Bekijk volle/desktop versie : Wie is er verslaafd aan DWVDMV en hoe kun je het beste afkicken....



Pagina's : [1] 2 3

10-03-2008, 11:49
Serieus ik denk dat ik zwaar verslaafd ben

Wie heeft dit ook?


Hoe denk jij aan je verslaving af te komen?

10-03-2008, 11:52


ik ben niet verslaafd meer omdat er saaie toppics worden geopend

10-03-2008, 11:55

Citaat door SOmaar:



ik meld me



Schat hoe ga jij met jouw verslaving om?

Hebben andere in je omgeving al door dat je te vaak m.nled?

10-03-2008, 12:08
gewoon aan toegeven en net zo vaak m.nl'en als je wilt, is het des te minder een probleem.

ik doe het wel zo: geen m.nl als de jongens wakker zijn tenzij in het weekend en zij buiten spelen. niet als alles nog overhoop ligt in huis en geen eten is klaargemaakt.

op deze manier heb ik geen last van mijn verslaving.

verslaving is mede in de hand gewerkt door mijn overstomme, saaie flutbaan maar binnenkort is dat over

10-03-2008, 12:14



Citaat door noona:
gewoon aan toegeven en net zo vaak m.nl'en als je wilt, is het des te minder een probleem.

ik doe het wel zo: geen m.nl als de jongens wakker zijn tenzij in het weekend en zij buiten spelen. niet als alles nog overhoop ligt in huis en geen eten is klaargemaakt.

op deze manier heb ik geen last van mijn verslaving.

verslaving is mede in de hand gewerkt door mijn overstomme, saaie flutbaan maar binnenkort is dat over



Ik heb dus precies hetzelfde probleem met mijn baan. Het is een hele leuke baan, maar vaak heb ik mijn werk heel snel af dat ik mezelf verveel.

Ik mag niet naar huis dus de enige optie is dat ik internet totdat mijn manager weer eens wat nieuws voor mij verzint.

10-03-2008, 12:22
Ga jij naar elke meeting
Ken jij de naam van de mannen en kinderen van de leden
Pirk jij non stop in het weekend en s'avonds
Roddel jij over leden
Heb jij alle leden hun nummer en msn
Bel jij na je bevalling als eerst enkele leden
Zet jij een bevallingsverhaal hier neer
Is jouw man ook een lid hier en prikken jullie samen
Zijn alleen leden ook je vriendinnen in het echte leven
Wordt jij boos om wat sommigen hier schrijven
Trek jij kritiek aan en lig je daar de hele nacht wakker van
Meld jij alles hier, wanneer je op vakantie gaat en elke dag wat je hebt gekookt
Zit je in de telefoonketen en doe je er ook nog is enthousiast aan mee


Nou als je aan een of meerdere van deze punten voldoet vind ik je aardig verslaafd ja.

10-03-2008, 12:25

Citaat door SafaJade:
Ga jij naar elke meeting
Ken jij de naam van de mannen en kinderen van de leden
Pirk jij non stop in het weekend en s'avonds
Roddel jij over leden
Heb jij alle leden hun nummer en msn
Bel jij na je bevalling als eerst enkele leden
Zet jij een bevallingsverhaal hier neer
Is jouw man ook een lid hier en prikken jullie samen
Zijn alleen leden ook je vriendinnen in het echte leven
Wordt jij boos om wat sommigen hier schrijven
Trek jij kritiek aan en lig je daar de hele nacht wakker van
Meld jij alles hier, wanneer je op vakantie gaat en elke dag wat je hebt gekookt
Zit je in de telefoonketen en doe je er ook nog is enthousiast aan mee


Nou als je aan een of meerdere van deze punten voldoet vind ik je aardig verslaafd ja.


Dit punt daar herken ik me in. Maar dat is meer omdat leden hier dan tegen mijn principes ingaan en niet respectvol naar andere toe zijn.

Dat heeft toch niets met verslaving te maken

10-03-2008, 12:26
Ik geef toe is dit nou een AA meeting????????


Maarja ik vind mijn verslaving leuk, aangezien ik niets te doen heb op mijn werk, daarbuiten ben ik er ook niet echt te vinden (althans, veel minder)

10-03-2008, 12:27

Citaat door SafaJade:
Ga jij naar elke meeting
Ken jij de naam van de mannen en kinderen van de leden
Pirk jij non stop in het weekend en s'avonds
Roddel jij over leden
Heb jij alle leden hun nummer en msn
Bel jij na je bevalling als eerst enkele leden
Zet jij een bevallingsverhaal hier neer
Is jouw man ook een lid hier en prikken jullie samen
Zijn alleen leden ook je vriendinnen in het echte leven
Wordt jij boos om wat sommigen hier schrijven
Trek jij kritiek aan en lig je daar de hele nacht wakker van
Meld jij alles hier, wanneer je op vakantie gaat en elke dag wat je hebt gekookt
Zit je in de telefoonketen en doe je er ook nog is enthousiast aan mee


