Bekijk volle/desktop versie : SEX!!!!!!!!! (geslachtsgemeenschap)



Pagina's : [1] 2

06-09-2002, 18:14
In de islam is het toegestaan om op verschillende manieren geslachtsgemeenschap te hebben (standjes) .

Dit baseer ik op een overlevering en een soera uit de Qu’raan :

Qu’raan 2:223

“Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf en vreest Allah en weet, dat gij Hem zult ontmoeten en geef goede tijdingen aan de gelovigen”

De profeet (vzmh) zei: “Van voren of van achter, zolang het in het geslachtsdeel is.” (Boekharie en Moeslim)

Hier uit kan je een conclusie trekken dat een man zijn vrouw op verschillende manieren kan benaderen “Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt “ (seksueel gezien).

Nu mijn vraag……..

De kamasutra is een boek waar verschillende manieren voor geslachtsgemeenschap in staan.
Maar mag een moslim hier gebruik van maken???

06-09-2002, 18:28


Hm, het lijkt er wel op.
Maar de Kamasutra is vooral geschikt voor superlenige mensen, dus of je er veel aan hebt, weet ik niet.

06-09-2002, 18:29

Citaat:
Origineel gepost door karima_lal
Hm, het lijkt er wel op.
Maar de Kamasutra is vooral geschikt voor superlenige mensen, dus of je er veel aan hebt, weet ik niet.
ik ben redelijk lening.....ex thai boxer

06-09-2002, 18:41

Citaat:
Origineel gepost door Sophialaaroussi
hebben jullie de film kamasutra gezien? Is wel in het frans maar zal wel met ondertitteling bestaan.
Ik vond die goed.
of dat kamasutra toegestaan bij moslim, geen idee maar het is zelfs haram om orale bevrediging te hebben dus ik kan hier niet op antwoorden

Peace and love sophia
Orale sex is wel toegestaan, alleen een man mag niet in de mond van een vrouw klaarkomen of over haar lichaam.


Doeg meid!

06-09-2002, 19:05



Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002

Orale sex is wel toegestaan, alleen een man mag niet in de mond van een vrouw klaarkomen of over haar lichaam.

Doeg meid!
Najib can u confirm that

06-09-2002, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door Larachiya
Alle standjes mogen zolang het maar niet xxxxx is.
a.nale seks is inderdaad niet toegestaan.

maar mag je een boek gebruiken die gebruikt wordt door een andere geloof? want de kamrasutra komt uit het hindoeïsme

06-09-2002, 19:40

Citaat:
Origineel gepost door Jemal2002


a.nale seks is inderdaad niet toegestaan.

maar mag je een boek gebruiken die gebruikt wordt door een andere geloof? want de kamrasutra komt uit het hindoeïsme
A.nale sex kan geslachtsziektes veroorzaken mits men een condoom gebruikt. Dus is eigenlijk best begrijpelijk waarom het niet toegestaan is.

Wat orale sex betreft... tja, ik las ergens dat het juist niet toegestaan is. Heb alleen geen redenen kunnen vinden. Kan je daardoor ook ziektes krijgen?

06-09-2002, 19:53
Orale sex en ziektes moet je aan herpes denken enzo.

06-09-2002, 19:53

Citaat:
Origineel gepost door Tifah


A.nale sex kan geslachtsziektes veroorzaken mits men een condoom gebruikt. Dus is eigenlijk best begrijpelijk waarom het niet toegestaan is.

Wat orale sex betreft... tja, ik las ergens dat het juist niet toegestaan is. Heb alleen geen redenen kunnen vinden. Kan je daardoor ook ziektes krijgen?
Or.aal kan je ook soa's op lopen.
Vagin.aal kan je ook soa's op lopen dus ik vind het een beetje raar dat a.nale seks verboden is om dat je zo soa's kan op lopen

misschien is er wel een andere reden?

06-09-2002, 19:57
Anale sex is een verhoogd risico... denk aan bacterien die in het darmkanaal voorkomen en als je dan switcht van axnaal naar vaxginaal.. ken de vrouw behoorlijk ziektes op lopen zelfs onvruchtbaarheid als gevolg. Verder is transmissie xxxxx veel sneller omdat er in de anus en rond de spier zelf heel veel bloedvaten zitten en deze microscopische bloedvaten gaan stuk en dan is er direct contact met de bloedbaan.

06-09-2002, 19:58
Ana.le seks is superonhygienisch....De penis in je poepgat.....(bahbah) En ze zeggen dat als de man groot geschapen is, je daar makkelijk uitscheurt, of je binnenste mee naar buiten gaat......


Het idee alleen al: GADVER!!!!!

06-09-2002, 19:59

Citaat:
Origineel gepost door Obiwan_kenobi
Anale sex is een verhoogd risico... denk aan bacterien die in het darmkanaal voorkomen en als je dan switcht van axnaal naar vaxginaal.. ken de vrouw behoorlijk ziektes op lopen zelfs onvruchtbaarheid als gevolg. Verder is transmissie xxxxx veel sneller omdat er in de anus en rond de spier zelf heel veel bloedvaten zitten en deze microscopische bloedvaten gaan stuk en dan is er direct contact met de bloedbaan.
we hebben hier een expert.....

06-09-2002, 20:00



Citaat:
Origineel gepost door nl-girl


we hebben hier een expert.....
mwah wat ik je vertel kan je overal opzoeken ... of lezen sssssssssssssssssssssht!

06-09-2002, 20:01
Binnen de context van de tijd waarin de Koran was opgemaakt. Toen de mensheid nog geen 6 miljard zielen telde....was het relevant dat mensen kindertjes maakten...niet gewoon sexen voor de lol...maar voor de kidsssss. Anaaal krijg je - voor zover ik bij het jeugdjournaal heb gezien- geen kindertjes van.

in die tijd, was de medische wetenschap ook nog niet zo ver. Mensen gingen vaker en eerder dood. Moeders stierven vaak ook wanneer ze kindertjes kregennnnnn.

Ergo, anaaal is niet in het kader van de voortplanting, los van dat het me erg pijnlijk lijkt. En we weten allemaal dat onze profeet Mohammed een speciale plek in zijn hart had voor de rechten van de vrouw. Dus ik kan me van daaruit voorstellen dat die regel is ingesteld..end at die niet direct hoeft te gelden voor oraaaaal (jeetje mijn moeder gaat mijn mond met groene zeep wassen als ik zo doorga), aangezien dat anders ligt.


(Dat is Safira's mening dus en Tifah is het ermee eens )

06-09-2002, 20:01

Citaat:
Origineel gepost door Obiwan_kenobi


mwah wat ik je vertel kan je overal opzoeken ... of lezen sssssssssssssssssssssht!
je meent het? Ik zal het niet doorvertellen hoor!

ik zwijg als het graf

Pagina's : [1] 2