Bekijk volle/desktop versie : Mogen vrouwen op TV verschijnen?

Pagina's : [1] 2

10-03-2008, 17:57

10-03-2008, 18:23

"The lord created me equal to you in my duties, punishment, and reward".
Dat klopt niet, die vrouw heeft dus geen flauw benul van wat ze zegt.

10-03-2008, 18:52
de vrouw staat wel gelijk als de man zo hoort het in de islam,maar de vrouw wordt erger gestraft als het gaat over zina omdat zij de relatie kan behouden of niet... wij(de mannen bezitten namelijk meer hormonnen dan jullie)

10-03-2008, 18:59

Citaat door najib112:
de vrouw staat wel gelijk als de man zo hoort het in de islam,maar de vrouw wordt erger gestraft als het gaat over zina omdat zij de relatie kan behouden of niet... wij(de mannen bezitten namelijk meer hormonnen dan jullie)

daliel

10-03-2008, 21:09

bewijs graag

10-03-2008, 21:12

Citaat door raglif:

Hij refereert naar sheich Al albani ( moge Alaah hem genadig zijn), dat zegt volgens mij voldoende over deze sheich.

10-03-2008, 21:14

Citaat door oemhananae:

bewijs graag

Daliel

11-03-2008, 20:48

Citaat door najib112:

ik zie geen bewijs dus dan zal er niks van kloppen .

11-03-2008, 20:52
wollah ik had het een keer gelezen mescha ik ga me best doen om die stukje te vinden staat hier ergens op marokko.nl met daliel en al de vrouw kan de relatie behouden of verbreken,ik zoek het nu wel als ik het vindt dat zet ik het hier wel gairinsallah

11-03-2008, 20:56
Ik ben het wel met die man eens, zoals zij zich presenteert is zij een slecht voorbeeld voor de islamitische vrouwen. Ik denk niet dat het pe definitie het op tv komen is, maar meer de manier waarop. Wa Allaahu a3lem.

11-03-2008, 20:57
het spijt my ik kan die titel niet vinden dus heb ik geen bewijs het spijt me !!!

11-03-2008, 20:57
het spijt my ik kan die titel niet vinden dus heb ik geen bewijs het spijt me !!!!!!

11-03-2008, 21:01

Citaat door Abu_husayn:
"The lord created me equal to you in my duties, punishment, and reward".
Dat klopt niet, die vrouw heeft dus geen flauw benul van wat ze zegt.

weet je wel wat ze daarmee bedoelt als je effe verder luister zegt ze wanneer jij bidt dan bid ik ook, wanneer je iets steelt wordt je hand ervan gehakt, hetzelfde bij mij, dus dat bedoelt ze met duties(rechten), niet zomaar wat zegge zonder de gehele dialoog te luisteren.

11-03-2008, 21:03

Citaat door Studentjeeeee:
Ik ben het wel met die man eens, zoals zij zich presenteert is zij een slecht voorbeeld voor de islamitische vrouwen. Ik denk niet dat het pe definitie het op tv komen is, maar meer de manier waarop. Wa Allaahu a3lem.
hoe prenseert ze zichzelf dan?
is ze halfnaakt? scheldt ze mensen uit? ze komt voor haar rechten op ik zou niet weten hoe jij dat een slechte voorbeeld vindt voor de islamitische vrouwen....

11-03-2008, 21:10

Citaat door zahrae:
hoe prenseert ze zichzelf dan?
is ze halfnaakt? scheldt ze mensen uit? ze komt voor haar rechten op ik zou niet weten hoe jij dat een slechte voorbeeld vindt voor de islamitische vrouwen....

Persoonlijk vind ik dat een slechte presentatie, zoals al die vrouwen op die arabische zenders. Ze zien er ordinair dik opgemaakt uit, heeel duidelijk geepileerde wenkbrouwen. En bovendien is het uberhaupt haram om gefilmt te worden, en laat staan als een heel groot gedeelte van de wereld jou op die manier moet aanschouwen.

Voor je rechten opkomen is goed, maar dit is wat anders, dit gaat meer richting fitnah, en daar geef ik die sjeikh gelijk in.

Pagina's : [1] 2