Bekijk volle/desktop versie : » When You Really Love ; Someone ! #«



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-03-2008, 18:27

Salam ou aleikum.
Ik wil heel graag een verhaal gaan schrijven.
Het is deels waar, en deels fantasie.
Het gaat over een meisje, genaamd Ouiam.[/SIZE][/FONT]



[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"] ‘ Vandaag was ik met Khadischa en Kaoutar in de stad, en uit het niets stond Amine daar. Khadischa en Kaoutar hadden hem nog niet gezien, die waren druk bezig om iemand te irriteren. Hij stond daar met een paar jongens te lachen. Zijn mooie glimlach. Als ik al aan hem dacht werd ik al gek, en nu stond hij daar. In de raarste kleding zou hij nog knap zijn. ’ [/SIZE][/FONT]
[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Met een klap sla ik mijn dagboek dicht.
Oef, ik weet nog precies hoe de eerste dag ging dat ik hem zag. [/SIZE][/FONT]

[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Het was erg koud, het was winter. En ik stond voor het raam en zag twee jongens door de sneeuw lopen. Één van de twee jongens viel me zo op. Vanaf boven kon ik al zien dat hij knap was. Je zag duidelijk dat hij het koud had. Hij had zijn handen in zijn jaszak. Hij had een zwarte jas aan en een donkere spijkerbroek. Hij had zijn jas helemaal dicht, in de hoop dat zijn nek bedekt zou worden. [/SIZE][/FONT]

[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]‘ Ewa benti ! Kom helpen. ’ Hoor ik mijn moeder vanuit de keuken roepen. En ja hoor, gelijk is mijn droom verstoort. ‘ Jaa. ’ Schreeuw ik naar beneden. Terwijl ik naar beneden loop hoor ik al waarom ik moest komen. Mijn zus zou morgen 18 worden en moesten we allemaal mee helpen met het maken van eten. ‘ Ewaa zina. ! ’ Hoor ik mijn vader zeggen als ik door de woonkamer naar de keuken loop. ‘ Heey papa. ’ Antwoord ik met een glimlach terug en loop door naar de keuken. ‘ Ouiam ! Neem dit van me over ! ’ Hoor ik Amira zeggen. En ja hoor, natuurlijk moet ik weer met deeg werken. ‘ Was je handen ! ’ Hoor ik mijn moeder zeggen. Dat was ik al van plan. Gaat er door me hoofd, maar ik hou me mond. [/SIZE][/FONT]

[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Oh, ben ik bijna wat vergeten.. Jullie weten helemaal niets van mij. Ik ben Ouiam, stapel verliefd op Amine. Ben 17 jaartjes jong en heb een grote familie. En daar komen jullie nog van alles over te weten. [/SIZE][/FONT]

[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Dit was dan mijn eerste stukje.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden
En ik zou 't leuk vinden als jullie reactie's plaatsen.
Ook reactie's als ik het niet goed doe
Daar kan ik altijd nog van leren
Kuss. Ouiiamm.

04-03-2008, 20:50


leuk!!! upupupupupuup Je hebt talent...!
Ik zei toch dat ik complimentjes zou geven!!

04-03-2008, 20:57
Mooi verhaal !

ga verder

xxx (K)

04-03-2008, 22:09

Heey liieverds !
Bedankt voor jullie reacties
Voor jullie nog een vervolgje [/FONT]




[FONT="Tahoma"]‘ Jij droogt af. ’ Hoor ik haar zuchtend zeggen. ‘ Nee, vorige keer moest ik dat ook doen nu doe jij het maar. ’ Antwoord ik bot terug. Soumia is mijn andere zus. Met haar had ik altijd ruzie. ‘ Had je gedacht. ’ Zei ze. En liep al naar het aanrecht toe. ‘ Hier. ’ Zei ze terwijl ze een handdoek aan me gaf. ‘ Jij droogt, ik was af. ’ Vervolgde ze zichzelf. Ik keek haar geïrriteerd aan. ‘ Kan je ook normaal zeggen hoor. ’ Antwoorden ik haar terug. Ze keek me even lachend aan en begon af te wassen. ‘ Heb je zin in morgen ? ’ Vroeg ze uit het niets. ‘ Wat gaat jou dat aan dan ? ’ Begon ik. ‘ Je kan wel een keer normaal doen hoor, ik doe nu aardig en kijk wat jij doet. ’ ‘ Dames, jullie kunnen ook nooit normaal doen he. ’ Hoor ik de stem van Khalid zeggen. Ik was gek op Khalid. Hij is m’n neef, en ik kan alles met hem bespreken. ‘ Khalid !! Wallah ik ben zo blij dat je er bent. ’

Die avond was erg gezellig. Khalid zijn ouders broertjes en zijn zus en zusje waren er allemaal. Ze bleven ook slapen. Ik ging goed met zijn zusje om als ze hier waren. We waren dan altijd samen. Ze wist ook dat ik Amine leuk vond.

