Bekijk volle/desktop versie : anasheed afnaan



Pagina's : [1] 2 3

08-03-2008, 19:25
Salam dames kan iemand me iets vertellen over anasheed band
-Afnaan uit Eindhoven en
- Basmala uit Eindhoven

Voor hoeveel en kwaliteiten

Alvast bedankt voor de info

08-03-2008, 19:51


ewaaaa mensen dit is belangrijk help me aub

08-03-2008, 19:59
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

08-03-2008, 20:26
Ik heb afnaan 2 keer meegemaakt, ik vind ze erg goed, maar ze gaan altijd zo vroeg weg dat vind ik jammer. Wel top meiden

09-03-2008, 19:31



Citaat door SamiaB:
Ik heb afnaan 2 keer meegemaakt, ik vind ze erg goed, maar ze gaan altijd zo vroeg weg dat vind ik jammer. Wel top meiden


oow ok shoukran weet je ook wat ze vragen voor een avnd ?

en wat is vroeg ? ik bedoel rond hoe laat is het dan

09-03-2008, 19:35
Salam Ik zelf heb besmela meegemaakt goede groep jonge dames en ze werken ook niet tot heel laat uiterst 01.00 uur en afnaan ken ik niet. besmela vraagt 550, euro voor een avondje spelen

09-03-2008, 19:40
Afnan is echt top wollah toen se begonnen te spelen byna niemand kon stil zitten en ze zyn echt top meiden volgens mij vragen ze 650 ja ik weet het zkr 650 euro maar wollah ik zou ze echt inhuuren

09-03-2008, 20:23

Citaat door najet:
Salam Ik zelf heb besmela meegemaakt goede groep jonge dames en ze werken ook niet tot heel laat uiterst 01.00 uur en afnaan ken ik niet. besmela vraagt 550, euro voor een avondje spelen


Shoukran voor de info

Ik heb gehoord dat ze ondertussen gestopt zijn dus ik weet het niet maar gayr inshallah.

09-03-2008, 20:27
Afnaan the best

09-03-2008, 20:29

Citaat door ThatsHot_:
Afnan is echt top wollah toen se begonnen te spelen byna niemand kon stil zitten en ze zyn echt top meiden volgens mij vragen ze 650 ja ik weet het zkr 650 euro maar wollah ik zou ze echt inhuuren


ok dank je wel

Maar zoals ik het begrijp kan er gewoon gedanst worden op hun anasheed, persoonlijk vind ik het niet kunnen ik heb liever een band waarop je niet kan dansen en waarbij de mensen meer de gelegenheid zullen hebben om te luisteren dan dat ze de neiging krijgen om op dikr Allah te gaan staan shaken

maar goed gayr inshallah en dank u voor de info.

09-03-2008, 20:31
Toevallig heb ik het vndaag naagevraagd bij de moskee je mag danse op anasheed die meiden zyn echt top

09-03-2008, 20:40

Citaat door ThatsHot_:
Toevallig heb ik het vndaag naagevraagd bij de moskee je mag danse op anasheed die meiden zyn echt top


Wat versta je onder dansen meid.

Dansen is niet toegestaan ik zal op zoek gaan naar die hadith tenzij je alleen met je armen in de lucht zwaait en je heupen verder met rust laat kan het nog.

Maar vooralsnog thanks voor de info

09-03-2008, 20:54


dan moeten jullie Al basmala mee maken want die zijn echt toppie hoog ervarend wat betref tromellen en zingen masha allah

09-03-2008, 21:05
Als ik een keuze zou moeten maken tussen Afnane of Al Besmala, dan is de keuze heel snel gemaakt,

Afnane, zeker nummer 1

09-03-2008, 21:27
Vraag:
Ik wil graag weten of het toegestaan is om te dansen op bijvoorbeeld een feest waar alleen vrouwen aanwezig zijn?
Vraag ontvangen op 15 september 2003

Antwoord:

Er is niets op tegen dat vrouwen op trouwfeesten dansen en slaan op de Doeff onder begeleiding van fatsoenlijk gezang, dit behoort immers tot de bekendmaking van het trouwfeest zoals ons door de Shariecah wordt opgedragen. Dit dient echter te gebeuren onder de voorwaarden dat er slechts vrouwen aanwezig zijn en dat zij hun stemmen niet zodanig verheffen dat hun gezang buiten de plaats waar zij zich bevinden te horen is. Verder moet de vrouw zodanig gekleed zijn, dat niets van datgene wat andere vrouwen volgens de Islamitische regels niet van haar mogen zien, zichtbaar is; zoals haar benen en bovenarmen enz.
Gebaseerd op een fatwa van Sheich Fawzaan

Het dansen van een vrouw in de aanwezigheid van alleen vrouwen tijdens feestelijkheden, zoals huwelijksfeesten e.d. is toegestaan onder de volgende voorwaarden:

- Het dragen van fatsoenlijke kleding die haar vrouwelijke vormen niet accentueert.

- Het niet imiteren van mensen van zedeloosheid.

- Het niet op een buitensporige wijze dansen, waardoor de lusten van anderen worden aangewakkerd.

Sheich Fawaz Jneid

Pagina's : [1] 2 3