Bekijk volle/desktop versie : H.afla Anisa In Amsterdam vandaag...schandalig presentatrice!



Pagina's : [1] 2 3

08-03-2008, 20:57
Vandaag was et al zo ver H.afla Anisa in Paradiso. Het feest was zo slecht georganiseerd. Ik moet ook zeggen dat de presentatrice een cursus manieren moet gaan volgen. Ik reageerde met afschuw toen ze de muzikanten van Najat A3taboe voor Illigalen uitmaakte. Ze stond op het podium te schreuwen “nu komen de illies” “illies, illies illies.” Het is toch niet normaal!!

08-03-2008, 21:17


Nou ja zeg!

08-03-2008, 21:18
Het was maar een grapje joh.

En verder kon ze wel goed prensteren.

08-03-2008, 21:21
schandalig

08-03-2008, 21:23


ze maakte idd maar een grapje. Ik vind het nou niet echt iets om schandalig te noemen. later zei ze toch ook dat ze maar een grapje maakte en dat de muzikanten het beter hadden dan wij, aangezien zij de wereld afreizen

08-03-2008, 21:45
Nou, als je dat grappig noemt dan ben je niet goed bezig. Ik heb helemaal niet gehoord dat ze zei dat het een grapje was maar jah.

Ik vond haar ook onbeleefd tegen choumicha,,,geen bedankt voor je komst niks, gewoon ja nu ben je klaar, je mag weg.

Misschien was ze nerveus, ik weet het niet. Maar als je iets gaat onrganiseren dan moet jij je kunnen presenteren

08-03-2008, 21:51
Ze had het inderdaad beter kunnen doen, maar vond het voor een feest als vandaag wel goed genoeg. Ik had namelijk niet verwacht dat we een proffesional op het podium zouden terffen.

Maar ik begrijp dat je sommige acties van haar niet echt kan goedkeuren.

09-03-2008, 11:50
wie was het?????????????

09-03-2008, 11:54
Was het die chick van 2 jaar geleden? Toen was Choumicha er ook..dat mens kan inderdaad niet presenteren..donker meisje toch?

09-03-2008, 12:02
Nou... die mensen moeten eens weten.. wat die presentratice over hun zei... Echt schandalig.. ze heeft alleen haar zelf voor schut gezet...

En die opmerking.. vind ik echt geen grapje... en al helmaal niet als je op een podium voor een publiek staat!


Geen woorden voor dan triets!

09-03-2008, 12:10
Je hoort je professioneel op te stellen.
Dan ga je toch niet zulke stomme dingen zeggen

09-03-2008, 12:51

Citaat door Lina_K:
Was het die chick van 2 jaar geleden? Toen was Choumicha er ook..dat mens kan inderdaad niet presenteren..donker meisje toch?



DIe krullebol nigh?

09-03-2008, 12:52



Citaat door Zina_rwinaa:
wie waren er nog meer op die feest het was echt supergezellig en druk ook ik was er ook met nog 3 andere ik had een paars tuniek aan met witte body en skinnybroek en andere 3 hadden hooddoek bruin geel en rood blauw en oranje zwart

nog meer people aanwezig?



Jammer, ik had vrijkaartjes voor Adam, en ik dacht echt dat het gisteren in Utrecht zou zijn en vandaag in Adam.
Ik kwam er rond 2uur achter dat het dus die dag in Adam was.
Ik moest een treinreis afleggen dat het,het moeite niet meer waar was.

Vet jammer

09-03-2008, 13:13

Citaat door Zina_rwinaa:
ooh wat jammer nou je hebt echt wat gemist maarja



ander keer dan maar

09-03-2008, 13:36

Citaat door Zina_rwinaa:
wie waren er nog meer op die feest het was echt supergezellig en druk ook ik was er ook met nog 3 andere ik had een paars tuniek aan met witte body en skinnybroek en andere 3 hadden hooddoek bruin geel en rood blauw en oranje zwart

nog meer people aanwezig?



Boeiend!!!!

Pagina's : [1] 2 3