Bekijk volle/desktop versie : welke strand in marokko is top?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-03-2008, 18:23
wij willen aanstaande zomer graag een weekje naar het strand in marokko.
aangezien wij uit fes komen en daar geen strand is welke stad rade jullie me aan.

is er iemand wel eens in assila geweest?en hoe is het daar?

07-03-2008, 18:24


Saidia!!!!!!!!!!!!! Voor een Sharqia is dat een inkopper

07-03-2008, 18:28
Stranden in Tetouan zijn top
En in Agadir

07-03-2008, 18:29

Citaat door IslamiaWoman:
Stranden in Tetouan zijn top
En in Agadir

wij woude graagt naar agadir.maar is te ver vanaf fes.met 2 kids.

ben jij weleens in assila geweest?

07-03-2008, 18:29


saidia en alhoceima,tetouan

07-03-2008, 18:35

Citaat door nassima 81:
wij woude graagt naar agadir.maar is te ver vanaf fes.met 2 kids.

ben jij weleens in assila geweest?

Agadir is zeker een stuk verder dan Fes en het is daar echt zoooooooooo warm niet normaal.
Dat is niet goed voor je kleintjes,inshaAllah als ze wat ouder zijn kun je met je gezinnetje een weekje relaxen in Agadir

Ik ben nooit naar Assila geweest maar mijn mams wel.
Volgens haar is het een toppie plaats als je van stranden houdt
Je kunt daar ook gezelig camperen of een huisje huren voor een goedkope prijs

07-03-2008, 18:39
Saidia, moet je echt maar dan ook echt ontwijken!!!!!
Overdag zijn de stranden bomvol en 's avonds is het er saai als ik weet niet wat.

07-03-2008, 18:40

Citaat door Kippepoot:
Saidia, moet je echt maar dan ook echt ontwijken!!!!!
Overdag zijn de stranden bomvol en 's avonds is het er saai als ik weet niet wat.

Saidia vind ik ook niet zo,teveel volk en rommel

07-03-2008, 18:40
Ga naar tetouan :bigsmile:
strand, aquapark, gezellige eettentjes.

07-03-2008, 18:41

Citaat door nassima 81:
wij willen aanstaande zomer graag een weekje naar het strand in marokko.
aangezien wij uit fes komen en daar geen strand is welke stad rade jullie me aan.

is er iemand wel eens in assila geweest?en hoe is het daar?


Assilah is echt prachtig, klein maar fijn! Inderdaad, mooie en heldere stranden. In de avond lekker de stad in, erg veel toeristen die aan het rondtrekken zijn!

07-03-2008, 18:43
hoi nassima.. ik kom ook uit fes en weet precies wat je bedoeld hahaha.. we gingen altijd elke zomer voor 10 dagen naar een andere strand.. mijn familie ging elke zomer naar tetouan dus wij waren in 2004 voor het eerst naar tetouan en meid het is echt zeker een aanrader.. je gaat je geen dag vervelen..

07-03-2008, 18:43

Citaat door IslamiaWoman:
Saidia vind ik ook niet zo,teveel volk en rommel


Juist, ik vind het echt niet de moeite waard om daar zoveel kilometers voor af te moeten leggen. Geen cultuur, geen bezienswaardigheden. Echt waloe. Ja, je kunt er naar oujda, of naar het gat Berkane, maar dan verpest je helemaal je vakantie.

07-03-2008, 18:43



Citaat door Shamalia:
Assilah is echt prachtig, klein maar fijn! Inderdaad, mooie en heldere stranden. In de avond lekker de stad in, erg veel toeristen die aan het rondtrekken zijn!

ik denk dat we dat gaan doen ik hoorde dat je ook leuke spulletjes kan kopen daar

07-03-2008, 18:45
in tetouan heb je meerdere stranden.. drukke strand voor jongeren, maar ook rustuge stranden voor families.. en in de avond is het echt gezellig overal.. veeeeel families uit nederland, lekker schoon omdat de koning elke zomer is in tetouan zit.. en de stranden zijn prachtig omdat ze bij de middelandse zee zitten.. dus echt een aanrader..

hahahaha bhel ik ben reclame aan het maken hahahahaha

07-03-2008, 18:46

Citaat door nassima 81:
ik denk dat we dat gaan doen ik hoorde dat je ook leuke spulletjes kan kopen daar


Waar woon je in Marokko als ik vragen mag. Je kunt er voor een paar dagen heen als je van ver weg komt, voor ons is het maar een half uurtje rijden dus meestal gaan we gewoon even een dagje weg ou safie.
Je kunt er inderdaad goed slagen, vooral voor leuke souveniertjes.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6