Bekijk volle/desktop versie : Wat kan een jongen bij jou doen



Pagina's : [1] 2 3 4

05-03-2008, 21:21
-

















om je hart te veroveren

"Jongens mogen ook gerust reageren, wat kan een meisje doen? "

05-03-2008, 21:24


Nou?

05-03-2008, 21:26
gewoon eerlijk zijn en laten zien wat die voor mij voelt dus moeite doen.

05-03-2008, 21:26
Zichzelf zijn en blijven...

05-03-2008, 21:28



Citaat door keukeprinsesje:
gewoon eerlijk zijn en laten zien wat die voor mij voelt dus moeite doen.


Nice , maar je hebt dus geen voorkeuren?


Citaat door Ferouz:
Zichzelf zijn en blijven...


Geen voorkeur?

05-03-2008, 21:30

Citaat door Almas:
Nice , maar je hebt dus geen voorkeuren?



Geen voorkeur?



tuurlijk heb je liever een mooie breede jonge met ook nog een eens pracht van een karakter en goeie opleiding. maar ik moet eerlijk zeggen dat als het hart goed zit en hij goed is opgeleid de rest me niets kan schele.

05-03-2008, 21:31

Citaat door keukeprinsesje:
tuurlijk heb je liever een mooie breede jonge met ook nog een eens pracht van een karakter en goeie opleiding. maar ik moet eerlijk zeggen dat als het hart goed zit en hij goed is opgeleid de rest me niets kan schele.


Goed van je, ik heb dat ook. Uiterlijk doet er bij mij niet toe, het zou wel fijn zijn maar mijn voorkeur gaat ook naar het hart

05-03-2008, 21:33

Citaat door Almas:
Nice , maar je hebt dus geen voorkeuren?



Geen voorkeur?


Openheid
Creatief
Wijs
Warme persoonlijkheid
Rechtvaardig
Goed in bed
Mooie uitstraling

05-03-2008, 21:34

Citaat door Ferouz:
Openheid
Creatief
Wijs
Warme persoonlijkheid
Rechtvaardig
Goed in bed
Mooie uitstraling


Hahahaha oke!

05-03-2008, 21:34

Citaat door Almas:
Goed van je, ik heb dat ook. Uiterlijk doet er bij mij niet toe, het zou wel fijn zijn maar mijn voorkeur gaat ook naar het hart



het uiterlijk zal ooit toch vergaan. en eerlijk gezegd als een jonge goeie eigenschappen bezit dan vergeet ik automatisch zijn uiterlijk dus of die nou kanp of lelijk is(niemand is lelijk) maar je snap het wel, toch is die in mijn ogen mooi.

05-03-2008, 21:35

Citaat door keukeprinsesje:
het uiterlijk zal ooit toch vergaan. en eerlijk gezegd als een jonge goeie eigenschappen bezit dan vergeet ik automatisch zijn uiterlijk dus of die nou kanp of lelijk is(niemand is lelijk) maar je snap het wel, toch is die in mijn ogen mooi.


Ja precies ! Zelfde denkwijze

05-03-2008, 21:37

Citaat door keukeprinsesje:
het uiterlijk zal ooit toch vergaan. en eerlijk gezegd als een jonge goeie eigenschappen bezit dan vergeet ik automatisch zijn uiterlijk dus of die nou kanp of lelijk is(niemand is lelijk) maar je snap het wel, toch is die in mijn ogen mooi.


Sorry lieverd, ben het echt met je eens, maar uitstraling is ook echt belangrijk. Hij hoeft geen HUNK te zijn hoor. Maar hij moet iets hebben waar je warm van word. Als dat er niet is... Dan is het een moeilijke kwestie om seks te hebben. Uiterlijk staat niet op 1, maar is wel belangrijk. Het oog vraagt ook wat.

05-03-2008, 21:37



Citaat door Almas:
Ja precies ! Zelfde denkwijze



toevallig

05-03-2008, 21:39

Citaat door Ferouz:
Sorry lieverd, ben het echt met je eens, maar uitstraling is ook echt belangrijk. Hij hoeft geen HUNK te zijn hoor. Maar hij moet iets hebben waar je warm van word. Als dat er niet is... Dan is het een moeilijke kwestie om seks te hebben. Uiterlijk staat niet op 1, maar is wel belangrijk. Het oog vraagt ook wat.



ja tuurlijk maar als je van hem houd dan zal die toch iets hebben waardoor die in jou ogen mooi is. en sommige zijn weer zo mooi maar zodra ze hun mond open doen dan ineens niet meer gedracht en karakter doen veel bij mensen ze kunnen ze slechter doen lijken maar ook mooier.

05-03-2008, 21:43
Als zijn hart maar in de goede plek zit, dan ben ik al verkocht

Pagina's : [1] 2 3 4