‘ Ouiam, wanneer ga je dat cadeau geven ? ’ Vroeg Samira, het zusje van Khalid. ‘ Straks, nu geeft Mohammed dat domme cadeau. ’ Antwoorden ik lachend terug. Ze begon ook te lachen. ‘ Mohammed ! ’ Riep ze. Mohammed keek om, en ze glimlachte en zwaaide naar hem. Mohammed was echt zo’n domme Marokkaan. Dacht dat hij grappig was, maar dat was hij totaal niet. Hij lachte ook altijd om zijn eigen grappen, daarom hadden wij een hekel aan hem. ‘ Safi Nu !! ’ Riep Samira. Je iedereen stond daar met cadeaus en ja hoor Ali was me voor. ‘ Tfoe Illegale Ali. ’ Zei ze boos. ‘ Haha meskien, laat hem. ’ Zei ik lachend. ‘ Zal ik Ali Illegali roepen ? ’ Vroeg ze op een lachende toon. ‘ Nee doe niet. ’ Antwoorden ik serieus terug. Ik liep snel naar m’n zus toe nadat Ali klaar was. Khalid had ervoor gezorgd dat ik samen met Soumia het cadeau moest geven. Hij had gezegd ‘ Zina, als je dat doet is ze al blij omdat je het samen met Soumia doet. ’ Ik kon het niet uitstaan. Maar Khalid had altijd gelijk en ik wou haar deze dag echt gelukkig zien. Soumia en ik keken elkaar aan. ‘ Ewa, zina. Kijk uit dat je straks niet bejaard wordt. ’ Begon Soumia lachend. ‘ Dyellie, kijk eens aan. ’ Zei ik, terwijl ik haar het kleine pakje gaf. Ze keek ons trots aan. ‘ Wallah ik hou van jullie. ’ Zei ze. Ze gaf ons allen 2, 3 kusjes en maakte het pakje open. ‘ Een sleutel ? ’ Vroeg ze met vragende ogen. ‘ Ja. ’ Zei Soumia trots. ‘ Het staat buiten. ’ Antwoorden ik. Ik zag haar ogen glinsteren. En natuurlijk had ze van ons voor haar 18e verjaardag een auto gekregen. Het was geen dure mercedes of een dure BMW. Maar gewoon een audi.

Het was nu 2 dagen geleden van de verjaardag. En ik en Kaoutar zouden met Samira uit gaan want het was nu immers vrijdag.
‘ Ik ga naar Kaoutar ik blijf daar slapen ! ’ Riep ik naar m’n moeder.
‘ Vraag eerst aan je vader. ’ Ik liep naar m’n vader toe. ‘ Ik ga naar Kaoutar ja ? Ik blijf daar slapen goed ? ’ Vroeg ik zuchtend. ‘ Ahaha, vraag het aardig ! ’ ‘ Pap ? ’ Vroeg ik geïrriteerd. ‘ Nou, omdat je toch nooit iets aardigs kan vragen ga maar dan. ’ Antwoorden mijn vader hoofdschuddend. ‘ Shoukran. ’ Antwoorden ik blij en liep snel naar boven. Snel pakte ik al mijn spullen en pakte de bus richting Kaoutar.
‘ Zina ! Waarom deed je er zo lang over ? ’ Vroeg Kaoutar lachend toen ik aan kwam. ‘ Ja, de bus. ’ Antwoorden ik hijgend. ‘ Zied, zied ! kom snel naar binnen. ’ Antwoorden ze.
2 uur later waren we klaar. En pakte we de trein naar Samira.
‘ Ewaaa ! Yallah kom binnen ! ’ Riep ze hard. Kaoutar en ik keken elkaar lachend aan en liepen naar binnen. Na een uurtje gingen we alweer weg.
‘ Nee we gaan niet naar die club van vorige keer ! ’ Antwoorden Samira geïrriteerd. ‘ Waarom niet ? ’ Vroeg Kaoutar. ‘ Daar is nu steeds vechten, ik weet een leukere en die is groter en mooier. ’ Antwoorden ze. ‘ Je bedoelt mooiere jongens voor jou. ’ Antwoorden ik lachend terug. Toen we bij de club aankwamen en we wat hadden gedanst gingen we aan de bar zitten. ‘ Samira !! Je broer loopt daar ! ’ Riep Kaoutar geschrokken. Wij verstonden er niets van. Kaoutar gaf Samira een duw. ‘ JE BROEER ! ’ Schreeuwde ze om boven de muziek uit te komen. ‘ Echt waar ?? ’ Vroeg Samira geschrokken. ‘ Daar ! ’ Wees Kaoutar. ‘ Shit Khalid. ’ Zei Samira terwijl ze opsprong. Als Khalid Samira hier zag had die boos geworden, maar als hij mij hier vond zou hij gek worden. We wouden net weg rennen, tot ik zag wie er naast Khalid stond. Ging Khalid met Amine om ? ‘ OUIAM !! ’ Riepen ze snel. En trokken me mee. Ik was nog helemaal verbaast dat ik Amine daar zag. En we liepen snel weg. Maar net voor de deur was het al te laat. Ik voelde al getik op mijn schouder. ‘ Wat doe je hier !? ’ Hoorde ik de boze stem van Khalid vragen.[/SIZE][/FONT]

