Bekijk volle/desktop versie : Islambazar.nl vanaf vandaag online



10-03-2008, 19:17
Vanaf vandaag bestaat de mogelijkheid om op de website van Islambazar.nl een keuze te maken uit een zeer uitgebreid assortiment van Islamitische producten.

Wie op zoek is naar literatuur, kinderproducten, gebedskleding, cuisine, DVD/CD, klokken en digitale Koran, onderwijsproducten, cadeautips of producten uit Rue de Brabant, kan dat vanaf vandaag op een zeer gemakkelijke manier en binnen twee a drie werkdagen al in huis hebben.

Islambazar.nl is de grootste Islamshop van Nederland.

Bezoek voor meer informatie de website www.islambazar.nl

11-03-2008, 00:59


Mooie website, ik ga binnenkort ook wat bestellen..

12-03-2008, 13:05
notificatie

12-03-2008, 13:15
Dat word weer geld uitgeven.

27-04-2008, 13:54


Heeft iemand ervaringen met deze site? en zo ja, kunnen jullie die met ons delen?

05-05-2008, 15:40
Niemand dus, dan zal ik wel wat bestellen en kijken of het wat is.

05-05-2008, 16:35
.

07-05-2008, 10:13
Ter info voor jullie.

Ik heb besteld bij deze site en ik ben zeker NIET tevreden. Het blijkt vooralsnog ordinaire geldklopperij.

Maandag voor 17:00 heb ik een DVD besteld

Manasik alhadj wal Umrah
kosten 9.49

Hier komen 3.50 aan verzend kosten bij. De totale kosten zijn dus 12.99

Na de bestelling kreeg ik meteen een bevestiging op mijn mail Dit stond erin:
Wij danken u hartelijk voor uw bestelling!Hieronder vindt U de details van uw bestelling.------------------------------------------------------Bestelnummer: 698Datum bestelling: maandag 05 mei, 2008Gedetailleerde rekening:http://www.islambazar.nl/index.php?main_page=account_history_info&order_id= 698 Artikelen------------------------------------------------------1 x Rituelen van Hadj & 'Umra = €9.49------------------------------------------------------Sub-Totaal: €9.49Tariefzones (Verzenden naar: NL): €3.50Totaal: €12.99


De volgende dag kreeg ik een pakketje binnen en was ik dus blij omdat het zo snel is gegaan. Helaas zat mijn DVD niet in het pakketje.

Wel zaten er 2 andere DVD's in nl Salahedinne alAyoubi en Bilal alMuadin. van 15 eurp per stuk

Daar zat ook een rekening bij van bijna 35 euro die ik binnen 7 dagen dien te betalen. Ik heb ze meteen een boze mail gestuurd dat ik dit be;lachelijk vind en verwacht van hun dat zij dit onmiddelijk rectificeren.

Ik heb tot nu toe nog niks van ze gehoord, als er ontwikkelingen zijn hou ik jullie op de hoogte

07-05-2008, 10:55

Citaat door Mustapha AA:
Ter info voor jullie.

Ik heb besteld bij deze site en ik ben zeker NIET tevreden. Het blijkt vooralsnog ordinaire geldklopperij.

Maandag voor 17:00 heb ik een DVD besteld

Manasik alhadj wal Umrah
kosten 9.49

Hier komen 3.50 aan verzend kosten bij. De totale kosten zijn dus 12.99

Na de bestelling kreeg ik meteen een bevestiging op mijn mail Dit stond erin:
Wij danken u hartelijk voor uw bestelling!Hieronder vindt U de details van uw bestelling.------------------------------------------------------Bestelnummer: 698Datum bestelling: maandag 05 mei, 2008Gedetailleerde rekening:http://www.islambazar.nl/index.php?main_page=account_history_info&order_id= 698 Artikelen------------------------------------------------------1 x Rituelen van Hadj & 'Umra = €9.49------------------------------------------------------Sub-Totaal: €9.49Tariefzones (Verzenden naar: NL): €3.50Totaal: €12.99


De volgende dag kreeg ik een pakketje binnen en was ik dus blij omdat het zo snel is gegaan. Helaas zat mijn DVD niet in het pakketje.

Wel zaten er 2 andere DVD's in nl Salahedinne alAyoubi en Bilal alMuadin. van 15 eurp per stuk

Daar zat ook een rekening bij van bijna 35 euro die ik binnen 7 dagen dien te betalen. Ik heb ze meteen een boze mail gestuurd dat ik dit be;lachelijk vind en verwacht van hun dat zij dit onmiddelijk rectificeren.

Ik heb tot nu toe nog niks van ze gehoord, als er ontwikkelingen zijn hou ik jullie op de hoogte

\
laten we niet te snel conclussies trekken wie weet is het verkeerd gestuurd. ze zijn vooralsnog pas begonnen gair insahallah

07-05-2008, 11:06

Citaat door Dienares18:
\
laten we niet te snel conclussies trekken wie weet is het verkeerd gestuurd. ze zijn vooralsnog pas begonnen gair insahallah



Er staat vooralsnog. Goed lezen.