Bekijk volle/desktop versie : - Ik ben verdomme nog nooit zo kwaad en verdrietig



Pagina's : [1] 2 3

07-03-2008, 22:02

Citaat door k0etje:
-
Mag ik ff myn hart luchten?
Ja?
Dankjewel..







Ik was daarnet met een vriendin, we waren gewoon ff hier buiten in de buurt. Opeens werd ik gebelt door een oude vriendin van me een lange tijd terug. Ze zei ik ben in de buurt kan ik je ff zien? Ik zo ja kom maar. Dus zei kwam die vriendin van my en my ophalen en we stapten in haar auto. Nou ff rondje rijden, praten je kent het wel.. Oke, dan komt het terugbrengen, zij zet ons weer af en rijd weg. Enkele minuten erna kom ik erachter dat ik myn telefoon in haar auto vergeten ben. Ik dus met de telefoon van myn vriendin gelijk bellen. Na een aantal keer bellen nam ze eindelyk op. Ik dus kan je myn telefoon terugbrengen. Zei zo nee! kom hem maar halen, en toen hing ze op en deed ze hem uit. En ik weet niet waar ze woont, weet alleen maar de stad, maar is grote stad dus waar moet ik zoeken.
.

07-03-2008, 22:05


Dat is best kut wijffie.

07-03-2008, 22:06
Ja meer dan kut dat is poep!
Wat een smerig wijf zeg!! Tzzz, kleine moeite om even een stukje te rijden! De théééééring kan het nog gieriger

07-03-2008, 22:10
plaats haar foto, naam gegevens enzovoorts hier op m.nl bij uit het oog verloren. als je geluk hebt kent iemand haar en kan die je vertellen wie ze is. zet er niet bij waarom je haar zoekt maar verzin iets en verwijder deze topic. en zoek haar daarna op.en als ze je telefoon niet meer heeft aangifte doen dan krijgt ze een strafblad en jij je telefoon weer.

07-03-2008, 22:15


je had t over een vriendin he

07-03-2008, 22:20

Citaat door k0etje:
Jaaa ze was pas een paar minuten weg.. Oeffff!

Is geen marokkaans meisje, en heb ook al geen foto van haar! Helemaal niks.. Weet dus alleen de plek waar ze woont!


plaats dan wat je wel weet. je kan het altijd proberen.

07-03-2008, 22:25
sooo wat een trut joh!!!!!!!
Stalk haar tot ze opneeemt

07-03-2008, 22:28
wat een leff ! uitzoeken wie haar kent en wie weet waar ze woont, op school zit etc.

07-03-2008, 22:28
geef mij haar telefoon maar en ik stalk haar wel. ik bel haar 's nacht en zeg dan niks kijken hoelang ze dat volhoudt :P

07-03-2008, 22:35
Ooowjaa tuurlijk haar nr. is in jou telefoon.. nou meid ik hoop dat ze bang is voor Allah en dat ze gewoon jou eigendom terug brengt

07-03-2008, 22:45
wat erg lieffurd.

07-03-2008, 22:47

Citaat door sansoray18:
Ooowjaa tuurlijk haar nr. is in jou telefoon.. nou meid ik hoop dat ze bang is voor Allah en dat ze gewoon jou eigendom terug brengt



Hier moest ik heel hard om lachen sorry k0etje

07-03-2008, 22:59



Citaat door k0etje:
Ja erg hé..


Jy moet overal om lachen, maar goed kan het je niet kwalyk nemen, heb me ook doodgelache toen jou telefoon werd gestolen, en toen ie kapot ging, en toen die andere weer kapot ging, en toen je simkaart geblokeert was

Maar voor de rest houd ik heel veel van je hoor.


En toch heb ik over 2 weekjes inchallah weer die mooie nokia 6300 of misschien zelfs een 6500.

07-03-2008, 23:01

Citaat door k0etje:
'
Ik heb lekker binnekort een Lg.


Zonder telefoonnummers.

07-03-2008, 23:04

Citaat door k0etje:
-
Mag ik ff myn hart luchten?
Ja?
Dankjewel..







Ik was daarnet met een vriendin, we waren gewoon ff hier buiten in de buurt. Opeens werd ik gebelt door een oude vriendin van me een lange tijd terug. Ze zei ik ben in de buurt kan ik je ff zien? Ik zo ja kom maar. Dus zei kwam die vriendin van my en my ophalen en we stapten in haar auto. Nou ff rondje rijden, praten je kent het wel.. Oke, dan komt het terugbrengen, zij zet ons weer af en rijd weg. Enkele minuten erna kom ik erachter dat ik myn telefoon in haar auto vergeten ben. Ik dus met de telefoon van myn vriendin gelijk bellen. Na een aantal keer bellen nam ze eindelyk op. Ik dus kan je myn telefoon terugbrengen. Zei zo nee! kom hem maar halen, en toen hing ze op en deed ze hem uit. En ik weet niet waar ze woont, weet alleen maar de stad, maar is grote stad dus waar moet ik zoeken.




Mensen.

Verander de vrouwelijke rol (de vriendin met de auto) in een mannelijke rol en u heeft het werkelijke verhaal.

Pagina's : [1] 2 3