Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet moeder...

Cina
08-02-2002, 17:07

moeder.... langzaam rollen de tranen over m'n wangen tranen van verdriet er zitten emoties in gevangen wanhopig probeer ik je blik te ontwijken sla mijn ogen vernederd neer ik durf je niet recht in de ogen te kijken teleurstelling is aan je stem verbonden en dan realiseer ik me ik heb het vertrouwen voor altijd geschonden en ik wilde dat je boos werd dat je schreeuwde hard en luid maar alles wat je doet is kijken, uit je mond komt geen geluid ik weet het, ik heb fouten gemaakt ik heb je diep gekwetst ik heb je onherstelbaar, recht in het hart geraakt hoe heb ik ooit kunnen denken dat het verborgen blijven zou heb ik echt durven hopen dat het te begrijpen was voor jou? je dacht dat je me kende, maar wat ik deed hield ik stil je eigen vlees en bloed maar wat een wereld van verschil ik heb uren liggen huilen, de tranen bleven stromen m'n hart vervuld van spijt ik heb gebeden tot Allah, of het ooit nog goed kan komen de tijd heelt alle wonden zou het waar zijn, heel misschien... maar ik weet lieve moeder, de littekens zul je altijd blijven zien

imaad
08-02-2002, 17:38
Mama, mag ik even met je praten Als vroeger zo fijn en zo intiem Al heb ik het ouwe huis verlaten Ik mis je en ik moest je even zien Zeg mama, hoe vind je deze bloemen Die kocht ik voor een hele lieve vrouw Ik ken haar al lang, ik zal haar naam maar noemen Mama, die bloemen zijn voor jou refr.: Nee, mama, jou vergeten doe ik niet Jij die altijd voor me klaarstond Ook al had je zelf verdriet Ja, tussen ons twee is toch zoveel Toch zoveel wat ons bindt Ook al ben ik nu een man Maar ik blijf altijd je kind Mama, nu ga je toch niet huilen Of toon je net als ik je blijdschap met een traan Ik blijf toch zo graag nog even bij je schuilen Dan kan ik de storm van het leven weerstaan

Cina
12-02-2002, 15:31
inspiratiebronnen mooi, hoe het ene eind het begin vormt van het ander hoe het water van één bron zoveel grond bevloeit mooi, hoe de stralen van de zon elk lichaam binnendringen terwijl een zonnestraal zelf onaantastbaar blijft mooi, hoe iedere regendruppel waar het ook vallen mag uiteindelijk terugkeert in de zee en nooit verloren gaat mooi, hoe de gedachten van de een woorden van de ander zijn en een borrelende stof alsmaar nieuwe bellen vormt mooi, dat jouw woorden bij mij nieuwe woorden oproepen en wij voor elkaar inspiratiebronnen zijn

imaad
12-02-2002, 15:57
al omo madrasa in kanat saliha rabat kaoumon in kanat mogariba garabat manzilak

Cina
14-02-2002, 17:43

moeder, het mooiste wat er is iemand die er altijd voor je is

Cina
15-02-2002, 17:31
mooi mooi mooi.... moeder is net een boom met duizenden takken die ons worden toegereikt zodat we niet verder zullen zakken moeder geeft ons zuurstof en een plekje om te schuilen moeder bedekt onze tranen met bladeren als we dan toch mochten huilen moeder maakt me soms boos moeder maakt vaak ook blij moeder is mijn leven het belangrijkste voor mij

Emotions
15-02-2002, 18:23
PRACHTIG, MEER KAN IK ER NIET VAN ZEGGEN.

Cina
28-02-2002, 23:03
als baby lag ik op jouw schoot en mocht ik huilen van de dorst dan opende jij behendig je knoop en gaf je mij jouw heerlijke borst later leerde jij mij lopen voetje voor voetje moest ik gaan en mocht ik vallen op de grond dan hielp jij mij rechtop te staan altijd was moeder om mij heen nam ze mij weer op haar rug ik voelde me echt nooit alleen en ze wilde er niks voor terug en nu, moeder... heb je slapeloze nachten geen moment zonder zorgen altijd je kinderen in gedachten en nu, moeder... worden al je kinderen groot ieder heeft z'n eigen leven en verdient z'n eigen brood en in jouw hoofd alleen maar zorgen en wat brengt ons de dag van morgen?