Bekijk volle/desktop versie : genocide op de palestijnen[video]



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

03-03-2008, 23:15
die jongen spreekt de shahada uit voor zijn dood
zoooo erg hehh kreeg er tranen van


03-03-2008, 23:19



Citaat door ikke_123:
die jongen spreekt de shahada uit voor zijn dood
zoooo erg hehh kreeg er tranen van


hoe durven ze het potverdomme om zo te reageren? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR R






i.p.v. te proberen te voorkomen dat onschuldige mensen het slachtoffer worden qassams blijven afschieten zodat de IDF niets anders meer overblijft dan te proberen deze met geweld te voorkomen en dan deze HYPOCRITIE???????

03-03-2008, 23:23

Citaat door LanterFanterr:
Die achterlijk hamas mongolen hebben nog steeds niet door dat als ze 1 raket afvuren er 100 terug komen,.....wat een dom volkje toch,...genocide op jezelf plegen.

ze doen het om de wereld te laten meevoelen met hun verdriet. helaas... iedereen die een beetje DENKT WEET dat het enige dat nodig is om geweld te stoppen - het stoppen van geweld tegen Israeliers is

03-03-2008, 23:25

Citaat door LanterFanterr:
Die achterlijk hamas mongolen hebben nog steeds niet door dat als ze 1 raket afvuren er 100 terug komen,.....wat een dom volkje toch,...genocide op jezelf plegen.


Tsja ik zeg niets volgens mij hebben ze het zelfde verstand als wat je hier ziet.

03-03-2008, 23:26



Citaat door LanterFanterr:
Moslims hier gedragen zich ook steeds meer als hamassertjes,.....binnekort effe een eilandje voor ze reserveren,......wat kost zo'n hek?

een paar miljoen

03-03-2008, 23:30
wat zijn jullie toch zoo achterlijk denken jullie echt dat die palestijnen op die video acteren??? om medelijden op te wekken bij mensen

jullie zien alleen de dingen die jullie willen zien ookal kom je met KEIharde bewijzen jullie hebben toch altijd iets om het ''goed'' te praten stelletje debielen

donder aub op jullie verpesten me toppic damn ik trek ook alleen maar stelletje racisten aan

03-03-2008, 23:40

Citaat door komeinekaas:
Ja Als Een Domme Moslima Een Dom Topic Opent Krijg Je Kritiek Van Verstandige Mensen.



flikker op engerd we zien hier wie dom is en wie verstandig stelletje hypocrieten

03-03-2008, 23:43
hou je bek ofzo (komeinenkaas)
rot op jullie denken altijd dat jullie gelijk hebben klotejoden
jullie mogen van mij allemaal 1 voor 1 doodvallen stelletje teringlijers
LAHJ7REKDINBEBEKOMLKELB
A WLADL7RAM

03-03-2008, 23:46

Citaat door ikke_123:
wat zijn jullie toch zoo achterlijk denken jullie echt dat die palestijnen op die video acteren??? om medelijden op te wekken bij mensen

jullie zien alleen de dingen die jullie willen zien ookal kom je met KEIharde bewijzen jullie hebben toch altijd iets om het ''goed'' te praten stelletje debielen

donder aub op jullie verpesten me toppic damn ik trek ook alleen maar stelletje racisten aan

nee. deze mensen hebben echt leed. dit is echt onmenselijk. het is ongelooflijk. maar....


het is niet 'zomaar'. het komt als reactie op het CONSTANT afvuren van raketten op israelische burgers. nu, als je daar geen medeleven mee voelt dan mag je ook geen medeleven vragen voor degenen die jij denkt dat je wat voor voelt.

03-03-2008, 23:47
ik wens niemand de dood toe maar israel is begonnen en ze verdienen het ook komt ervan als je andersman land inpikt ze moeten gewoon oprotten

03-03-2008, 23:51

Citaat door lella_meknes:
ik wens niemand de dood toe maar israel is begonnen en ze verdienen het ook komt ervan als je andersman land inpikt ze moeten gewoon oprotten

begin gewoon geschiedenis te studeren i.p.v. je om de tuin te laten leiden door propaganda

03-03-2008, 23:52

Citaat door 2kewl:
nee. deze mensen hebben echt leed. dit is echt onmenselijk. het is ongelooflijk. maar....


het is niet 'zomaar'. het komt als reactie op het CONSTANT afvuren van raketten op israelische burgers. nu, als je daar geen medeleven mee voelt dan mag je ook geen medeleven vragen voor degenen die jij denkt dat je wat voor voelt.



ow ja? hoeveel joodse burgers zijn tot nu toe omgekomen????? vertel mij AUB????????? en weet je wel hoeveel palestijnen al zijn omgekomen??????? al meer dan 200

vinden jullie dit menselijk????? dat een paar hypocrieten wat doen moet je hele palestijnse volk straffen is dit ''mensenrechten'' waar jullie het altijd over hebben

03-03-2008, 23:58



Citaat door 2kewl:
begin gewoon geschiedenis te studeren i.p.v. je om de tuin te laten leiden door propaganda


Siri Tkowdi

03-03-2008, 23:59

Citaat door LanterFanterr:
Ik snap niet dat jij je zo druk om dat gespuis maakt,....die gasten schieten vanuit kleuterscholen in de hoop dat Israel ze kapot schiet zodat ze weer de wereld in kunnen janken.



dat doen ze al zo 40 jaar sinds ze daar zijn en geloof me nu kunnen ze dat doen en GENIETEN van palestijnen dooschieten of bombarderen maar ze vergeten éééééééééén ding en dat is dat ''iemand'' er is die veeeeeeel MACHTIGER is dan hun en dat ze vooral niet ONGESTRAFT zullen blijven

04-03-2008, 00:02

Citaat door ikke_123:
ow ja? hoeveel joodse burgers zijn tot nu toe omgekomen????? vertel mij AUB????????? en weet je wel hoeveel palestijnen al zijn omgekomen??????? al meer dan 200

vinden jullie dit menselijk????? dat een paar hypocrieten wat doen moet je hele palestijnse volk straffen is dit ''mensenrechten'' waar jullie het altijd over hebben

omgekomen? geterroriseerd worden met de bedreiging van omkomen is niet erg? kleine kinderen in een peuterzaal die opgeschrikt worden door een qassam inval is niet erg? na honderden verzoeken deze qassam afvuringen te stoppen en israelische kindertjes geen trauma's te bezorgen voor hun hele leven denk je wat de oplossing? de zee inlopen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8