Bekijk volle/desktop versie : Papa's en buiten spelen



Pagina's : [1] 2

05-03-2008, 17:10
Ahum...

Ligt het aan mij of wat?

Laatst ging mijn man met mijn kleine samen buiten spelen, het had geregend enzo...en ik wilde eff een moment voor mezelf, ik heb verder niet gekeken naar hoe ze de deur uit zijn gegaan.

En ja hoor, komen ze thuis...die kleine van me bijna niet meer herkenbaar..leek meer op Rambo die net terug is van zijn missie..Had die vent van me hem aangekleed ze3ma: hele lichte (dure) spijkerbroek, zijn nieuwe witte Nikies, zijn nieuwe beige jas ..nou van die kleuren was niks meer terug te zien..alles was grijs en zwart

Volgende keer moet ik denk ik maar er een intructie bij geven.

05-03-2008, 19:44


nee nordin kleedt ze juist PRECIES hetzelfde als hem. dan lopen er 3 nordinnetjes de deur uit en ook precies zo komen ze binnen.

er mag niks opgeraapt worden, in plassen springen, op stoepranden lopen etc is UIT DEN BOZE!

06-03-2008, 09:45
Hm...ik heb dus 2 kids in huis ipv 1...
Bij jou moeten ze van hem er dus uitzien als papa, waarschijnlijk ook als papa lopen en gedragen...cute!

06-03-2008, 09:57

Citaat door Maroc_Meissie:
Ahum...

Ligt het aan mij of wat?

Laatst ging mijn man met mijn kleine samen buiten spelen, het had geregend enzo...en ik wilde eff een moment voor mezelf, ik heb verder niet gekeken naar hoe ze de deur uit zijn gegaan.

En ja hoor, komen ze thuis...die kleine van me bijna niet meer herkenbaar..leek meer op Rambo die net terug is van zijn missie..Had die vent van me hem aangekleed ze3ma: hele lichte (dure) spijkerbroek, zijn nieuwe witte Nikies, zijn nieuwe beige jas ..nou van die kleuren was niks meer terug te zien..alles was grijs en zwart

Volgende keer moet ik denk ik maar er een intructie bij geven.

als mijn kids met papa gaan wandelen en spelen,komen ze ook zo naar huis.
mijn man zegt buiten mogen ze ravotten hoe ze willen.(ik doe ze wel geen nieuwe kleding aan of witte sportschoenen)

06-03-2008, 10:32


Als ze samen op stap gaan mogen ze het ook helemaal zelf uitzoeken..ik wil dan in mijn uppie chillen of ben dan weg met een vriendin ofzo..
Maar goed, lang leve de wasmachine en robijn voor de was

06-03-2008, 10:43

Citaat door Maroc_Meissie:
Hm...ik heb dus 2 kids in huis ipv 1...
Bij jou moeten ze van hem er dus uitzien als papa, waarschijnlijk ook als papa lopen en gedragen...cute!


hij spreekt ze ook inderdaad aan of ze 20 zijn en dan hebben ze er al gauw het volgende als respons op:

06-03-2008, 10:50
De mijne stopt de trui van m'n zoontje IN zijn broek, geeft hem 2 verschillende soorten sokken aan en een jas die hij niet meer past.

06-03-2008, 11:07

Citaat door Carinaatje:
De mijne stopt de trui van m'n zoontje IN zijn broek, geeft hem 2 verschillende soorten sokken aan en een jas die hij niet meer past.



hhahaha zo schatig

06-03-2008, 11:11

Citaat door Carinaatje:
De mijne stopt de trui van m'n zoontje IN zijn broek, geeft hem 2 verschillende soorten sokken aan en een jas die hij niet meer past.




.................

06-03-2008, 11:12
wat grappig..
mijn man die weet het wel.. hij trekt m dan wel kleertjes aan die best vies mogen worden.. aangezien hij mgewoon laat afgaan vaneen vieze glijbaan..

06-03-2008, 11:20
Zo cute allemaal :bloos:

06-03-2008, 11:31

Citaat door noona:

hij spreekt ze ook inderdaad aan of ze 20 zijn en dan hebben ze er al gauw het volgende als respons op:



mseken...als ie maar niet zo ver gaat als in het leger..dan worden het net robots

06-03-2008, 11:33



Citaat door Carinaatje:
De mijne stopt de trui van m'n zoontje IN zijn broek, geeft hem 2 verschillende soorten sokken aan en een jas die hij niet meer past.


doet hij dat ook met zichzelf..gewoon maar wat pakken en aankleden?

Die kleine van ons moet van hem er altijd tip top uitzien..al gaan we boodschappendoen..Terwijl ik gewoon vaker zoiets heb ach joh..we zijn zo terug..hij kan best in zijn joggingbroek en truitje met een jas eroverheen naar buiten..La waloe..ik mag er dan niet mee bemoeien. Vind het ook best..scheelt mij weer een achtervolging op die kleine die overal een spelletje van maakt. Aankleden duurt daarom altijd wel langer..

06-03-2008, 11:36
So leuk
Mijn man is echt een kluns op dat vlak en moet alle kleren klaar leggen, laatst ging hij hem naar de creche brengen en hij heeft hem zonder kousen en zonder schoenen gebracht omdat ik dat niet had klaar gelegd, schaamde me dood toen ik thuis kwam en hij had hem ook opgehaald en ik vroeg waar zijn ze kousen.
Zegt hij ja maar die had je niet klaar gelegd
Ik dacht alleen omg wat moeten die leidsters niet denken een kind zonder schoenen en kousen

06-03-2008, 11:38

Citaat door MissLoulou:
So leuk
Mijn man is echt een kluns op dat vlak en moet alle kleren klaar leggen, laatst ging hij hem naar de creche brengen en hij heeft hem zonder kousen en zonder schoenen gebracht omdat ik dat niet had klaar gelegd, schaamde me dood toen ik thuis kwam en hij had hem ook opgehaald en ik vroeg waar zijn ze kousen.
Zegt hij ja maar die had je niet klaar gelegd
Ik dacht alleen omg wat moeten die leidsters niet denken een kind zonder schoenen en kousen


he hoe is het nu met je zoontje?

Pagina's : [1] 2