Bekijk volle/desktop versie : Mannen die blind zijn..



Pagina's : [1] 2 3

09-03-2008, 20:06
[ Dit gebeurt meestal in mijn omgeving.

Een man/jongeman heeft een meid waar hij veel van houdt, kortom de liefde van zijn leven. Maar bij meneer is het lang leve de lol en zij is serieus en wil een leven met hem beginnen. Na veel gebeurtenissen komt hij erachter wie zijn ware is en van wie hij werkelijk houdt en niet kwijt wilt.
Maar dan is het te laat en is hij haar kwijt. Ze wilt hem niet of ze is al getrouwd/verloofd en blijft hij achter met een gebroken hart.]

Zo zielig.
Pff, wat mannen, toch.

09-03-2008, 20:08


Tsja en dan is het telaat..

09-03-2008, 20:08
Ach rot toch op met je bullshit, gore voetveeg

09-03-2008, 20:09
Dan moeten ze eerder hun ogen open doen, dan zie je beter wat je hebt.

09-03-2008, 20:10


Ow ... figuurlijk blind ....

09-03-2008, 20:10
Die meiden die gedumpt zijn en dan gelijk de eerste de beste gast trouwen die ze tegenkomen zijn ook vreemd...

Het gaat hun meestal alleen maar om "getrouwd te zijn"...

Marokkaanse mannen en vrouwen zijn gewoon allebei hele vreemde wezens

09-03-2008, 20:11

Citaat door super_sjaakie27:
Dan moeten ze eerder hun ogen open doen, dan zie je beter wat je hebt.


Citaat door Chnitifa:
Tsja en dan is het telaat..
Aan de ene kant denk je, lekker voor hem want hij heeft haar ook veel pijn gedaan.
Aan de andere kant denk je, zo zielig.

09-03-2008, 20:13

Citaat door Luqmaan:
Ow ... figuurlijk blind ....

Ooh, god. Dit meen je niet?

Sexyy_Tangaouia --> Onzin. Hoe weet jij nou dat ze met de eerste de beste zijn getrouwd? Ik heb het hier over een lange tijd. Niet 1 week, ofzo.

P3achy_keen --> Tuurlijk is het doelloos voor jou.

09-03-2008, 20:13
Moet je kleenex?

09-03-2008, 20:13

Citaat door Euphoria:
Aan de ene kant denk je, lekker voor hem want hij heeft haar ook veel pijn gedaan.
Aan de andere kant denk je, zo zielig.


haha jah zielig maaruh eige schuld dikke bult enja misgien wint ie haar wel weer trug je weet maar nooit.. maaruh als ze dan al verloofd is ofso danja bison-1secondelijm gaan kopen

09-03-2008, 20:14

Citaat door Euphoria:
[ Dit gebeurt meestal in mijn omgeving.

Een man/jongeman heeft een meid waar hij veel van houdt, kortom de liefde van zijn leven. Maar bij meneer is het lang leve de lol en zij is serieus en wil een leven met hem beginnen. Na veel gebeurtenissen komt hij erachter wie zijn ware is en van wie hij werkelijk houdt en niet kwijt wilt.
Maar dan is het te laat en is hij haar kwijt. Ze wilt hem niet of ze is al getrouwd/verloofd en blijft hij achter met een gebroken hart.]

Zo zielig.
Pff, wat mannen, toch.
was andersom bij mij

09-03-2008, 20:15

Citaat door Euphoria:
Ooh, god. Dit meen je niet?

Sexyy_Tangaouia --> Onzin. Hoe weet jij nou dat ze met de eerste de beste zijn getrouwd? Ik heb het hier over een lange tijd. Niet 1 week, ofzo.

Ja, ik heb het over een korte tijd

09-03-2008, 20:20



Citaat door Euphoria:
Aan de ene kant denk je, lekker voor hem want hij heeft haar ook veel pijn gedaan.
Aan de andere kant denk je, zo zielig.


Zielig het als je hamster dood gaat, moet hij of zij maar eerder bedenken dat niet alles een spel is.

09-03-2008, 20:20

Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Ja, ik heb het over een korte tijd

Oké. Ach ja, je kan nooit weten waarom iemand iets doet.
De intentie weet je niet, hè.

Chnitifa --> Verloofd is geen probleem. Dat kan je nog makkelijk 'afbreken'. Maar als ze getrouwd is, heb je een probleem.
A big one.

09-03-2008, 20:21

Citaat door super_sjaakie27:
Zielig het als je hamster dood gaat, moet hij of zij maar eerder bedenken dat niet alles een spel is.

Ja, dat is ook zielig.
Precies, dat is waar.

tuurlijk --> Echt waar? Vertel 's..

Mr_Perfect123 --> Nee, die is slecht.

Pagina's : [1] 2 3