Bekijk volle/desktop versie : Dames thuis werk



05-03-2008, 09:41
Wist je al dat, consulente word je voor maar 25 euro. Je krijgt dan van mij prachtige tas voorzien met het logo van Avon, met brochures en wel 170 monsters. Je kunt dus gelijk al beginnen! Je hebt geen verplichtingen, dus ook niet voor een party, maar het geeft je wel korting op je eigen aankopen. Je kunt stoppen wanneer je maar wilt. Ook altijd fijn om te weten, je zit nergens aan vast.

Door middel van het aanbieden van Avon producten via de brochure, ga je zelf lekker verdienen. Een ideale bijverdienste als thuiswerkster.

Binnen Nederland.

Iedereen is welkom, en, zeg nou zelf, wie kan er geen extra centjes gebruiken in deze tijd?

Wat is jou voordeel als je Avon consulente wordt?



v Een breed productassortiment

v Kwalitatief hoogwaardige producten

v Altijd op de hoogte van het laatste nieuws op cosmetica gebied

v Vrije tijd´s indeling

v Mensen ontmoeten

v Geld verdienen op een aangename manier

v Carrière mogelijkheden

v Plezier in je werk




Iedereen heeft een klok maar niemand heeft tijd. Echter met Avon wel!



Avon heeft een brochure met vele producten zodat je niet meer naar de winkel hoeft. Je kunt nu zelfs op bed de producten uitzoeken die je wilt. Dat scheelt tijd.



Ook consulenten van Avon hebben weinig problemen met de tijd want, die kunnen ze zelf indelen.


Je gaat graag met mensen om en je deelt graag jou Avon weetjes met anderen?

Als consulente staat de weg voor andere mogelijkheden voor je open.

Je kunt zonder voorervaring direct starten als teamleidster, zelfs gelijk met je start als consulente. Ik leer je alles wat je moet weten.

Als teamleidster start en leid je jou eigen groep van Avon consulenten en andere teamleiders aan wie jij jou kennis kunt doorgeven en die jij begeleidt en ondersteunt.

Voor jou betekent dit meer plezier in je werk, want je kunt je succes met anderen delen en daar word je ook nog voor beloond met hogere verdiensten, naar gelang je inzet. Zelfs als bijbaan kun je dit doen want…Jij bepaalt immers zelf hoe groot of klein jou team wordt.

Ik vertel je graag over de mogelijkheden.

assia,