Bekijk volle/desktop versie : Lees dit allemaal vooral Najib 26

Pagina's : [1] 2 3

06-09-2002, 11:08
Hallo allemaal,
Ik wou effe iets zeggen.
Ik ben 22 jaar en vandaag voor het eerst heb ik een hoofddoek gedragen ook buiten en niet alleen thuis.Ik heb veel gelezen en gezien op internet,ik ben er achter gekomen dat je ook je bezig moet houden met de islam.Ik stond op en elhamdoelilah heb ik mijn hoofddoek gedragen.Mijn collega's vroegen of ik werdt gedwongen.
Ik voelde me zo lekker wallah.Dit is het lekkerste gevoel ter wereld.
Ik raad meer meiden aan om hoofddoek te gaan dragen.Ik ben begonnen met bidden,ik lijk op een ENGEL vandaag

06-09-2002, 11:15

Nee er moet veel veranderen aan mij,maar stap voor stap schat.
Bidden en hoofddoek ben ik al mee begonnen

06-09-2002, 11:18

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani

goed zo...op een mooie dag ook !!! maar nu ga ik meer van je houden!
Ik zal me best doen schat,maar waar blijft mijn schoonpapa en mama?

06-09-2002, 11:20

Citaat:
Origineel gepost door jamila_nador
Hallo allemaal,
Ik wou effe iets zeggen.
Ik ben 22 jaar en vandaag voor het eerst heb ik een hoofddoek gedragen ook buiten en niet alleen thuis.Ik heb veel gelezen en gezien op internet,ik ben er achter gekomen dat je ook je bezig moet houden met de islam.Ik stond op en elhamdoelilah heb ik mijn hoofddoek gedragen.Mijn collega's vroegen of ik werdt gedwongen.
Ik voelde me zo lekker wallah.Dit is het lekkerste gevoel ter wereld.
Ik raad meer meiden aan om hoofddoek te gaan dragen.Ik ben begonnen met bidden,ik lijk op een ENGEL vandaag
Alhemdoelilah zuster, ik ben heel blij dat te horen. Ga zo door!

06-09-2002, 11:23

Citaat:
Origineel gepost door Najib26

Alhemdoelilah zuster, ik ben heel blij dat te horen. Ga zo door!
Zal ik zeker doen,maar hiervoor dank ik mijn schatje zina maghrebia voor en elmarocani neem ze gauw mee

06-09-2002, 11:28
Asalamoe alaikoem wara7matallah beste zuster,
Masha allah walhamdoelilah Moge allah swt je leiden en je standvastig maken (ameen ameen ameen)
Zuster ik weet niet of je behoefte hebt aan zusterschap? zo ja, je kunt me dan In sha allah mailen om zo samen en met vele andere zusters een sterke zusterband op te bouwen.
Moge allah swt ons leiden
wasalam alaikoem wara7matallah
oemImraan

06-09-2002, 11:28
zina_maghrebia
Junior Lid

Offline Lid sinds: 02-08-2002
Geslacht: Vrouw
De sierlijke hijaab (Bericht #1)

De sierlijke Hijaab

De erwt is een schitterende gewas. Trots toont ze haar mooie sterke groene Hijaab. Het beschermd haar van de warme en koude weer. En behoedt haar van de insecten.. Allah heeft deze erwt gezegend met een speciale Hijaab, omdat ze dan zonder haar de zaad zou dan uitdrogen en doodgaan.

De sinasappel houdt zichzelf in een glimmend oranje Hijaab om de heerlijke smaak van de fruit te beschermen. Anders zal het de smaak kwijtraken.

En zo is dat ook met de banaan, de kokosnoot en de granaatappel. Ze hebben allemaal een mooie sierlijke en unieke Hijaab, die beschermd tegen kwalen en verderf.

De juweel van de zee, de parel, is een stevige en scherpe Hijaab geschonken â oesterschelp. Het wordt beschermd tegen andere zeedieren en zo blijft het mooi schitteren en glinsteren.

Hoe dan ook, het meest geliefde van Allah in al Zijn scheppingen is de Moeslima die de Hijaab draagt. Zij weet dat het een geschenk is van Allah. Ze draagt het omdat het haar waardigheid, schoonheid en respect geeft. Het beschermt haar tegen al hetgeen wat verboden is, onrecht en kwaad. Zo kostbaar en edel is zij, dat zij zichzelf hult in een Hijaab.

Draag jij nog geen Hijaab? Probeer het eens vandaag!

