Bekijk volle/desktop versie : Dringend hulp nodig !!



06-03-2008, 19:32
Salam ou alaikom,

Ik heb echt dringend jullie hulp nodig, want het zit zo..
Wanneer ik mijn internet(pagina) open, krijg ik google te zien (standaard) maar als ik bijvoorbeeld naar M.nl ga, krijg ik geen volledige pagina, bijna de kwart van de pagina ontbreekt en dat is zo hetzelfde verhaal op Marktplaats.nl. Ik heb al bij pagina instellingen gekeken en van alles geprobeerd (teken- en paginagrootte), maar tevergeefs!! Het is echt zo irritant en daarom dacht ik dat jullie misschien hier wat van af weten
Ik hoop gauw wat van jullie te horen!

Wa salam.

06-03-2008, 19:57


een snelle oplossing.

Ga dan naar Start - alle programma's - accessoires - systeem tools - systeem herstel.

Bekijk wanneer dit gebeurt is en
Type de datum wanneer jij denkt dat je pc goed liep.

Geef het zijn tijd.

06-03-2008, 20:21
als het voorheen wel goed werkte, doe dan eerst wat hier boven staat!

06-03-2008, 20:59
Get Firefox !

07-03-2008, 20:33



Citaat door Fatima_:
Salam ou alaikom,

Ik heb echt dringend jullie hulp nodig, want het zit zo..
Wanneer ik mijn internet(pagina) open, krijg ik google te zien (standaard) maar als ik bijvoorbeeld naar M.nl ga, krijg ik geen volledige pagina, bijna de kwart van de pagina ontbreekt en dat is zo hetzelfde verhaal op Marktplaats.nl. Ik heb al bij pagina instellingen gekeken en van alles geprobeerd (teken- en paginagrootte), maar tevergeefs!! Het is echt zo irritant en daarom dacht ik dat jullie misschien hier wat van af weten
Ik hoop gauw wat van jullie te horen!

Wa salam.


gebruik je internet explorer, dan kun je dit programmaatje gebruiken, het zet alle waarden weer op normaal zeg maar.

hier kun je het downloaden, klik op 1 van die links en na het downloaden dubbelklikken:
http://www.majorgeeks.com/IEFix_d4467.html

succes