Bekijk volle/desktop versie : Geert wilders in beeld als bondscoach Marokko



06-03-2008, 19:38
6 maart 2008

Geert wilders is een kandidaat om bondscoach van Marokko te worden. De oefenmoslim liet in het tv-programma Voetbal Insite weten dat hij een telefoontje gehad heeft van vertegenwoordigers van de Marokkaanse voetbalbond.

Of dit ene telefoontje een vervolg krijgt, weet Geert wilders nog niet. De voormalig moslimhater liet verder in het midden of hij heil ziet in een Marokkaans avontuur.

Wel liet Geert wilders er nogmaals geen onduidelijkheid over bestaan dat hij graag hoofdtrainer van saudia arabia zou worden. Hij sprak deze wens niet uit, maar maakte wel een kleine knieval richting Mohammed B, de technisch directeur van de haagse gevangenis. Waar hij eerder verklaarde nooit onder Mohammed b te willen werken, zei hij nu 'dat hij best wilde praten, als hij uitgenodigd zou worden'.

06-03-2008, 19:44


KLAAAARR dit is gewoon komedie! Whahahhahaha

HILARISCH!!! ik lach me ziek

06-03-2008, 19:52

Citaat door bentmaghreb:
KLAAAARR dit is gewoon komedie! Whahahhahaha

HILARISCH!!! ik lach me ziek



hhaha is hij te doen of niet??

06-03-2008, 19:56

Citaat door bentmaghreb:
Hilarisch

is het vandaag ook

06-03-2008, 19:58



Citaat door almoejahid:
is het vandaag ook


Jazeker geweldig

06-03-2008, 20:01

Citaat door bentmaghreb:
Jazeker geweldig

jah maar voor mij was het vandaag heel mooi dag

06-03-2008, 20:01
Wuauahahahha wat een rotzooi

06-03-2008, 20:03

Citaat door almoejahid:
jah maar voor mij was het vandaag heel mooi dag


Oewww vertel Wat was zo hilarisch

06-03-2008, 20:04

Citaat door samirmocro:
Wuauahahahha wat een rotzooi



06-03-2008, 20:04

Citaat door almoejahid:
jah maar voor mij was het vandaag heel mooi dag



nieuwe vriendinnetje mah??

06-03-2008, 20:13

Citaat door bentmaghreb:
Oewww vertel Wat was zo hilarisch

jah

06-03-2008, 20:15
Tfoeee nu wil ik het weten. Ik ben een nieuwsgierig mens. So spill it!!

06-03-2008, 21:10



Citaat door tamerakt:
6 maart 2008

Geert wilders is een kandidaat om bondscoach van Marokko te worden. De oefenmoslim liet in het tv-programma Voetbal Insite weten dat hij een telefoontje gehad heeft van vertegenwoordigers van de Marokkaanse voetbalbond.

Of dit ene telefoontje een vervolg krijgt, weet Geert wilders nog niet. De voormalig moslimhater liet verder in het midden of hij heil ziet in een Marokkaans avontuur.

Wel liet Geert wilders er nogmaals geen onduidelijkheid over bestaan dat hij graag hoofdtrainer van saudia arabia zou worden. Hij sprak deze wens niet uit, maar maakte wel een kleine knieval richting Mohammed B, de technisch directeur van de haagse gevangenis. Waar hij eerder verklaarde nooit onder Mohammed b te willen werken, zei hij nu 'dat hij best wilde praten, als hij uitgenodigd zou worden'.