Bekijk volle/desktop versie : Windpokken



05-03-2008, 16:33
Mijn kleine is zien en heeft windpokken. Kheb gehoord dat je ze dan niet in bad mag steken is dit waar??

05-03-2008, 16:34


Windpokken??

bedoel je waterpokken?

En je kind in bad steken? Met wat steek je je kind dan

05-03-2008, 16:36
ik bedoel idd waterpokken. ben van vlaanderen en hier zeggen we in bad "steken"?

05-03-2008, 16:38
OOoh doet het daar ook al de ronde, bij ons in de familie ook...Geen pretje...Maar ik denk niet dat het kwaad kan als je ze in bad steekt..Het kan juist verlichtig brengen ivm jeuk

05-03-2008, 16:42



Citaat door Sophia-30:
OOoh doet het daar ook al de ronde, bij ons in de familie ook...Geen pretje...Maar ik denk niet dat het kwaad kan als je ze in bad steekt..Het kan juist verlichtig brengen ivm jeuk
Het is idd geen pretje, zijn lichaampje is meskeen vol met die puistjes en begint nu ook op zijn gezichtje, ik ben druppeltjes gaan halen tegen de jeuk maar ik zie da hij daar nog altijd last van heeft

05-03-2008, 16:49

Citaat door LOUBNA-79:
Het is idd geen pretje, zijn lichaampje is meskeen vol met die puistjes en begint nu ook op zijn gezichtje, ik ben druppeltjes gaan halen tegen de jeuk maar ik zie da hij daar nog altijd last van heeft




Meskien zo zielig...Knip zijn nageltjes alvast kort, want het krabben dat verergt alleen maar en weet je wat ook helpt ...vaseline erop smeren

05-03-2008, 16:53

Citaat door Sophia-30:

Meskien zo zielig...Knip zijn nageltjes alvast kort, want het krabben dat verergt alleen maar en weet je wat ook helpt ...vaseline erop smeren

zijn nageltjes zijn al kort, het is het korstje da hij er aftrekt.Is vaseline goedgoed tegen de jeuk?

05-03-2008, 16:56

Citaat door LOUBNA-79:
zijn nageltjes zijn al kort, het is het korstje da hij er aftrekt.Is vaseline goedgoed tegen de jeuk?



Helpt echt goed tegen de jeuk..En hij moet echt van de korstjes afblijven..Straks houd hij er nog littekens aan over...

05-03-2008, 16:59
Het worden idd nadien littekens al is het wel op zijn lichaampje maar toch......

13-03-2008, 16:10
Zijn er nog meer tips voor een kind met waterpokken, mijn kind heeft ze sinds geidter en tot nu toe eigenlijk niet veel last van.
Of wordt het met de dag erger?