Bekijk volle/desktop versie : Dames en Heren, zo is de waarheid gekomen…..



06-09-2002, 13:54
Ik heb nooit goed begrepen waarom de sexuele behoeften van mannen en vrouwen zo verschillend zijn. Ik heb al die verhalen van Mars en Venus ook nooit begrepen En ik heb nooit begrepen waarom mannen met hun verstand denken en vrouwen met hun hart...
Op een bepaalde nacht vorige week gingen m'n vrouw en ik slapen. Toen we in bed lagen begon het onvermijdelijke en opwindende spelletje van wederzijdse aanrakingen en strelingen. Ik stond zowat bloedheet toen ik begon aan de volgende stap die onze uiting is van wederzijds verlangen en liefde....
Maar op dat moment zei m'n vrouw leukweg:
Ik heb nu eigenlijk geen zin, lieverd. Ik wil gewoon dat je me eens stevig knuffelt, hmmm?
Waarop ik riep: WABLIEF??? Eerst maak je me gloeiend heet en dan zeg je doodleuk dat je geen zin hebt ?!? Waarop zei met een pruilmondje de magische woordjes zei: Jij begrijpt gewoon mijn emotionele behoeften als vrouw niet... Waarop ik capituleerde en ging slapen, want het ging er die avond duidelijk toch niet van komen... De volgende dag gingen we inkopen doen in het Shopping Center. Ik observeerde haar terwijl ze drie hele leuke, maar dure jurkjes probeerde.

Toen ik zag dat ze maar niet kon beslissen welk van de 3 het zou worden,stelde ik voor om ze gewoon alle drie te kopen. Geheel geemotioneerd en gemotiveerd door mijn begrijpende houding, zei ze dat ze er wel nog een paar schoenen bij nodig had en dat die 600 euro kostten, waardoor het wel wat duur ging worden. Maar ik zei dat het voor een keer wel moest kunnen.

Dus namen we de drie jurken met een paar bijpassende schoenen. Maar een vrouw blijft een vrouw, natuurlijk. Dus probeerde ze nog wat verder te gaan door wel heel erg lang naar een mooi gouden kettinkje met diamantjes te staren bij de juwelenafdeling in dezelfde winkel. Ze zal wel gedacht hebben dat ik gek werd toen ik opnieuw toegaf, maar om eerlijk te zijn: ze liet
zich wel lekker bedienen...
Ik denk eigenlijk dat ze me maar wilde testen toen ze begon over die heel dure set professionele golfclubs "first class", maar toen ik ook hier met een "ach, waarom ook niet?" instemde, ging ze helemaal zweven. Ik denk dat ze zelfs sexueel opgewonden werd: je had haar moeten zien !!! Ze vond blijkbaar dat ze ver genoeg gegaan was, toen ze met een heerlijke glimlach zei dat we maar beter naar de kassa konden gaan, voordat ik helemaal ging overdrijven!
Ik had het verschrikkelijk moeilijk om niet te lachen toen ik doodgemoedereerd zei:
Ach nee, lieverd, ik denk dat ik vandaag geen zin heb om dat allemaal te kopen... Haar blik was onbetaalbaar! Ze werd bovendien helemaal bleek! En toen ik erbovenop zei : Ik wil enkel dat je me eens stevig knuffelt... sloeg haar verbijsterde gezicht om van bleek naar vuurrood, vol van haat en woede. Ik voegde er enkel nog aan toe: Jij begrijpt gewoon mijn financiele behoeften
als man niet...

Ik denk niet dat ik nog sex mag verwachten voor de lente van 2003...


p.s. gewoon voor de vrijdagmiddag gevoel.....

06-09-2002, 14:01


Hahaha, das een goeie mop. Jeemig, wat kan dat inderdaad frustrerend zijn. Geloof alleen niet wat je daar allemaal opschrijft. Wel leuk bedacht.

06-09-2002, 14:01
hahahahah
wie de bal kaatst kan m terugverwachten


groetjes een parelprinsesje

06-09-2002, 14:07
waargebeurde verhaal.....................

06-09-2002, 16:11



Citaat:
Origineel gepost door Larachiya
Hhahahhaa

Dahaktini hahaha al rafriet!!!
al rafriet>>>>> dat ben ik niet hoor!!!!

06-09-2002, 16:14
hahahahaha, wreed, ik heb echt gelachen!

06-09-2002, 19:23
WHAAHAHHAAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHHAAHWHA HAHAHAHAHAHAHAHWHAHHAAHAHAHAHAHWHHAHAHAHAAHAHAHAH




wallah deze is echt goed.....ik zweer het..:melig:
deze ga ik later echt gebruiken bij mijn mannetje:melig:

06-09-2002, 19:26
hij is zeker leuk

liefs mimi

09-09-2002, 08:41

Citaat:
Origineel gepost door sweetbaby


wallah deze is echt goed.....ik zweer het..:melig:
deze ga ik later echt gebruiken bij mijn mannetje:melig:
als je dat gaat gebruiken, dan weet je in iedere geval wat je te wachten staat...veel su6

09-09-2002, 09:08
Hehehe... Zo wreed voor die vrouw
Ik heb erom gelachen...

BlaBla