vage beloftes, ga op je gevoel, wees vanaf het begin duidelijk de de liefde vrijblijvend is ook al loop je de kans de wade te missen, vertel de ander zonder zijn haar vertrouwen te beschamen dat de liefde stopt bij het afschied nemen, ga eenmaal thuis niet in op telefootjes of emailtjes.
aan de ander kant jullie hebben elkaar leren kennen, jullie vinden elkaar leuk, jullie hebben sammen een antal dagen door gebracht en zijn zelfs met elkaar naar bed geweest maar wil hij zij nu eigenlijk alleen een vluchige, of hij zij echt verliefd probeer hier achter te komen.
probeer hem haar objectief te bekijken, probeer te begrijpen, of laat je het relatie toch langzaam doodbloedt.
vecht voor je liefde vecht voor je leven vecht voor je toekomst.
jouw broer z



ik ben ontroerd

11-03-2008, 07:07
Cursus Nederlands zou niet verkeerd zijn.

11-03-2008, 07:08

Citaat door el_Amrani:
Cursus Nederlands zou niet verkeerd zijn.



is maar m.nl hoor

11-03-2008, 07:12



11-03-2008, 08:19

Citaat door el_Amrani:
Cursus Nederlands zou niet verkeerd zijn.



Hoe durf je tepraten met die homo brilletje

11-03-2008, 08:20

Citaat door nosta:
Hoe durf je tepraten met die homo brilletje


Doe maar stoer achter je computer

11-03-2008, 08:21

Citaat door Diema_nashet:



Ik weet het wel! Geloof dat we een paar blikken moeten wisselen... wat vind je van deze?





Wat voor blikken heb jij?

11-03-2008, 08:22

Citaat door el_Amrani:
Doe maar stoer achter je computer


Laptop is het voor jou

11-03-2008, 08:33

Citaat door arabberber79:
een ding is zeker als je het goed aanpakt houd je zeker de heerlijke herinneringen, en blijf je niet achter.
een de vraag is wat had kunnen zijn als ik en jij elkar gewoon hadeen ontmoeten.
soms gaat het anders, soms weel tot een serieuze relatie, en heel soms worden het liefdes voor det leven.
kijk je wisselt een paar blikken en het kliktmeteen, als het klikt dan klikt het overal.
maaaaaaar geloof geen gladde praatjes of vage beloftes, ga op je gevoel, wees vanaf het begin duidelijk de de liefde vrijblijvend is ook al loop je de kans de wade te missen, vertel de ander zonder zijn haar vertrouwen te beschamen dat de liefde stopt bij het afschied nemen, ga eenmaal thuis niet in op telefootjes of emailtjes.
aan de ander kant jullie hebben elkaar leren kennen, jullie vinden elkaar leuk, jullie hebben sammen een antal dagen door gebracht en zijn zelfs met elkaar naar bed geweest maar wil hij zij nu eigenlijk alleen een vluchige, of hij zij echt verliefd probeer hier achter te komen.
probeer hem haar objectief te bekijken, probeer te begrijpen, of laat je het relatie toch langzaam doodbloedt.
vecht voor je liefde vecht voor je leven vecht voor je toekomst.
jouw broer z



vecht voor je Dien..

11-03-2008, 08:34

Citaat door nosta:
Hoe durf je tepraten[/SIZE] met die homo brilletje


[SIZE="3"]het is nog altijd TYPEN

11-03-2008, 08:41

Citaat door JaKweenie:
Ik weet het wel! Geloof dat we een paar blikken moeten wisselen... wat vind je van deze?





Wat voor blikken heb jij?

Hahaha

Kom nou -ego ik ben toch niet op men achterhoofd gevallen....je denkt toch niet echt dat ik mijn limited edition blikken ga opgeven voor dat stijlloze gedoe he? pfff! think again!

Chcek die afwerking dan

11-03-2008, 08:44



Citaat door ZaKeLiJkE_ChIcK:
het is nog altijd TYPEN


Kowed e Rotzooi

11-03-2008, 08:45

Citaat door Diema_nashet:
Hahaha

Kom nou -ego ik ben toch niet op men achterhoofd gevallen....je denkt toch niet echt dat ik mijn limited edition blikken ga opgeven voor dat stijlloze gedoe he? pfff! think again!

Chcek die afwerking dan




!!



Jouw blikken zijn dodelijk! Pff... als blikken konden doden!

11-03-2008, 08:45



plaatjes??? daar is mijn zus THE KING in

Pagina's : [1] 2 3