Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen en het spijt me zeggen gaan niet samen. Wie heeft daar ook moeite mee?????



Pagina's : [1] 2

06-03-2008, 11:48
Ik heb het wel soms ................. maar ja. Nu zeg ik het na 3 dagen. Dat is al een hele verbetering


Hebben jullie ook dit probleem'

06-03-2008, 11:49


Nee, ik zeg het niet zomaar, maar als het moet, dan doe ik het ook.

06-03-2008, 11:50
Ik heb dat heel erg ik kan dat echt moeilijk zeggen, misschien via bericht, meer niet maar echt al sla je men kop in elkaar, ik kan dat echt niet

06-03-2008, 11:51
Nee hoor bij mij gaat het makkelijk.

06-03-2008, 11:54


Elhamdoulileh geen enkele moeite mee...

Kan absoluut niet tegen ruzie.

Ik kijk niet naar de mens.. maar ik kijk naar Allah swt. Ook al weet ik dat de fout niet bij mij ligt.. zal ik het (wanneer ik weet dat jij tóch niet komt) het bij leggen.

Ik geef mensen kanzen.. maar goed.. die raken ook een keer op.. Want het is niet altijd even leuk wanneer je weet dat de fout bij een ander ligt en jij bent diegene die het iedere keer weer bijlegd... Daar heb je een berg sbar voor nodig..

06-03-2008, 12:02
Spijt hebben en tonen doe ik alleen als ik het ook oprecht meen... Het is soms zo makkelijk om te zeggen"Het spijt me of Sorry"... Maar als iemand dat alleen zegt om iets te sussen : Bah!

Een oprechte spijt is me meer waard dan :"Het spijt me!"

06-03-2008, 12:08
Ik heb daar ook ontzettend moeite mee, maar ben het te leren .
We zijn er ook niet mee opgevoed om sorry te zeggen, soms vraag ik mn moeder van "zeg dan sorry, je zat fout" Zegt ze; "Ik zal nooit in mn leven sorry tegen mijn kind zeggen, agir dounja"

06-03-2008, 12:19

Citaat door Nora1984:
Ik heb daar ook ontzettend moeite mee, maar ben het te leren .
We zijn er ook niet mee opgevoed om sorry te zeggen, soms vraag ik mn moeder van "zeg dan sorry, je zat fout" Zegt ze; "Ik zal nooit in mn leven sorry tegen mijn kind zeggen, agir dounja"


Nu je het zegt mijn moeder heb ik ook niet vaak sorry horen zeggen.......... Maar aan de andere kant vele moeders doen weinig fout dus misschien heeft ze geen reden om sorry te zeggen


Alhoewel het nergens opslaat dat de moeder geen sorry hoort te zeggen aan haar eigen kind als ze wat fouts heeft gedaan tegen hun.

06-03-2008, 12:26
euhm heel heel moeilijk

06-03-2008, 12:26

Citaat door Latifa_1oujdia:
Nu je het zegt mijn moeder heb ik ook niet vaak sorry horen zeggen.......... Maar aan de andere kant vele moeders doen weinig fout dus misschien heeft ze geen reden om sorry te zeggen


Alhoewel het nergens opslaat dat de moeder geen sorry hoort te zeggen aan haar eigen kind als ze wat fouts heeft gedaan tegen hun.



Nou bijv, soms beschuldigt ze me van iets en dan zeg ik van nee dat heb ik niet gedaan. Dan begint ze te schelden ( de gehele procerdure )
Vervolgens komt ze er achter dat ik dat bijv helemaal niet gedaan heb, en dan weigerd ze alsnog sorry te zeggen

06-03-2008, 12:31

Je moeder moet je geen sorry zeggen, wat is me dat nu

06-03-2008, 12:31
hmmm dat probleem had ik een par jaar geleden heel erg. Ook al zat ik fout, ik vertikte het om sorry te zeggen. Ik voelde me te trots om het te zeggen.

Maar nu uit het niets merk ik dat als ik fout zit gewoon sorry zeg, maar dan wel een beetje op een sarcastische toon, omdat ik het nog steeds moeilijk vindt!

06-03-2008, 12:33



Citaat door Super_Nina:

Je moeder moet je geen sorry zeggen, wat is me dat nu



als ze iets fout heeft gedaan waarom niet??????????????
Hoe moet ik anders leren om sorry te zeggen, als mijn eigen moeder weigert

06-03-2008, 12:33

Citaat door ainzoraproud:
hmmm dat probleem had ik een par jaar geleden heel erg. Ook al zat ik fout, ik vertikte het om sorry te zeggen. Ik voelde me te trots om het te zeggen.

Maar nu uit het niets merk ik dat als ik fout zit gewoon sorry zeg, maar dan wel een beetje op een sarcastische toon, omdat ik het nog steeds moeilijk vindt!


sarcastische toon, moet altijd natuurlijk

06-03-2008, 12:42

Citaat door Nora1984:
als ze iets fout heeft gedaan waarom niet??????????????
Hoe moet ik anders leren om sorry te zeggen, als mijn eigen moeder weigert



Neee sorry, mama's mogen geen sorry zeggen, is je EIGEN moeder maar passa's moeten dat wel

Pagina's : [1] 2