[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Ik hoor het wel als ik verder moet gaan
xx oouiamm.

05-03-2008, 10:50


up ..!!

05-03-2008, 13:40
Heeyy.
Magrebiia Bedankt voor je beriichtje
Ik plaats vanmiddag weer een vervolg als er wat meer mensen reageren
xx Ouiiaaam.

05-03-2008, 14:24
heeeey!! alles goed?? n0uu uppppppp k kan byna niet wachten!

05-03-2008, 16:46
Bismillah_m ; Jaa t gaat goed en met jou ?

Ik heb jullie 2 te lang laten wachten heah ..
Ik zal nu een vervolgje maken, maar hij wordt wel een beetje klein want ik moet zo weg
xx Ouuuiiaam

05-03-2008, 17:30
'T duurde toch allemaal wat langer
Sorryyy !
Veeel lees pleziier [/SIZE][/FONT]



[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Geschrokken keek ik om. Ik had kunnen weten dat ze ons hadden gezien, ik bleef ook zo achterlijk lang staan. ‘ Nou ? ’ Hoorde ik de boze stem van Khalid volgen. Hij trok me mee naar buiten, want binnen konden we elkaar amper verstaan. ‘ Moet ik je broer bellen ofzo ? ’ Begon hij. ‘ Denk je dat dit soms normaal is ?! ’ Vervolgde hij. Tegen Samira zei hij helemaal niets. Terwijl dat zijn eigen zusje was. ‘ Hoor je me ?! ’ Schreeuwde hij nog harder. Ik wist niets te zeggen. En Khalid werd alleen maar bozer en bozer, als dit een tekenfilm was geweest, dan had het rook uit zijn oren gekomen. En hoe kon ik daar op dit moment aan denken. Van alle zenuwen schoot ik in de lach. En dat had ik niet moeten doen. Khalid sloeg me recht in m’n gezicht. Gelijk hield ik op met lachen. En keek ik hem bang aan, deed een stap naar achter, en er rolde een traan over mijn wang. Wat had ik gedaan, ik was gewoon aan het lachen. Van al dat nadenken en al de zenuwen had ik Amine vergeten. Hij stond ons maar een beetje aan te staren. En uit schaamte durfde ik hem niet meer aan te kijken. En waarom zei hij helemaal niets tegen Samira. Ik keek opzij naar Kaoutar, zij was net zo geschrokken als ik. Khalid keek boos opzij, en Kaoutar kwam naar me toe en sloeg haar armen om me heen. ‘ Zina, ik weet echt niet wat ik zeggen moet. ’ Hoorde ik haar zacht fluisteren. ‘ Waarom moet mij dit overkomen ? ’ Fluisterde ik zacht terug. Ik weet niet wat voor mij erger was, dat Khalid me had gezien en me had geslagen. Of dat Amine het allemaal had gezien. Inmiddels stond ik al te rillen van de kou. ‘ Ga naar huis ! ’ Begon Khalid bot. Het leek of ik aan de grond genageld was, ik kon geen stap verzetten. ‘ Hoor je me niet ?! ’ Schreeuwde hij terwijl hij me een duw gaf. ‘ Ga dan ! ’ Schreeuwde hij nog harder. Kaoutar trok me mee en we gingen naar het huis van Samira. Daar aangekomen plofte we neer op de bank. Niemand zei wat. Het was een akelige stilte. Zo’n stilte dat je iets wilt zeggen, maar niemand iets te zeggen heeft. En als er iets uit je mond komt is het alleen een zucht. Op een gegeven moment vroeg Samira ons wat te drinken. Wij wouden wel. ‘ Kom, we gaan aan de tafel zitten. ’ Begon Samira. Ik en Kaoutar liepen naar de tafel en gingen zitten. Weer was het stil. ‘ Maar.. ’ Iedereen keek gelijk mij aan. ‘ Waarom werd Khalid niet boos op jou ? ’ Vervolgde ik. ‘ Weet ik niet. ’ Antwoorden ze terug. En weer viel dezelfde stilte. En na