06-09-2002, 11:29

Citaat:
Origineel gepost door Mujahidaa
Asalamoe alaikoem wara7matallah beste zuster,
Masha allah walhamdoelilah Moge allah swt je leiden en je standvastig maken (ameen ameen ameen)
Zuster ik weet niet of je behoefte hebt aan zusterschap? zo ja, je kunt me dan In sha allah mailen om zo samen en met vele andere zusters een sterke zusterband op te bouwen.
Moge allah swt ons leiden
wasalam alaikoem wara7matallah
oemImraan
ik zal je pm mailen ok

06-09-2002, 11:35

Citaat:
Origineel gepost door Tissar
Selaam mo alaikom beste ogty,

Masha'allah , ik ben blij voor je dat je het draagt. Ik draag het al jaren en ben er trots op en ik word altijd geaccepteerd, zelfs op mijn werk. Ik werk als enige Marokkaanse meisje met hoofddoek in een groot bedrijf maar alhamdolilah.

Doe zo voort en moge Allah jou belonen

Jou zuster fi dien
Ik schaamde me ervoor maar vandaag moest het gewoon elhamdoelilah

06-09-2002, 11:39

Citaat:
Origineel gepost door Tissar
Selaam mo alaikom beste ogty,

Masha'allah , ik ben blij voor je dat je het draagt. Ik draag het al jaren en ben er trots op en ik word altijd geaccepteerd, zelfs op mijn werk. Ik werk als enige Marokkaanse meisje met hoofddoek in een groot bedrijf maar alhamdolilah.

Doe zo voort en moge Allah jou belonen

Jou zuster fi dien
Asalamoe alaikoem wara7matallah wabarakatoeh
Masha allah zuster alhamdoelillah, moge allah swt jou en mij leiden (moge allah swt ons ALlen leiden) ameen ameen ameen.
Masha allah als enig meisje ik begon ook ooit als enig meisje met een hidjaab op school de helft van die school draagt nu een hidjaab alhamdoelillaah(moge allah swt hen en mij leiden).
Moge allah swt onze moejahidien fie xxxxx makaan helpen en steunen moge allah swt hen de overwinnig geven.
Moge allah swt de hidjraah vergemakkelijken.
ameen ameen ameen
wasalama laikoem wara7matallah
OemImraan
ps: als er zusters zijn die hen zusterschap/banden willen versterken er is een zustergroep (elmoedjahidet) verstuur me een Pm voor meer informatie IN sha allah ta3ala

06-09-2002, 11:42
Ik werk ook tussen 400 mensen en ben als enigste met een hoofddoek. Sommige kijken wel raar op omdat ze me anders kendde

06-09-2002, 11:50

Citaat:
Origineel gepost door jamila_nador
Ik werk ook tussen 400 mensen en ben als enigste met een hoofddoek. Sommige kijken wel raar op omdat ze me anders kendde
Asalamoe alaikoemw ara7matallah wabarakatoeh
LOL kijken (blikken) trek je er niks van aan wees en blijf standvastig laat ze kijken tot hen ogen eruit rollen of tot ze niet meer kunnen.
Wees standvastig laat mensen kijken, mensen kijken helaas altijd of je nou bedekt bent of Naakt ze blijven kijken!
Het is allemaal kei raar subhana allah een klein voorbeeldje voor 11 sep waren we nog allemaal tussen haakjes Normale moslima`s na 11 sep werden we opeens allemaal extremisten en terroristen.
soebhana allah.
Moge allah ons en hen leiden
wasalam alaikoem
OemImraan

06-09-2002, 17:27

Salaam olaikom jamila
Ik heb je mailtje gehad masha allah a oegti.
Ik ben trots op jou,maar je hebt het helemaal zelf gedaan.

06-09-2002, 17:53
Ik ben er gisteren ook mee begonnen....ik wilde het al een hele tijd, maar ik was bang voor de meningen van anderen. Vooral die van de nederlanders, ik durfde het eigenlijk niet. Nu ik het draag, valt het allemaal wel mee............ben blij dat ik het gedaan heb....

Ik zag gisteren of de dag daarvoor een uitzending op nl 3. Er waren een aantal cursisten die een bedevaartstocht gingen maken. Het waren nog allemaal jonge mensen. Er zat ook een meisje bij die geen hoofddoek droeg. Ze zei in de uitzending dat ze geen hoofddoek droek omdat ze nog zoekende was. Ze was er nog niet klaar voor. Toen ze naar naar mekka ging droeg ze een hoofddoek. Ze zei tegen de intervieuwer dat ze het droeg om dat het toen wel moest. Toen ze terug kwam vroegen ze haar op schiphol hoe het zit met haar hoofddoek of die opblijft. Toen kreeg ze tranen in haar ogen en zei dat ze het verder zal dragen.....
Ik vond het hartstikke mooi want hieruit wilt ze eigenlijk ook zeggen dat ze heeft gevonden waar ze naar zocht................

06-09-2002, 18:00
Ja vooral van dat meisje Salima heeft mij geraakt..............het was iets heel kleins maar toch betekende het heel veel voor mij.......

Pagina's : [1] 2 3