Bekijk volle/desktop versie : 22 maart manifestatie georganiseerd op de Dam in Amsterdam



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-03-2008, 20:11


Het feit dat Wilders Marokkanen op grond van hun afkomst anders wil behandelen dan "gewone Nederlanders" (wie dat dan ook mogen zijn) is gewoon puur racisme. Om te zorgen dat het niet normaal wordt om Marokkanen "Kut-Marokkanen" te noemen, moeten we in actie komen. Op 22 maart (1 dag na de internationale dag tegen racisme) wordt er een manifestatie georganiseerd op de Dam in Amsterdam (vanaf 13 uur). Tegen racisme in het algemeen maar ook naar aanleiding van de uitspraken en de komende film van Wilders. Kom allemaal langs en help ook mee om zoveel mogelijk mensen er na toe te krijgen. Op de website van de organisatie Nederland bekent kleur kun je posters en flyers bestellen om te verspreiden.
Naast verschillende bekende en minder bekende sprekers die zich zullen uitspreken tegen racisme zullen er op de manifestatie ook optredens zijn van Kasba, Mala Vita
en Appa. Kom allemaal

http://ikbeneenkutmarokkaan.hyves.nl/forum/1588469/ATBL/Manifestatie_tegen_racisme/

03-03-2008, 20:14


Toch niet weer zo'n wedstrijdje hardhuilen he??

03-03-2008, 20:44
niet nodig drop gewoon een bom op die wilders en opgelost die probleem.

03-03-2008, 21:03

Citaat door Powerfullmocro:
niet nodig drop gewoon een bom op die wilders en opgelost die probleem.


Wat een vreemde oplossing!
Staat dat in de koran?

03-03-2008, 21:34



Citaat door Everloving:
Wat een vreemde oplossing!
Staat dat in de koran?



je moet niet gelijk naar de koran rennen geert wilders het staat nergens in de koran als je het gelezen had zou je dat weten maar nee je moet de koran weer bij halen daarom haten we jullie zo alles staat bij jullie in de koran als het om geweld gaat

03-03-2008, 21:39

Citaat door Gatekeeper:


Het feit dat Wilders Marokkanen op grond van hun afkomst anders wil behandelen dan "gewone Nederlanders" (wie dat dan ook mogen zijn) is gewoon puur racisme. Om te zorgen dat het niet normaal wordt om Marokkanen "Kut-Marokkanen" te noemen, moeten we in actie komen. Op 22 maart (1 dag na de internationale dag tegen racisme) wordt er een manifestatie georganiseerd op de Dam in Amsterdam (vanaf 13 uur). Tegen racisme in het algemeen maar ook naar aanleiding van de uitspraken en de komende film van Wilders. Kom allemaal langs en help ook mee om zoveel mogelijk mensen er na toe te krijgen. Op de website van de organisatie Nederland bekent kleur kun je posters en flyers bestellen om te verspreiden.
Naast verschillende bekende en minder bekende sprekers die zich zullen uitspreken tegen racisme zullen er op de manifestatie ook optredens zijn van Kasba, Mala Vita
en Appa. Kom allemaal

http://ikbeneenkutmarokkaan.hyves.nl/forum/1588469/ATBL/Manifestatie_tegen_racisme/


Ik ben het absoluut niet eens met Wilders. Laat dat even duidelijk zijn.
Maar wordt er op die internationale dag tegen het racisme ook geprotesteerd tegen het anti-semitisme in bepaalde kringen, en tegen de racistische moordpartijen in Darfur?

