Bekijk volle/desktop versie : Mannen zijn in het begin van 'leren kennen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-03-2008, 19:10
altijd 10 stappen verder dan de vrouw. 2 weken later zijn de rollen compleet omgedraaid, denken vrouwen al aan trouwen en kinderen krijgen en weten de heren niet hoe snel ze er weer van af moeten komen

Damn waarom kunnen we niet gewoon hetzelfde willen tegelijkertijd ?





Als deze shit niet meer onrubriek is weet ik het ook niet meer !

09-03-2008, 19:14


Omdat mannen het altijd gecompliceerd maken voor ons dames!

09-03-2008, 19:15
Averechtse psychologie

09-03-2008, 19:17
Sommige vrouwen zijn makkelijk in te palmen met woordjes als 'Wij' en 'Onze kinderen' en zodra ze laten zien dat ze daarvoor gevallen zijn heeft hij zoiets van: A-ha buit binnen.

09-03-2008, 19:18



Citaat door Mar0ekkaas:
Omdat mannen het altijd gecompliceerd maken voor ons dames!

Inderdaad, het ligt gewoon echt niet aan ons

Citaat door R_achida:
Averechtse psychologie

Echt he, ik vind dat mannen verplicht een maand in een vrouwenlichaam moeten zitten, dan weten ze wat ze ons allemaal aan doen

09-03-2008, 19:20
Ewa ja, als het allemaal zo makkelijk ging was de wereld ook niet leuk.
Stel dat iedereen al op zijn 15e weet met wie hij/zij het leven gaat delen, dan is de lol er ook gelijk af...

09-03-2008, 19:21

Citaat door xanissax:

Echt he, ik vind dat mannen verplicht een maand in een vrouwenlichaam moeten zitten, dan weten ze wat ze ons allemaal aan doen



Ach niet noodzakelijk, een man dwingt je nergens tot. Niemand verplicht je zijn mooie loze praatjes/beloftes te geloven en al helemaal niet zo snel. Mannen houden van jagen en kun je het hen kwalijk nemen? Een uitdaging, spanning, iemand die tegenstribbelt lijkt me ook leuker om mee te leven...

De vrouw is gewoon zwak

09-03-2008, 19:27
Je vraagt weer eens teveel.

09-03-2008, 19:28

Citaat door RoddelTante:
Sommige vrouwen zijn makkelijk in te palmen met woordjes als 'Wij' en 'Onze kinderen' en zodra ze laten zien dat ze daarvoor gevallen zijn heeft hij zoiets van: A-ha buit binnen.

Klopt, maar een naief meisje weet niet beter. Mannen horen daar geen misbruik van te maken, verder ben ik van mening dat vrouwen die keer op keer dezelfde fout maken gewoon domme koeien zijn die niet van hun fouten leren.

Citaat door Faicell:
Ewa ja, als het allemaal zo makkelijk ging was de wereld ook niet leuk.
Stel dat iedereen al op zijn 15e weet met wie hij/zij het leven gaat delen, dan is de lol er ook gelijk af...

Er zijn ook vrouwen die niet meteen willen trouwen, wil niet zeggen dat iedereen dus al op zijn 15e de ware heeft gevonden Maar ken wel een aantal succesverhalen binnen mijn familie, dus het is niet onmogelijk

Citaat door R_achida:
Ach niet noodzakelijk, een man dwingt je nergens tot. Niemand verplicht je zijn mooie loze praatjes/beloftes te geloven en al helemaal niet zo snel. Mannen houden van jagen en kun je het hen kwalijk nemen? Een uitdaging, spanning, iemand die tegenstribbelt lijkt me ook leuker om mee te leven...

De vrouw is gewoon zwak

Klopt, tuurljk houden ze van jagen, maar dat betekent toch niet dat dat plezier boven de gevoelens staat van een ander Anyway, op zo'n manier verwacht je gewoon van vrouwen dat ze daar op bedacht zijn, en de enige manier om dat soort gedrag te herkennen is wanneer je daar ervaring hebt. Hoe kan je dat een naief meisje dan kwalijk nemen? Mannen creeeren op zo'n manier boze sletten met wrokgevoelens.

09-03-2008, 19:30

Citaat door Bneadem_:
Je vraagt weer eens teveel.

Hoezo, ik sta toch nog niet in onzinhoekje

09-03-2008, 19:31

Citaat door xanissax:
Klopt, maar een naief meisje weet niet beter. Mannen horen daar geen misbruik van te maken, verder ben ik van mening dat vrouwen die keer op keer dezelfde fout maken gewoon domme koeien zijn die niet van hun fouten leren.


Eens.

Dat noem ik gewoon honden, mannen die gebruik maken van meisjes. Al is ze zo gewillig als ik weet niet wat, JIJ hebt ook hersens en behoort er als een gentleman geen gebruik van te maken.

09-03-2008, 19:33

Citaat door xanissax:
Hoezo, ik sta toch nog niet in onzinhoekje


Onzinhoekje?

09-03-2008, 19:33


onzinhoekje ... gaap

09-03-2008, 19:34

Citaat door xanissax:

Klopt, tuurljk houden ze van jagen, maar dat betekent toch niet dat dat plezier boven de gevoelens staat van een ander Anyway, op zo'n manier verwacht je gewoon van vrouwen dat ze daar op bedacht zijn, en de enige manier om dat soort gedrag te herkennen is wanneer je daar ervaring hebt. Hoe kan je dat een naief meisje dan kwalijk nemen? Mannen creeeren op zo'n manier boze sletten met wrokgevoelens.



Een naïef meisje heeft zich te houden aan de voorschriften van Allah swt om zulke gevoelens tegen te gaan. Die voorschriften zijn er om een reden. Het zou maar al te gemakkelijk te zijn om alles op hem te schuiven, maar dat is het alles behalve. Je ouders behoeden je voor zulke situaties niet zomaar. Uit je eigen fouten leren is niet noodzakelijk de enige manier, genoeg die je voor zijn gegaan. Om te beginnen afstappen van de denkwijze van "maar hij is anders". Wellicht is die dat niet

Eén pot nat! "O ja, echt waar ewa bewijs dan. Hier heb je het adres" The only way of handling

09-03-2008, 19:35

Citaat door RoddelTante:
Eens.

Dat noem ik gewoon honden, mannen die gebruik maken van meisjes. Al is ze zo gewillig als ik weet niet wat, JIJ hebt ook hersens en behoort er als een gentleman geen gebruik van te maken.

Inderdaad, daar heb ik weinig aan toe te voegen

Citaat door Bneadem_:
Onzinhoekje?

Alles wat ik open verdwijnt altijd binnen 30 sec naar onzinhoekje

Maar waarom vraaag ik teveel a bneadem ?

Citaat door Luqmaan:
onzinhoekje ... gaap

Ey Luq, ge gaat toch nie bijdehand doen zenne?

Pagina's : [1] 2 3 4 5