Bekijk volle/desktop versie : mijn schoonvader had een oogje op mij??????????



10-03-2008, 15:48
salaam alikom,

het is echt vreselijk om er aan te denken, maar mensen dit is echt gebeurd mijn ex- schoonvader had een oogje op mij.........hij had echt vreselijke dingen tegen mij gezegd. (vieze woorden)
ik ben nu gescheiden en mijn ex-man weet het nog steeds niet. ik was bang om te vertellen hij was veel te Agressief.
ik zit nog steeds meeeeeeeeee

graag alleen maar serieuze reacties aub.


groetjes Najwa

10-03-2008, 15:58


Meskina
Ik voel met je mee!

Blijf Sterk Meid.

10-03-2008, 16:05
Hbibaa
Wees sterk, rabie ie wkaf m7ak!
Mag ik misschien iets vragen

groetjes

11-03-2008, 16:42

Citaat door Hn_tetouania:
Hbibaa
Wees sterk, rabie ie wkaf m7ak!
Mag ik misschien iets vragen

groetjes




ja hoor

11-03-2008, 17:38


Ben je met hem gescheiden, omdat je het niet meer aan kon?
Smehlie als je niet wilt antwoorden hoeft niet

Rabi ie hawnek hbibaa

11-03-2008, 18:15
hoe gaan wij nou serieze reactiec sgrijven als je niet een een verwolgje hjebt gessgreven

11-03-2008, 18:50
[QUOTE=Hn_tetouania;45120014]Ben je met hem gescheiden, omdat je het niet meer aan kon?
Smehlie als je niet wilt antwoorden hoeft niet

Rabi ie hawnek hbibaa[/QUOTE


mijn schoon vader maakte het ieder keer erger.
hij keek me ieder keer vies aan en hij blijf maar door gaan tot de ene keer wou hij aan mij zetten toen ben ik gelijk vertrokken,
ik kon het niet meer.........we hadden al ruzie met elkaar, ik kon het proberen met mijn ex-man op te lossen maar mijn ex-schoonvader kwam altijd er tussen en mijn ex-man was als zo een ezel die letterlijk alles aan zijn vader vertelde.

groetjes

12-03-2008, 08:40

Citaat door najwa_23:
[QUOTE=Hn_tetouania;45120014]Ben je met hem gescheiden, omdat je het niet meer aan kon?
Smehlie als je niet wilt antwoorden hoeft niet

Rabi ie hawnek hbibaa[/QUOTE


mijn schoon vader maakte het ieder keer erger.
hij keek me ieder keer vies aan en hij blijf maar door gaan tot de ene keer wou hij aan mij zetten toen ben ik gelijk vertrokken,
ik kon het niet meer.........we hadden al ruzie met elkaar, ik kon het proberen met mijn ex-man op te lossen maar mijn ex-schoonvader kwam altijd er tussen en mijn ex-man was als zo een ezel die letterlijk alles aan zijn vader vertelde.

groetjes



Smehlie

Tbakkeallah, je had geduld, Echt goed van je.
Maar jmmr Dat het zo is gegaan,
Nogmaals smehlie besaaf XxX

12-03-2008, 08:56
Up meid;Allah ikon fi 3oanek