Bekijk volle/desktop versie : Het lukt me niet meer



07-03-2008, 22:07
Broeders en zusters,

Ik ben na maanden als een slechte moslim te leven, mijn leven aan het beteren, ik sta nu op om terug te bidden in demrogent probleem is dat als ik terug kom van mijn werk, ik te moe ben o nog te bidden, ik verplicht mijn eigen om toch te bidden dus ik bid ik alles tesamen (ben pas om 5 uur terug)
Maar het is moeijk voor mij, er is iets, iets dat mij weerhoudt, ik ben niet bang meer, ik ween niet, het enige dat mij nog op mijn bidkleed houd is mijn verstand dat zegt, je MOET bidden, maar zo heb ik er niets aan als ik niet kan bidden met gevoel?
Wat is er aan de hand?

07-03-2008, 23:49



Citaat door lam000:
Broeders en zusters,

Ik ben na maanden als een slechte moslim te leven, mijn leven aan het beteren, ik sta nu op om terug te bidden in demrogent probleem is dat als ik terug kom van mijn werk, ik te moe ben o nog te bidden, ik verplicht mijn eigen om toch te bidden dus ik bid ik alles tesamen (ben pas om 5 uur terug)
Maar het is moeijk voor mij, er is iets, iets dat mij weerhoudt, ik ben niet bang meer, ik ween niet, het enige dat mij nog op mijn bidkleed houd is mijn verstand dat zegt, je MOET bidden, maar zo heb ik er niets aan als ik niet kan bidden met gevoel?
Wat is er aan de hand?


Ik herken wat je zegt, je doet het omdat je vind dat je het moet doen.
Ik weet niet hoe je dit toch met meer gevoel kan doen, dat het oprecht vanuit je hart komt en niet omdat je van jezelf vind dat het moet.

Lieve broeders en zusters kunnen jullie ons hiermee helpen, want ik wil mijn leven ook beteren maar weet niet hoe.

Shoekran allemaal

08-03-2008, 00:31
Gewoon volhouden!

Verricht waar mogelijk vrijwillige gebeden, doe dua voor jezelf dat Allah je in deze zaken helpt en leidt, koran lezen of luisteren.

Maar belangrijkste laat je niet afleiden door de influisteringen van de sjaitaan.

08-03-2008, 02:20
Gewoon bidden op je werk.