Bekijk volle/desktop versie : Geert wildersss



10-03-2008, 22:10
heeyheey mensen

ik ben benieuwd naar julliee mening. wat vinden jullie van Geert wilders ?? het is natuurlijk al een onderwerp datj ullie regelmatig horen, maar watjullie wat we moeten als moslims,moeten we hem laten praten of moet er wat gebeurenn???

10-03-2008, 22:18


Nergens voor nodig al deze onnodige commotie rondom de film!

Alhoewel hij ongetwijfeld op z'n bek zal gaan,maar ik heb dan niets gedaan!

10-03-2008, 22:19
Salaam broeders&Zusters.Vrijdag 28 maart gaat de koran film draaien,Geert Wilders wil ons kapot maken,in verschillende soerats in de koraan,staat dat je voor je geloof moet opkomen geweld is niet nodig,maar ik vraag jullie allemaal om 28 maart 19.00 uur in BREDA op station paraat te staan.Geef het door!!Wij moeten deze tegen houden.28 maart BREDA om 19.00 uur.Geef het door.

10-03-2008, 22:20
Ik laat het over aan Allah.

Hij heeft de juiste straf voor hem.

10-03-2008, 22:21


Geert Wilders zal worden verstoten door zijn eigen sjon-volk, net als Hirshi Ali . Mensen werden Verdonk ook spuugzat, vandaar dat die zich ff op de achtergrond begeeft .

10-03-2008, 22:26
dat denk ik ook, want ze weten zelf dat wat geert wilers uitkraamt pure onzin is, hij uit gewoon zijn mening,maar daar heb je toch niks aan, maare ik zag op youtube ene filmpje van tegenfilm die is gemaakt door ersin(turk) ze zijn wel ernstig ,ze denken als mr wildrs aan de macht raakt het een derde wereld oorlog kan worden,maja ik geloof dat niet echt , ik denk eerder dat hij het zelfde gaat mee maken als theoo

10-03-2008, 22:32
fuc.k hem geen aandacht aan geven daar kickt hij op, als niemand er aandacht aan zou schenken dan zou dit al niet zijn geweest