Bekijk volle/desktop versie : Vreemd gedrag of niet?



04-03-2008, 09:52
Vreemd gedrag of niet?

Wat als een jongen een beetje teveel interesse in jou toont en jij duidelijk aangeeft dat je niet verder wilt. Je bent niet eens 2 weken samen en hij doet ontzettend veel moeite om je niet te laten gaan. Moet ik er dan iets achter zoeken want zoveel moeite doen voor een meisje die je eigenlijk niet zo goed kent en niet zo lang kent. Dat moet niet goed zijn toch ..

04-03-2008, 09:55


Up..
Helemaal niemand?

04-03-2008, 09:57

Citaat door Butterfly88:
Vreemd gedrag of niet?

Wat als een jongen een beetje teveel interesse in jou toont en jij duidelijk aangeeft dat je niet verder wilt. Je bent niet eens 2 weken samen en hij doet ontzettend veel moeite om je niet te laten gaan. Moet ik er dan iets achter zoeken want zoveel moeite doen voor een meisje die je eigenlijk niet zo goed kent en niet zo lang kent. Dat moet niet goed zijn toch ..



is dat die aker3ie

het lijkt me idd wel een btje vreemd ja...
je kent 'm maar 2 weken, maar niet al te negatief denken

wees op je hoede

04-03-2008, 10:01

Citaat door goudlokjuh__:
is dat die aker3ie

het lijkt me idd wel een btje vreemd ja...
je kent 'm maar 2 weken, maar niet al te negatief denken



Nee, ik heb het niet over mezelf.
Ik heb het over mijn vriendin, ze heeft pas geleden iemand leren kennen waar ze vanaf wil. Maar hij wilt haar niet laten gaan, ze denkt dat hij verliefd is op haar en daarom zoveel moeite voor haar doet. Ik denk dat er meer speelt want waarom zou je zoveel moeite doen voor iemand die je niet goed kent en pas kent? Mijn vriendin is maar een naïef meisje het zou me niks verbazen als hij haar achter het raam of een slechte plan in zijn hoofd heeft.

04-03-2008, 10:01



Citaat door Butterfly88:
Vreemd gedrag of niet?

Wat als een jongen een beetje teveel interesse in jou toont en jij duidelijk aangeeft dat je niet verder wilt. Je bent niet eens 2 weken samen en hij doet ontzettend veel moeite om je niet te laten gaan. Moet ik er dan iets achter zoeken want zoveel moeite doen voor een meisje die je eigenlijk niet zo goed kent en niet zo lang kent. Dat moet niet goed zijn toch ..


liefde op het eerste blik

04-03-2008, 10:02

Citaat door Butterfly88:

Nee, ik heb het niet over mezelf.
Ik heb het over mijn vriendin, ze heeft pas geleden iemand leren kennen waar ze vanaf wil. Maar hij wilt haar niet laten gaan, ze denkt dat hij verliefd is op haar en daarom zoveel moeite voor haar doet. Ik denk dat er meer speelt want waarom zou je zoveel moeite doen voor iemand die je niet goed kent en pas kent? Mijn vriendin is maar een naïef meisje het zou me niks verbazen als hij haar achter het raam of een slechte plan in zijn hoofd heeft.

dumpen die handel dan

04-03-2008, 10:11

Citaat door ghalil:
liefde op het eerste blik



Liefde op het eerste blik? Wat dacht je van liefde via MSN (webcam & foto’s ) en telefoon? Ze hebben nog nooit afgesproken .. Hier moet toch wel iets fout zijn of niet

04-03-2008, 10:36
In meeste gevallen is het dan dat hij last heeft van zijn ego en niet zo zeer weg is van haar... van die types die geen nee kunnen accepteren omdat ze zichzelf te geweldig vinden...

04-03-2008, 11:02

Citaat door Butterfly88:
Liefde op het eerste blik? Wat dacht je van liefde via MSN (webcam & foto’s ) en telefoon? Ze hebben nog nooit afgesproken .. Hier moet toch wel iets fout zijn of niet


wat dacht je van bij hem uit de buurt blijven want zo een gozer is niet te vetrouwen