Bekijk volle/desktop versie : Vrijdag 28 maart STAKING TEGEN WILDERSS



Pagina's : [1] 2 3

09-03-2008, 18:22
Vrijdag 28 maart STAKING TEGEN WILDERSS

--------------------------------------------------------------------------------

Salaam broeders & Zusters Vrijdag 28 maart gaat de koran film draien, Geert Wilders wil ons kapot maken, in verschillende soerats in de koraan, staat dat je voor je geloof moet opkomen geweld is niet nodig, maar ik vraag jullie allemaal om 28 maart 19.00 uur in Eindhoven paraat te staan. geef het door !! Wij moeten deze gek tegen houden. 28 maart Eindhvoen om 19.00 uur. geef het door. STUUR DOOR. VIA EMAILS EN MSNS

VOOR MEER INFO tegenwilders@hotmail.com

09-03-2008, 18:25



Citaat door mccorba:
Vrijdag 28 maart STAKING TEGEN WILDERSS

--------------------------------------------------------------------------------

Salaam broeders & Zusters Vrijdag 28 maart gaat de koran film draien, Geert Wilders wil ons kapot maken, in verschillende soerats in de koraan, staat dat je voor je geloof moet opkomen geweld is niet nodig, maar ik vraag jullie allemaal om 28 maart 19.00 uur in Eindhoven paraat te staan. geef het door !! Wij moeten deze gek tegen houden. 28 maart Eindhvoen om 19.00 uur. geef het door. STUUR DOOR. VIA EMAILS EN MSNS

VOOR MEER INFO tegenwilders@hotmail.com


Je kunt die gek niet tegen houden. Laat hem lekker doen wat hij wil. Geef zelf het goede voorbeeld met hoe het wel moet. Negeer hem, Allahi hasbi.
Dat is de enige manier hoe je hem terug kunt pakken. Kwaad belonen met kwaad werkt niet, integendeel!!

09-03-2008, 18:26
Mooi en dankjewel, als er iemand bij mij staakt de 28 ste, vliegt die er linea recta uit.....

Het moet toch niet gekker worden hier, als je het niet eens bent met Wilders, stap je naar de rechter.....

09-03-2008, 18:28

Citaat door Hoelahoep:
Mooi en dankjewel, als er iemand bij mij staakt de 28 ste, vliegt die er linea recta uit.....

Het moet toch niet gekker worden hier, als je het niet eens bent met Wilders, stap je naar de rechter.....

Je bent zelfstandig ondernemer met personeel?

09-03-2008, 18:29



Citaat door jayanta:
Je bent zelfstandig ondernemer met personeel?


Ja, staat op mijn profiel

09-03-2008, 18:29
Staken om 19:00 uur 's avonds.

09-03-2008, 18:29
nederlandse vlag ........

09-03-2008, 18:30

Citaat door jayanta:
Je bent zelfstandig ondernemer met personeel?


En vanaf de 28ste ZZPer.

09-03-2008, 18:30

Citaat door FabeltjesKrant:
Je kunt die gek niet tegen houden. Laat hem lekker doen wat hij wil. Geef zelf het goede voorbeeld met hoe het wel moet. Negeer hem, Allahi hasbi.
Dat is de enige manier hoe je hem terug kunt pakken. Kwaad belonen met kwaad werkt niet, integendeel!!



mohim als iedereen hem negeerde kon dat misg maar niemand doet datt duss kan j nett so goed meedoen

09-03-2008, 18:31

Citaat door Hoelahoep:
Ja, staat op mijn profiel

In wat voor bedrijfstak? Bovendien, mag je zomaar mensen ontslaan voor frivole redenen?

09-03-2008, 18:34

Citaat door jayanta:
In wat voor bedrijfstak? Bovendien, mag je zomaar mensen ontslaan voor frivole redenen?


Als het een wilde staking is waardoor je als werkgever schade leidt, is het gewoon werkweigering......

probeer eerst eens wat vakbonden achter de staking te krijgen...

09-03-2008, 18:35
Als Wilders gek is, dan verklaar je ongeveer de helft van de Nederlanders voor gek.

Nederlanders die wel een land hebben opgebouwd waar we trots op kunnen zijn.

09-03-2008, 18:36



Citaat door LesDennis:
Staken om 19:00 uur 's avonds.



Ja, dan gaan de Belwinkels eerder dicht...

09-03-2008, 18:36

Citaat door mccorba:
mohim als iedereen hem negeerde kon dat misg maar niemand doet datt duss kan j nett so goed meedoen


Als 1 schaap over de dam springt, volgt de rest toch?
Als 1 van een flat springt, volgt de rest dan nog steeds?
Vergelijk het dan met een flat in plaats van een dam!

09-03-2008, 18:37
Inderdaad, ga gewoon naar de rechter....

blijf adem halen....het is gewoon een filmpje.....net zoals er al honderden hun licht schijnen op je geloof op het internet....

Pagina's : [1] 2 3