Bekijk volle/desktop versie : Help!! Vieze Mailtjes??



05-03-2008, 22:52
Ik krijg altijd van een of andere s.ex site vieze mailtjes gestuurd, iets met Hot Brunette Fxcked in ass with carrot and stuff, ik zweer allerlei freakyyy shit, dus ik was het zat elke x maar weer een stuk of 15 verwijderen.

Dus ik mail er zo naar terug:

Would you pleasee stop sending me this dirty stuff I'm not into this kind off things, it's a bit to freaky.
I don't know what kind of people would put a carrot in there hole but It's just not normal you freakss

Don't send me anymore.

Thank you


Toen kreeg ik ook nog Bloody Hell een antwoord terug :

I'm glad you enjoy it like we do.
Every week we have differen't kind of girls waiting for you, hot red headed, blondes, brunettes, you name it!
Just give it a try, we also give discount to custumors this week.

Have fun

Me vraag is nu hoe kom ik hier vanaf??

05-03-2008, 22:55


Zo kreeg ik ook een tijd lang allerlei mailtjes over penis enlargment... was me onduidelijk waarom ze dachten dat ik dat nodig had.

05-03-2008, 22:57
Die site(s) blokkeren??

05-03-2008, 22:58

Citaat door Marokkaan1985:
Die site(s) blokkeren??



Precies... gewoon alles ook op spam gooien, na een tijd houdt het vanzelf op!

05-03-2008, 22:59



Citaat door JaKweenie:
Zo kreeg ik ook een tijd lang allerlei mailtjes over penis enlargment... was me onduidelijk waarom ze dachten dat ik dat nodig had.


Dat is meestal dat ze jou emailadres bezitten en het naar iedereen gewoon sturen ze kijken niet naar man of vrouw, mohim dat heb ik nu ook en het is keeeeeeei irritant, want krijg freakk emailtjes























Van sommige ideeen die ze hebben wist ik niet eens dat zoiets kon

06-03-2008, 10:17
word je ervan van die mailtjes...

06-03-2008, 10:31

Citaat door TheLittleAngel:
Bij ongewenst doen, ik kreeg ze eerst bij mijn oude mail, maar bij die ik nu heb krijg ik niks. Je kan zelf kiezen of je openstaat voor die reclame mailtjes.

Soms krijg je dit "rotzooi" omdat een computer waarop Exchange staat is gehacked. Hierna kopiëren ze alle emailadressen die op die computer voorkomen, om te kunnen spammen...

06-03-2008, 10:45
Gisternacht op National Geographic legde ze uit hoe spammers te werk gaan en wat je er tegen kan doen, maar ik heb er weinig van onthouden, ik sliep namelijk half.

Wel zag ik dat er groepen genaamd Anti-Spammers bestaan en dat zij de bron van de spam opzoeken door in te gaan op hetgeen dat er wordt aangeboden (producten) en vervolgens die persoon opzoeken en foto's maken van diegene en zijn huis etc. en die vervolgens op internet plaatsen.

Dump die handel bij 'ongewenst' en anders rapporteren als 'phisingbericht'.

06-03-2008, 10:46

Citaat door TheLittleAngel:
Maar als het een zelfde mail adres is door wie het verstuurd wordt, dan kun je die bij ongewenst laten blokkeren toch?


Ik heb helemaal geen last meer daarvan.

Meestal "spoofen" ze een legitiem emailadres dat ze hebben gehacked.
Ook wisselen ze geregeld van emailadres om de SPAM filters te omzeilen.
Een technisch verhaal (maar toch):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoof

08-03-2008, 18:20
Als ze je email adres hebben moet je gwn nieuwe maken