03-03-2008, 21:49
kan ook ik zou zeggen maak een darfur spandoek en kom ook zou ik zeggen

03-03-2008, 21:51

Citaat door Gatekeeper:


Het feit dat Wilders Marokkanen op grond van hun afkomst anders wil behandelen dan "gewone Nederlanders" (wie dat dan ook mogen zijn) is gewoon puur racisme. Om te zorgen dat het niet normaal wordt om Marokkanen "Kut-Marokkanen" te noemen, moeten we in actie komen. Op 22 maart (1 dag na de internationale dag tegen racisme) wordt er een manifestatie georganiseerd op de Dam in Amsterdam (vanaf 13 uur). Tegen racisme in het algemeen maar ook naar aanleiding van de uitspraken en de komende film van Wilders. Kom allemaal langs en help ook mee om zoveel mogelijk mensen er na toe te krijgen. Op de website van de organisatie Nederland bekent kleur kun je posters en flyers bestellen om te verspreiden.
Naast verschillende bekende en minder bekende sprekers die zich zullen uitspreken tegen racisme zullen er op de manifestatie ook optredens zijn van Kasba, Mala Vita
en Appa. Kom allemaal

http://ikbeneenkutmarokkaan.hyves.nl/forum/1588469/ATBL/Manifestatie_tegen_racisme/



Ik hoop alleen dat ze er geen puinhoop van maken.

Goed initiatief! Aaan de andere kant vind ik dat het Wilders juist extra aandacht geeft iets wat hem alleen maar machtiger maakt...

Als Wilders op de negeerstand( geen media aandacht, geen manifesten enz) wordt gezet zal hij heel snel verdwijnen...

03-03-2008, 22:17

Citaat door rijnbaan:
Ik zal er zijn met wat boys.


En van te voren goed oefenen he?

03-03-2008, 22:23

Citaat door Gatekeeper:


Het feit dat Wilders Marokkanen op grond van hun afkomst anders wil behandelen dan "gewone Nederlanders" (wie dat dan ook mogen zijn) is gewoon puur racisme. Om te zorgen dat het niet normaal wordt om Marokkanen "Kut-Marokkanen" te noemen, moeten we in actie komen. Op 22 maart (1 dag na de internationale dag tegen racisme) wordt er een manifestatie georganiseerd op de Dam in Amsterdam (vanaf 13 uur). Tegen racisme in het algemeen maar ook naar aanleiding van de uitspraken en de komende film van Wilders. Kom allemaal langs en help ook mee om zoveel mogelijk mensen er na toe te krijgen. Op de website van de organisatie Nederland bekent kleur kun je posters en flyers bestellen om te verspreiden.
Naast verschillende bekende en minder bekende sprekers die zich zullen uitspreken tegen racisme zullen er op de manifestatie ook optredens zijn van Kasba, Mala Vita
en Appa. Kom allemaal

http://ikbeneenkutmarokkaan.hyves.nl/forum/1588469/ATBL/Manifestatie_tegen_racisme/


Vriend, ik zal je nu een van de beste adviezen geven die je in dit kader ooit zult krijgen. Organiseer het op de wallen! Heb je de helft van de opkomst al in je zak zitten.

03-03-2008, 22:24

Citaat door rijnbaan:
Ik zal er zijn met wat boys.


De gay parade is pas in juni.

03-03-2008, 22:25

Citaat door rijnbaan:
Als je aandacht nodig hebt kan je dat echt beter aan je ouders vragen..


Of op 22 maart op de dam gaan staan

03-03-2008, 22:32


Ik hoop dat de pers ook massaal aanwezig is bij deze demonstratie.
Krijgen we weer mooie beelden van huilende en jankende marokkanen op tv: "boehoe en iedereen is tegen ons en ze zijn zo gemeen jankjank en we worden gediscrimineerd huilhuil en het is allemaal de schuld van anderen"

03-03-2008, 22:33

Citaat door rijnbaan:
Die parade is kenmerkend voor jouw volk, draai de rollen niet om.


Ja hier lopen ze 1 keer per jaar in een jurk. Doe de groeten aan je "boys"

03-03-2008, 22:34

Citaat door Everloving:
Ik hoop dat de pers ook massaal aanwezig is bij deze demonstratie.
Krijgen we weer mooie beelden van huilende en jankende marokkanen op tv: "boehoe en iedereen is tegen ons en ze zijn zo gemeen jankjank en we worden gediscrimineerd huilhuil en het is allemaal de schuld van anderen"


Alle tien ja. Heb al medelijden met het personeel van de MacDonalds daar, die krijgen het weer moeilijk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5