een uur was het nog steeds stil tot de deur open ging en weer dicht ging. Ik sloot mijn ogen en hoopte dat het Khalid niet was. Maar natuurlijk was het wel Khalid want iedereen sliep al daar. De voetstappen klonken harder en harder, hij kwam dus dichterbij. En mijn hart bonsde al in mijn keel. Ik sloot weer mijn ogen. Ik hoorde een stoel schuiven. En toen was het stil. Ik wou dat ik vandaag nooit de deur uit was geweest. ‘ Wat deed je daar ? ’ Hoorde ik Khalid vragen. Ik had nog steeds mijn ogen gesloten, dus wist niet dat Khalid mij aankeek. ‘ Verdomme, Ouiam ik vraag nu voor de 3e keer wat deed je daar ! ’ Zei hij op boze toon. Ik opende mijn ogen. En weer viel er een traan. ‘ Waarom ik, en niet Samira ? ’ Kwam er uit mijn mond. Had ik dat wel moeten zeggen ? Maar voor ik er bij na kon denken gaf hij al antwoord. ‘ Zij boeit mij niets ! Zij luistert toch nooit ! Bij haar zit geen schoonheid meer, geen eer helemaal niets ! En bij jou nog zoveel, alles is er nog bij jou ! ’ Antwoorden hij. Ik schrok, ik wist niet wat ik met dit antwoord moest, was Samira echt zo erg ? Ik beet op mijn onderlip om het huilen te verkomen, maar het lukte niet. ‘ Dus wat deed je daar ? ’ Vroeg hij nog steeds boos. ‘ Ik weet niet.. We wouden gewoon een gezellig avondje en .. ’ ‘ En dat moet daar !! Kan je dat niet thuis doen ofzo ! ’ Onderbrak hij me. Dit keer wist ik niets te zeggen, want hij had wel gelijk. Maar wij mochten toch ook een avondje uit ! ‘ Als je vader dit hoort he ! ’ Vervolgde hij zichzelf. O nee, niet mijn vader die zou helemaal gek worden. Hij zei altijd dat ik op mezelf moest passen. Dat hij niet de baas over mij zou spelen, omdat hij wist dat ik verstandig genoeg was. Maar als hij dat te weten zou komen, dan zou hij helemaal gek worden. ‘ Of één van je broers ! ’ Hoorde ik Khalid zijn stem zeggen. Ik slikte, en voelde gelijk de brok in mijn keel. Ik keek Khalid bang aan. Hij schudde zijn hoofd. ‘ Voor deze ene keer ! ’ Zei hij met een zucht. ‘ Wollah bedankt Khalid ! ’ Zei ik nog huilend. ‘ Alleen deze keer ! Als ik jou nog één keer zie ergens, dan ben je de lul. ’ Antwoorden hij.
Ik was zo blij dat hij het niet door zou vertellen. En Amine spookte de hele tijd door mijn hoofd. Die avond bleef ik met Kaoutar bij Samira slapen. [/SIZE][/FONT]

[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Alsjebliieeftt
Ik hoor het wel als ik verder moet
xxjess Ouiiám

05-03-2008, 17:41

__ ^ Oewp. .




Mooii Begiin.. ! !

05-03-2008, 20:28

Citaat door chaimatjuh15:

__ ^ Oewp. .[/SIZE][/FONT]




Mooii Begiin.. ! !


[FONT="Tahoma"][SIZE="3"]Heeyy Chaimatjuh15
Leuk dat je m'n verhaal leest
Maar dit is nogniet eens het begin
Want er gaat nog heéel veel gebeuren,
En daarvan is dit nog niet het begin..
Maar dat vertel ik nu niet dat moeten jullie maar lezen.
nouuu kusss Ouiamm xxx

05-03-2008, 20:38
up

05-03-2008, 21:36


Zinaa's
morgen plaats ik weer een vervolg
Want ik ben nu niet zo lekker
xx Ouiam !

06-03-2008, 14:25
Strakss weer een vervolgjee
xxOuiiámm !

06-03-2008, 14:37
ik wacht!!! upupupupupupupupupupupupupup en komen gr0te talenten tevoorschyn!.......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6