Bekijk volle/desktop versie : Ziana Chida, moeite waard om langs te gaan?



Pagina's : [1] 2 3

04-03-2008, 11:21
Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds opzoek naar een negaffa.
Wat vinden jullie van ziana Chidaa?
Wat zijn haar prijzen?
Hoe gaat ze met bruidjes om? Is ze Kapsones? Daar kan ik gewoon niet tegen.
Heeft ze een winkel en waar?

Groet

04-03-2008, 11:22


ik zag haar bij de trouwbeurs vond de jurken niet super maar mijn mening xx hoop dat je er wat aan hebt

04-03-2008, 11:33
Ik vindt haar jurken ook niet echt mooi, teveel poespas.. daarnaast vindt ik haar een beetje raar gekleed voor op een bruiloft.
Ik heb haar eens meegemaakt en toen zat ze 8er dat bruidje aan te lopen in een hoge strakke rok waar je haar onderbroek lijntjes in zag en een truitje waar ook alles uitkwam met hele hoge hakken...Normaliter vindt ik die stijl mooi hoor! maar niet als negaffa op een bruiloft waar je vader naast je staat, al je broers etc..ik zou me schamen.. ze lijkt me wel heel lief!!

04-03-2008, 11:39
Ze heeft een winkel aan de Clerqstraat in Amsterdam en de fotos van haar modellen en ook die van de andere negaffa's die meededen aan de negaffashow staan sindskort op marocstore.nl. Heb haar niet meegemaakt op een bruiloft, dus kan je daar helaas niets over vertellen.

04-03-2008, 11:42


Welke negaffa's en/of ziana's hebben nog meer een winkel..
Dat is wel makkelijker dan kan je alles gewoon even met je eigen ogen bekijken want wat andere mensen vinden hoeft niet jouw mening te zijn.
Dus ik zou zeggen ga bij haar langs en dan zie je wel verder!

04-03-2008, 12:05
Bedankt meiden.

04-03-2008, 12:10
Laat je niet misleiden door de trouwbeurs jamila, het is echt een moeite waard!!!1 veel jurken heeft ze daar niet geshowt ze heeft echt mooie jurken en kan heel mooi make up zetten!!!!!
k ben al eerder geweest bij haar echt een schat van een vrouw. Zij doet 250 euro per jurk en is zeker niet te vergelijken met nadia of touria

04-03-2008, 12:22
Deze negafa heeft zeker stijl.. geen capsones.. en zal van jouw een prinses maken!!!

Niks geen poespas of dikke lagen lelijke make-up!

Succes met het maken van je keuze

04-03-2008, 12:27
Ziana Chida heeft mooie jurken en mooie make up heb haar meegemaakt toppie vooral die rode

En wat ze aan heeft zijn haar zaken kom nou gaan ze ook nog eisen lopen stellen wat een ziana wel en niet aan mag

04-03-2008, 12:31
Ze is superrrr echt een super aardige meid.... En ze kan super goed opmaken en maakt gewoon een prinses van je. Ik heb er pas mee gemaakt op een bruiloft van mijn nicht. Zooo ze zag er super mooi uit vooral die rode jurk van haar.
Ze maakt je zo mooi op niet tien kilo make up en gebruikt alleen goede merken dus ze weet wat ze doet en gebruikt.
Ga naar haar langs dan merk je het zelf wel meid.

Succes verder

04-03-2008, 12:33
mijn vriendin trouwde helemaal in duitsland en had maar 2 jurken gewild bij haar. Echt chida is helemaal met haar gegeaan naar duitsland met 3ammaria. Dat is nou een zianna!!!! niet net als nadia die eist dat je 5 jurken bij haar doet en ander pech

04-03-2008, 12:35

Citaat door marreucos:
mijn vriendin trouwde helemaal in duitsland en had maar 2 jurken gewild bij haar. Echt chida is helemaal met haar gegeaan naar duitsland met 3ammaria. Dat is nou een zianna!!!! niet net als nadia die eist dat je 5 jurken bij haar doet en ander pech


klopt chida is echt flexibel en doet er alles voor dat de bruidje er leuk uitziet en op haar gemak is. En wat ze aantrekt moet ze geheel zelf weten want wie zijn wij om te oordelen. Het gaat er toch om dat ze haar werk doet en dat doet ze

04-03-2008, 12:38



Citaat door SoSo_Tangaouia:
klopt chida is echt flexibel en doet er alles voor dat de bruidje er leuk uitziet en op haar gemak is. En wat ze aantrekt moet ze geheel zelf weten want wie zijn wij om te oordelen. Het gaat er toch om dat ze haar werk doet en dat doet ze



wie had het over wat ze aantrekt? jeemig als ze een neggafa met een burka willen dan gaan ze wel naar zo een oude lap ofzo
pffffffffffff 3la bnadems op deze aarde

04-03-2008, 12:43
Ja ze moet zelf weten wat ze aantrekt daar ben ik het ook absoluut met jullie over eens, ik oordeel haar absoluut niet.. Ik vindt haar kleding juist erg mooi en stijlvol maar ik zou haar niet willen als negaffa om die reden..Dat is toch mijn mening...mss is het vreemd maarjah ik vindt het geen gepaste kleding op een bruiloft..that's all...ik ken haar verder helemaal niet en ze lijkt me ook echt een hele aardige vrouw!

04-03-2008, 12:44

Citaat door marreucos:
wie had het over wat ze aantrekt? jeemig als ze een neggafa met een burka willen dan gaan ze wel naar zo een oude lap ofzo
pffffffffffff 3la bnadems op deze aarde



echt heh

Pagina's : [1] 2 3