Nou als je aan een of meerdere van deze punten voldoet vind ik je aardig verslaafd ja.


nee !!! a BIG NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

dus blijkbaar ben ik niet verslaafd

10-03-2008, 12:27

Citaat door SafaJade:
Ga jij naar elke meeting
Ken jij de naam van de mannen en kinderen van de leden
Pirk jij non stop in het weekend en s'avonds
Roddel jij over leden
Heb jij alle leden hun nummer en msn
Bel jij na je bevalling als eerst enkele leden
Zet jij een bevallingsverhaal hier neer
Is jouw man ook een lid hier en prikken jullie samen
Zijn alleen leden ook je vriendinnen in het echte leven
Wordt jij boos om wat sommigen hier schrijven
Trek jij kritiek aan en lig je daar de hele nacht wakker van
Meld jij alles hier, wanneer je op vakantie gaat en elke dag wat je hebt gekookt
Zit je in de telefoonketen en doe je er ook nog is enthousiast aan mee


Nou als je aan een of meerdere van deze punten voldoet vind ik je aardig verslaafd ja.



Geen enkele

10-03-2008, 12:29

Citaat door Latifa_1oujdia:
Dit punt daar herken ik me in. Maar dat is meer omdat leden hier dan tegen mijn principes ingaan en niet respectvol naar andere toe zijn.

Dat heeft toch niets met verslaving te maken


Nou, sommigen worden zo boos dat ze foto's van hun vriendinnetjes op Marktplaats zetten of doorgeven. Of dat ze de telefoonketting starten om hun vriendinnetjes op te roepen haar te steunen in haar oorlog met een andere chick.

Dat zijn dan volwassen vrouwen.

10-03-2008, 12:30

Citaat door SafaJade:
Nou, sommigen worden zo boos dat ze foto's van hun vriendinnetjes op Marktplaats zetten of doorgeven. Of dat ze de telefoonketting starten om hun vriendinnetjes op te roepen haar te steunen in haar oorlog met een andere chick.

Dat zijn dan volwassen vrouwen.



Hahahahahahhaha


Dan ben ik niet verslaafd volgens jou

10-03-2008, 12:38


In mijn optiek ben je verslaafd als je je in een van de onderstaande punten herkent:

1. Je een keer per dag een topic opent
2. Je een PM box hebt waarin je meer dan 100 PM´s hebt. Waarvan je meer dan de helft beantwoord hebt.
3. Je 10 nicknames kent waarbij je een redelijk goed beeld hebt van hun reacties in het verleden en hoe ze ongeveer in het leven staan.
4. Als de topics je zodanig aangrijpen dat je de neiging hebt op alle die topics de topicstarters van adviezen te voorzien. Verder schroom je je niet om je fake e-mailadres te overhandigen als ze later je hulp nodig hebben.
5. Je een maaltijd overslaat omdat je echt moet weten watvoor een reacties nog meer op een topic worden geplaatst.
6. Idem als boven alleen je verschuift je bedtijd een eindje op om even te kunnen nagenieten van een topic.
7. Je glundert helemaal wanneer er een lid eens is met jouw reactie.
8. Je smeekt om groene puntjes.
9. Je bezorgd de Moderators een fulltime baan door het ingaan tegen de heersende gedachtegoed van M.nl onder het motto: Rebels zijn is goed voor meer pit in M.nl.

10-03-2008, 12:41

Citaat door Latifa_1oujdia:
In mijn optiek ben je verslaafd als je je in een van de onderstaande punten herkent:

1. Je een keer per dag een topic opent
2. Je een PM box hebt waarin je meer dan 100 PM´s hebt. Waarvan je meer dan de helft beantwoord hebt.
3. Je 10 nicknames kent waarbij je een redelijk goed beeld hebt van hun reacties in het verleden en hoe ze ongeveer in het leven staan.
4. Als de topics je zodanig aangrijpen dat je de neiging hebt op alle die topics de topicstarters van adviezen te voorzien. Verder schroom je je niet om je fake e-mailadres te overhandigen als ze later je hulp nodig hebben.
5. Je een maaltijd overslaat omdat je echt moet weten watvoor een reacties nog meer op een topic worden geplaatst.
6. Idem als boven alleen je verschuift je bedtijd een eindje op om even te kunnen nagenieten van een topic.
7. Je glundert helemaal wanneer er een lid eens is met jouw reactie.
8. Je smeekt om groene puntjes.9. Je bezorgd de Moderators een fulltime baan door het ingaan tegen de heersende gedachtegoed van M.nl onder het motto: Rebels zijn is goed voor meer pit in M.nl.


Dit is niet verslaafd, maar dit is toch echt wel ziek!

10-03-2008, 12:43
Hier nog 1 die verslaafd is aan M.nl.. Afkicken heb ik al geprobeerd, maar helaas; Niet geklukt..

Pagina's : [1] 2 3